Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hoi dames,

Wel gezellig zo op het forum.
Onze zoon was een verrassing/kadootje! Ik was al lang niet meer aan de pil omdat ik mij daar niet meer prettig bij voelde. We hadden aoiets van we zien wel.............. Nu nog niet............maar als het raak is.............. we denken er om........................ En toen heel verassend zwanger. Een heerlijke onbezorgde zwangerschap volgde. Mocht ook wel want toen ik 4 maanden zwanger was overleed mijn vader na een kort ziekbed. Zeer verdrietig en een ongelukkige tijd. Maar wel heel gelukkig met de zwangerschap. Het heeft zo moeten zijn..................
Na 42 weken is Niek Luca geboren.  4365 gr en 55 cm lang!!! Ons zonnetje.
In november 2008 heb ik het spiraaltje eruit laten halen en zijn we weer gaan klussen zoals jullie het noemen op het forum. Grappig forum taal! Al vrij snel was het raak dus. Helaas duurde het niet lang.

Hoe is het jullie vergaan na de miskraam, de ongi's en hebben jullie ook een regelmatige cycles??

Liefs Linda

Dames: wat betekend NOD??

Laura: heb je weer zin om te gaan werken??

Ik ben 2 weken thuis geweest na de curettage en daarna 2 weken halve dagen. Ik had er wel weer zin aan. Ik heb alle medewerking en steun van mijn collega's gehad en hoop dat jij dat ook zo ervaart.
Hopelijk kunnen jullie snel weer klussen!

Liefs Linda

ps. ik ben aan het puzzelen. NOD = nieuwe ongesteldheids datum??? Hahahahaha..

Ik heb in augustus 2007 mijn spiraaltje er uit laten halen, maar we hebben het nog tot januari 2008 veilig gedaan. Het was dus best snel raak!
Ik vind het heel spannend hoe het nu zal gaan. Mijn normale cyclus is 24/25 dagen met uitschieters van 23-26 dagen. Gelukkig niet een lange cyclus dus.
Maar hoe het zal gaan na de miskraam, geen idee.
Op hoop van zegen deze maand en maar flink klussen haha!!

Ja ik heb op zich wel weer zin om te gaan werken. Maar volgens mij zijn er best veel collega's die van niks weten en dan aan mijn bureau staan om te vragen wat er aan de hand was.... Daar zie ik wel wat tegen op!
Maandagmiddag heb ik nog een echo om te kijken of alles schoon is, dus maandag een kort dagje. Wel even lekker om te beginnen. Kan ook niet inschatten of ik alweer fulltime vol kan houden. Zal wel even met mijn baas praten maandag. Hij is gelukkig heel begripvol, zijn vrouw heeft een paar jaar geleden ook een mk gehad, dus hij weet wat het inhoudt. Erg fijn!!

Het is mooi geweest voor vandaag, ik zoek mijn bedje op! Welterusten allemaal. Misschien nog tot morgen, maar weet ik niet. We gaan om 10 uur al weg.
Fijn weekend dan en sterkte met alles!
Groetjes Laura

hallo meiden!!!

haha even niet geweest, en bijna een hele pagina vol!!!!

janneke, fijn dat je er weer bent!!!! Lijkt me ook heftig hoor als je dan weer die bevestigng ziet op de echo!!
Je hoeft gelukkig niet te lang te wachten lijkt me ook vervelend!!
Klinkt dat erg he abortus, heb een keer ergens die uitleg gelezen en daar schreven ze dat dat wat heel anders betekent dan abortus provocatus wat een kindje weghalen is.... snapj je, maar ik zou volgens mij ook op mn achterste benen gaan staan, gewoon een naar woord!!!! en vervelend dat je een   inder aardig iemand had!!

lekker joh ff dagje weg morgen, maar wat laura zei is wel zo, als het komt ben je liever in de buurt van je huis..... en tampons raad ik ok niet aan, heb het even geprobeerd want het mocht van de gyn, maar ik werd er kotsmisselijk avn en meer buikpijn..... vond maandverband fijner hoezeer ik het ook haat!!!!!

Vind samen ook t fijnst hoor, je hebt amen je verdriet en anderen stappen er makkelijker over heen, van ach komt vast wel goed....
Wij gaan volgend weekendje eff lekker aan zee uitwaaien!!! Zag het dit wekend niet zitten, veel te slap nog....
Kon gister amper lopen, dus eerst ff weer iets fitter worden...

hoi linda en welkom!!!!!
pfff meid heffie verhaal ook van jou!!!!!!
en spannend je nod volgende week!! Zou gaaf zijn!!
Leuk dat je met ons mee komt kletsen....

Laura kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om te gaan werken!!!! Maar laat het lekker op je af komen!!! en je tranen zijn geen schande!!!! tis toch ook niet niets!!!!
Ga eerst lekker genieten van je weekendje!! Vooral lekker uitwaaien!!!!!

hahaha heb ik alles zo'n beetje!!!! jullie hebben lekker veel gekletst!!!

O ik ben 30 jaar getrouwd en woon in ommen (overijssel), laura mijn manlief komt uit de stad groningen, ds gronngen is voor mij ook speciaal!!
Ik ben in januari gestopt met de pil en was dus best snel in ronde 4 zwanger.....

Meiden ga ook slapen!!!!!!
tot morgen!!!!
Marieke

Terug
Bovenaan