hmm, ik merk dat ik liever op dit forum wil blijven het heet ook Zwanger Worden Na een Miskraam, dus op dat vlak zitten we goed. Ik weet dat ik na mijn 1e mk ook bij het zwanger worden forum keek en af en toe schreef, maar daar kon ik toen niet goed mijn draai vinden. Toen schreven er veel jonge meiden die totaal in de put zaten als de na 1 of 2 maanden niet zwanger waren. Tsja, daar zit je dan met je 1e zwangerschap na 8 mnd en bezig met je 2e. Later heb ik nog wel eens gekeken en toen vond ik de sfeer ook niet prettig. Toen werd 1 meisje helemaal uitgekotst, omdat ze niet al te slimme vragen stelde, vond ik ook een beetje jammer. Dan hoeft het voor mij al niet meer.
Aan de andere kant gaat het natuurlijk om dit lijntje, dus dan hoef je niet verder te kijken... Maar ik denk ook dat er weer veel spanning komt als we zwanger mogen raken en dat het dan prettiger is om met mensen te schrijven die ervaring met een mk hebben.
En over dat lijntje als je zwanger bent. De wonderwomen hebben in het novemberforum een lijntje, forumhoppers. Daar zoeken ze elkaar op, ook al zijn ze verschillend uitgerekend. Dus er zijn wel manieren. Dan kunnen we ook een lijntje openen bij zwanger zijn.
Jannie, jammer toch he dat dromen ook nog wel eens uitkomen...
Marijke, jij bent op een mooie manier moslim geworden zeg. Dan kies je echt voor je geloof!
Ik ben christelijk opgevoed, maar doe daar nu nog maar weinig aan. Ik geloof wel in God en in het leven na de dood, want waar is mijn zoontje anders? Die hoop ik toch nog wel eens te ontmoeten als ik de aarde ook verlaat.
liefs
Patricia mama van Bas*