Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
4 augustus
18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

zo, het lijstje ook weer mee naar de nieuwe pagina!

Hoi,

Miep ik moest wel lachen toen ik je zinnetje las, dat julie misschien ongeduldiger zijn naar mijn test als ik...
ja waarom wacht ik eigenlijk.... hihi moest er even over nadenken... Ik had me na de mk voorgenomen om niet zo snel te gaan testen en zeker niet binnen 6 weken, dus dat is en ding..... en ik weet het haast wel zeker van mn ei maar een cyclus na de mk weet je het nooit helamaal zeker..... nou ja laten we het houden op onzekerheid haha!!!! En ik vind het leuker om samen met manlief te testen, en als ik dat door de weeks wil doen moet dat al om 5 uur s ochtends en vroeger en moet hij al snel na zn werk, kun je niet even samen blij zijn of verdrietig.....Dus dat speelt ook zeker mee....

Miep kan me ook goed vinden in jouw redenering....

Laura jij bedoelt waar je heen gaat als je zwanger wordt??? daar heb ik ook al eens aan gedacht... denk echt dat ik niet meteen naar het zwangerforum ga.....
He bah nee moet er ook niet aan denken dat we uit elkaar worden getrokken....Maar dan kunnen we er altijd nog voor kiezen om of hier of op een eigen topic  op zwanger zijn kletsen... Ik klest nu bijv hier met jullie ( heel veel) maar ook nog steeds met het groepje op zwanger worden tewrijl er daar de meerderheid zwanger is en er maar 3 of 4 die zwnager moeten worden, maar we "kennen"elkaar al vanaf januari dus is gewoon heel gezellie!!! Maar ja dat zien we dan wel weer niet?? haha
moet ik dus weigenlijk niet deze ronde zwanger zijn.... hihi nou voorlopig ga ik hier niet weg hoor wat er ook gebeurd!!

ik dacht maak een kleine reactie... hmmm is volgens mij niet helemaal gelukt!!!!! oeps haha....

groetjes!!

hmm, ik merk dat ik liever op dit forum wil blijven het heet ook Zwanger Worden Na een Miskraam, dus op dat vlak zitten we goed. Ik weet dat ik na mijn 1e mk ook bij het zwanger worden forum keek en af en toe schreef, maar daar kon ik toen niet goed mijn draai vinden. Toen schreven er veel jonge meiden die totaal in de put zaten als de na 1 of 2 maanden niet zwanger waren. Tsja, daar zit je dan met je 1e zwangerschap na 8 mnd en bezig met je 2e. Later heb ik nog wel eens gekeken en toen vond ik de sfeer ook niet prettig. Toen werd 1 meisje helemaal uitgekotst, omdat ze niet al te slimme vragen stelde, vond ik ook een beetje jammer. Dan hoeft het voor mij al niet meer.

Aan de andere kant gaat het natuurlijk om dit lijntje, dus dan hoef je niet verder te kijken... Maar ik denk ook dat er weer veel spanning komt als we zwanger mogen raken en dat het dan prettiger is om met mensen te schrijven die ervaring met een mk hebben.

En over dat lijntje als je zwanger bent. De wonderwomen hebben in het novemberforum een lijntje, forumhoppers. Daar zoeken ze elkaar op, ook al zijn ze verschillend uitgerekend. Dus er zijn wel manieren. Dan kunnen we ook een lijntje openen bij zwanger zijn.

Jannie, jammer toch he dat dromen ook nog wel eens uitkomen...

Marijke, jij bent op een mooie manier moslim geworden zeg. Dan kies je echt voor je geloof!
Ik ben christelijk opgevoed, maar doe daar nu nog maar weinig aan. Ik geloof wel in God en in het leven na de dood, want waar is mijn zoontje anders? Die hoop ik toch nog wel eens te ontmoeten als ik de aarde ook verlaat.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hello!

Druk vandaag: gezellie!

Ik vind het ook een goed idee om bij dit forum te blijven en dan idd wel een heel positieve titel zoals "we gaan ervoor" te kiezen. we komen tzt toch wel terecht op een maand-forum. Ik hoop allemaal april of mei dames.... Maar had ook even   het idee dat ik niet continu wil zien "zwanger worden na een mk" maar tis wel de reden dat we hier allemaal zijn.
En: "we gaan ervoor" kun je ook houden als we zwanger zijn! Beginnen natuurlijk met Part 1 want ga er vanuit dat het niet de laatste zal zijn.... ;-)

Marieke: ik snap dat je samen wil testen, is dan beter om dat t weekend te doen, geef je groot gelijk. Spannend.... Snap ook je dubio over de opleiding, maar als de arbeidsmarkt goed is in die "branche", scheelt een hoop!

Patricia: negatief zeg dat forum wat je vertelt... Als ik idd sommige discussies lees op een van de forums, poeweej.... En jammer dat mn droom uitkwam ja! Had van t weekend gedroomd dat ik wel zwanger was dus hoop dat die over tijdje uitkomt!

Heb nog steeds beetje buikpijn, al sinds donderdagavond / vrijdag. Tis niet echt heftige buikpijn maar wel beetje zeurende pijn in  of in de buurt van mn baarmoeder. Heb dus continu het idee dat ik ongesteld word maar tot nu toe niks nada noppes!

Vanavond hopelijk op tijd in mn bedje met een nieuw leesboek van Karin Slaughter. Zin in! Mss even in bad vooraf, even lekker ontspannen.

Tot snel! Greets

nou jannie, misschien kloppen beide dromen wel. Ben je wel zwanger, maar is het HCG nog te weinig om positief te testen!
die krampende baarmoeder is toch bijzonder!

En Karin Slaughter, wat schrijft die toch heerlijke boeken he!

liefs
Patricia mama van Bas*

Ja maar ik ben bang dat ik het allemaal wil voelen, snap je? Maar goed we zien het wel. We klussen gewoon door omdat ik mn ei nog niet voorbij heb zien komen dus we zijn daar meer mee bezig dan evt zwanger zijn moet ik zeggen. Maar ik let wel op elk pijntje of wat dan ook, maar ja wie niet in deze periode?

Die schrijft geweldige boeken! Ik heb ze vaak op de dag van verschijning al in huis.
Zo ff bad in en naar bed, relax-avondje dus!

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
4 augustus
18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Marieke: wat leuk zeg die opleiding! Ik heb net even de website bekeken. Het is wel goed te doen een dag per week naar Amsterdam en verder thuis leren. Ik krijg er helemaal zin in maar mijn man wil graag werken in Dubai dus als dat dit jaar nog gebeurt dan zou ik het studiejaar niet af kunnen maken want dan gaan we met hem mee natuurlijk! Ik ga het er vanavond even met hem over hebben.

Jannie: die krampen had ik ook een paar dagen voor ik ongesteld werd deze maand, maar ik las in een boek over zwangerschap dat het ook een teken kan zijn dat je zwanger ben! Met zoveel van die symptomen kan het duiden op beide scenarios.

Ik blijf trouwens het liefst op dit forum, hier begrijpt iedereen elkaar en op het zwanger zijn forum wil ik de andere vrouwen ook liever niet bang maken met verhalen over miskramen. Er zaten daar ook behoorlijk irritante types bij die het allemaal zo goed wisten en andere vrouwen uitlachten als ze een 'domme' vraag stelden. Niet echt een leuke sfeer daar. Ik blijf liever op dit forum en eventueel het maandforum als ik de 16 weken bereikt heb.

Marijke

Het voelt dus ook alsof ik ongesteld moet worden, das het aparte!

Dubai, wow! komt je man daar vandaan? Kennis van me heeft er een tijdje gewerkt en vond t fantastisch!

Heb net een berichtje geplaats bij "JG moms" onder Forum "Zwanger". daar kun je berichtje plaatsen als iets niet goed werkt. Heb dus gevraagd of tekst zichtbaar kan blijven als je bericht maakt. Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan