Good afternoon ladies!!
Janneke, als ik ervoor kies de bank te laten betalen zal er waarschijnlijk de voorwaarde bijkomen dat ik dan ervoor moet tekenen dat ik per 01-01-2010 ook weg moet bij de bank, terwijl de normale gang van zaken is per 01-01-2010 mijn functie ophoudt en dan bieden ze je nog 3 maanden ander werk aan in de bank en dan is er 9 mnd een project met randstad om te helpen een baan voor je te zoeken... Dus dat jaar krijg je nog doorbetaald en ze betalen 3 jaar lang verschil in salaris als je een baan vind die lager verdiend dan nu. nu zal dat waarschijnlijk niet gebeuren... en ze betalen 3 jaar lang het verschil in hypotheek wat ik nu heb door personeelskorting...
En mijn punt s stel dat ik in sept begin en ik wordt binnen nu en 15 maanden zwanger kan ik de opleiding niet meteen afmaken en zal ik volgend jaar november mn laatste examens moeten doen... als ik dan per januari weg moet wordt het allemaal krap, en wat als er evt complicaties optreden, sta ik ook met lege handen.... dus dat zijn een beetje de dingen waar ik mee zit, snap je het ene beetje haha.... dus daarom wil ik er niet voor tekenen om dan weg te moeten.... dus ga er morgen maar eens een praatje over beginnen met mn leidinggevende...
Er is op dit momemt veel werk in te vinden...
marijke ik ben bij de NAMS geweest in amsterdam....een van de beste opleidingen, had ik al gehoord van mn schoonzusje die in die werled zit, en ik heb ook geen andere administratieve opleiding, dus bij andere instellingen als bv scheidegger heb je een veel minder niveau. Veel ziekenhuizen benaderen de nams ook rechtstreekd met vacatures, alle meiden die dit jaar de opleiding hebben gedaan hebben al een baan. Enige nadeel is dat het alleen in amsterdam wordt gegeven, maar ze hebbe echt studenten uit heel nederland, maar ook belgie en duitsland... staan goed aangeschreven...
nou weer een heel studieverhaal!!!
janneke, zwanger zijn ja zou kunnen maar weet t niet hoor..... kwaaltjes, niet veel soms gerommel in mn buik en last van mn borsten, maar dat bijvoorbeeld minder als de vorige keer toen ikm zwanger was, en wel last van mn darmen, werken niet echt soepeltjes zeg maar(lees totaal niet haha)
Maar ja kunnen net zo goed klachten zijn die je voor je ongi hebt dus dat zegt me niets....
Marijke mooi verhaal van hoe je moslim bent geworden!! Vind het ook knap van je want ik kan me ook voorstellen dat het in het nederland van nu niet altijd makkelijk is!!!en idd knap hoor om aan de ramadan mee te doen...Petje af!!
Leuk gehad op de kinderboerderij??
t wordt hier ook eindelijk iets vriendelijker weer!! Ik heb de douche schoon, dus ben i beweging geweest en heb het dus niet meer zo koud haha.... en de kpn meneer is geweest dus alles functioneert weer prima...
ga mn brood eens even opeten!!
o ja over dat forum....Allebei is moeglijk alleen is het misschien beter om hier te blijven, we hebben toch allemaal een vervelende ervaring gehad, dus denk als je op zwanger worden verder gaat en er komen andere mensen bij, je twee groepjes blijft houden omdat zijn gelukkig niet weten wat wij hebben meegemaakt...En ik vond het zelf toen ik netbegon niet fijn om zulke dingen te lezen... dan wil je daar nog niet aan denken, maar dat is voor iedereen verschillend... En dat hebben we niet als we hier blijven.
maar geen idee wat anderen vinden ik vind in ieder geval alles prima want vind het veel te gezellig met jullie!! haha..... nee hoor niet verslaafd.....
greetzzzz!!!! marieke