Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hoi meiden

Wat een verhalen weer!

Hier toch ook wel weer een beetje spannend; Ik deed gisteravond 'voor de gein' een ovu-test en die gaf een redelijk duidelijk streepje aan! Ik was best wel verrast omdat ik twee weken geleden de miskraam heb gehad. Vanavond weer een testje gedaan om te kijken of hij misschien nog duidelijker was of al wat vager werd, maar het laatste was het geval. Maar ja,  betekent dit toeval of dat de piek geweest is en ik vandaag of  morgen mijn eisprong heb? Wel een timing dat ik de ovu-test er weer bij had gepakt.
Weer fijn  klussen vanavond dus... ;-) En vervolgens weer aftellen  tot de tijd daar is om te testen...:))
Ik heb mijn NOD- en eisprongdatum even veranderd  onder in het schema...

Morgen lekker dagje vrij. Pittig hoor, om weer 2 dagen achter elkaar te werken. Ben nog steeds (/alweer?) hartstikke moe!   Als Chris op bed ligt, ga ik het er ook van nemen, dat weet ik nou al!

Hoi hoi nog even met de pc in bed voor t slapen gaan!! hihi...

Ja leuk marijke gaan we dit jar samen naar de opleiding!!!
haha dat zou gezellig zijn.
Ze adviseerde als je je nog wilt op geven het binnen nu en 3 weken te doen...(mocht je er serieus over denken..)
dubai wow gaaf!!!! Ziet er altijd zo mooi uit!!!

Janneke blijft dus toch spannend!!!! wordt je nu ongi of niet????
Ik had vanaaf ook weer van die krampen dus dacht laat de ongi maar komen, maar nee niks till so far.....
Lig je lekker met je boek in bed te genieten!!!!
Ik heb mn schoonzusje daar net een boek van gegeven!!

Jannekechris spannend je ei dus waarschijnlijk!!!!
Druk aan de klus dus.... Voel je je intussen al wat beter????
Dus ook weer aan t werk....kan me voorstellen ff pittig.... maar de afleiding is misschien wel lekker??

Jullie hadden het ook over geloven enzo... ik geloof wel in God en ben dus christen.....
Leuk dat je met elkaar het hier zo leuk hebt en we allemaal zo verschillend zijn!!!

nou meiden mijn ogen gaan zakken!!!! Tijd om te gaan sapen, moet drie hele dagen achter elkaar werken ivm vakantiekrapte in de bezetting dus drukke dagen en morgenochtend ben ik alleen....

truste en tot morgen!!!

Good morning!

JannekeChris: spannend zeg!! ja dat kan best natuurlijk, ze zeggen dat je na 4-6 weken ongesteld wordt dus dat zou betekenen dat je dat na 4 weken wordt. Heb je al eens een zwangerschapstest gedaan om te checken of deze nu negatief aangeeft? (kan tijdje duren voordat hormonen uit je lijf zijn nl en als de test negatief is weet je de volgende keer zeker dat de test betrouwbaar is, snappie?)
Heb alleen geen idee of je ei al geweest is, maar andere ladies hier zijn erg gedreven in de ovu-testen dus die kunnen je vast advies geven.

Denk dat je alleen bent vergeten je schema te copy / aanpassen / pasten? Verander de gegevens maar dan kan ik het evt wel weer op volgorde van NOD zetten.

Marieke: bij jou dus ook niks? Hier ook niet, nog steeds buikpijn. Tis niet constant maar goed, heb t idee dat mn ongi eraan komt maar ja dat heb ik al sinds donderdag. We zullen zien!

Patricia: hoe gaat ie; is het bloeden gestopt? Bedacht me trouwens gisteravond dat t best apart is dat iok beetje wete hoe je eruit ziet door je site. Keertje bezocht via een link die je op deze website had gezet, is al tijdje terug maar gister kwam ik m weer tegen op mn pc. Zo mooi geschreven allemaal.... Knap hoor! Kan me voorstellen dat dat mooi plekje is om te schrijven etc.

Gister HEERLIJk avondje gehad zeg, wow! Lekker in bad met nieuwe boek ("Versplinterd", na 3 bladzijdes al bloedstollend!!), daarna verhuisd naar mn bedje met boek en om 22uur viel ik in slaap. Eindelijk 8uur geslapen.... Heerlijk.... Vanavond lekker makkelijk prakkie uit de vriezer eten en dan (samen) sporten.

Mocht ik over tijdje zwanger zijn dan blijf ik zeker bij dit forum en wellicht ook wel bij het maand-forum, maar das toch anders.

Ga trouwens zaterdagmiddag met een vriendin naar het zomercarnaval in Rotterdam, heerlijk die muziek, ben benieuwd! Zal me vast een Aruba doen terugdenken.  En zondagmiddag naar Dirty Dancing in Utrecht met ander vriendinnetje: gezellig! Maar eerst nog 3 dagen werken....

Groetjes!

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
4 augustus
18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

ook goeiemorgen!!!!

Hihi janneke, we houden het een beetje spannend....
Heerlijk ontspannen avondje dus... klinkt lekker!!!!
En je weekend klinkt ook goed!!! Dirty dancing lijkt me ook super leuk!! Ik wil eigenlijk nog naar evita, Ik heb altijd gezegd als evita komt wil ik daarheen,, maar nu draait ie al een poss en nog niet geweest!! haha

Zo werk genoeg vandaag, ben vannochtend alleen....norm,aal is woensdag rustig maar vandaag niet dus ga gauw aan de gang!!!

Fijne dag allemaal!!

Vandaag dagje vrij en even wat aan huishouden gedaan. Zo lekker pitten (samen met Chris) en de rest komt daarna wel...Ben doodop...
Hoe is het met jullie? Al wat meer duidelijkheid gekregen Janneke, naamgenoot? ;-)

Was gister inderdaad vergeten het schema eronder te zetten met de gewijzigde datums...Bij deze...Ik maak maar een schatting dat de LH-piek nog moet komen morgen (het hormoon dat gemeten wordt met ovu-testen. De piek is  een dag voor de eisprong) ookal is hij misschien al geweest....

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
25 juli (?)
8 augustus(?)

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

De vorige klusten wij trouwens fanatiek iedere dag rond de eisprong  Ik heb al een paar keer gelezen op het forum dat het het beste is dit om de dag te doen. Dit heeft geloof ik te maken  met de kwaliteit van het zaad he? Wij  gaan dit ook doen...

Hi hi,

Janneke: mooie naam heb je hihi! Waar kom je vandaan trouwens? Ik uit Tilburg.
Schijnt idd beter te zijn om t om de dag te doen, is beter voor de kwaliteit van het zaad. Heeft bij ons de 1e keer ook goed geholpen en hopelijk nu weer!

Hier geen duidelijkheid: nog steeds beetje buikpijn en af en toe beetje misselijk maar goed. Ga zaterdag weer testje uitvoeren, we zullen zien! Zal blij zijn als ik óf ongi wordt (dan weet ik dat alles t nog doet), óf een + test heb uiteraard!

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Janneke
7 juli
25 juli
8 augustus
1e
geen
28

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Goede middag alweer,
Het is vanmorgen zo druk geweest op het werk, dat  ik niet eens de tijd heb gehad om hier te kijken. Gelukkig is het nu weer rustig. Hopelijk blijft dat zo de rest van de dag.

@ Jannie: Goh, jouw komend weekend klinkt errug goed. Leuke dingen in het vooruitzicht. Wij (hubbie en ik) gaan waarschijnlijk zaterdag naar de tapasbar. Vieren dat onze tweede vakantie begint. Ook erg prettig.
Je schreef trouwens dat je de vorige keer pas positief testte vrij lang nadat je je al zwanger voelde. Was dat omdat jij je gewoon al heel snel zwanger voelde, of was je hcg gehalte pas zo laat hoog genoeg voor een positieve test?
Ik voelde me echt helemaal niet zwanger vorige keer. Ik was er dan ook echt van overtuigd dat ik ongi zou worden. Pas toen dat uitbleef, heb ik een test gedaan en moest ik verbaasd constateren dat het zover was. Ik heb sowieso niet erg veel merkbare symptonen gehad, behalve erg moe, enorme honger en wat zwaardere borsten. Ik zou er op dit moment niets om geven al zou  ik de eerste 12 weken ziek zijn, als alles maar goed blijft gaan. Ik denk alleen wel dat ik daar heel hard van terug kom op het moment dat ik voor de zoveelste keer boven de pot hang. Maar goed, eerst maar weer zwanger worden en dan zien we wel weer verder.

@ Janneke: Ik las dat je al een redelijk duidelijk streepje had op de ovutest. Mag ik vragen welke testen je hebt? Ik heb die van sensitest, de meest verkochte strips. Toen ik deze maand begon te controleren had ik redelijk snel een vrij duidelijke streep en de volgende dag weer een stuk minder duidelijk. Uiteindelijk kreeg ik 1,5 week later pas de echt onmiskenbaar duidelijk dikke vette streep die me vertelde dat de eisprong binnen 24 a 48 uur zou plaats vinden. Gelukkig voel ik mijn eisprong ook behoorlijk goed, dus voor mij was het eigenlijk al wel duidelijk dat die eerste streep loos alarm was.
Maar ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe dat bij jou is. Ik weet niet welke testen jij hebt en ik weet ook niet wat jij onder redelijk duidelijk verstaat. Bovendien zou het natuurlijk best kunnen dat de streep redelijk duidelijk was omdat het LH gehalte alweer aan het afnemen was en je gewoon de echte piek al had gemist. Het zou natuurlijk zomaar kunnen. Zoals Jannie al zei, vaak hoor je dat je 4 a 6 weken na de curretage weer ongi wordt. Als het bij jou 4 weken blijkt te zijn, dan zou het inderdaad kunnen dat het alweer zover was.
Ben benieuwd.
En over elke dag klussen of om de dag. Ja, om de dag schijnt inderdaad een stuk beter te zijn voor de kwaliteit van de dag. Maar als je bijvoorbeeld zeker weet dat je eisprong ergens vandaag is bij wijze van spreken en je hebt gisteren al geklust, dan kun je natuurlijk beter vandaag nog een keer klussen in plaats van te wachten tot morgen. Morgen zou dan sowieso te laat zijn. Beter extra zaad vandaag dat misschien wat sloom is maar wel op tijd, dan supersnel zaad morgen wat te laat komt.
Snap je wat ik bedoel? Maar dan moet je wel zeker weten wanneer de eisprong precies is. Anders kun je het beter bij om de dag laten. Mijn ervaring is dat het dan ook leuker blijft. Ik weet niet hoe het met jou is, maar elke dag vind ik al snel niet meer heel leuk.

@ Marieke: Nog steeds geen ongi?
Dat je liever in het weekend test als je man erbij is, snap ik helemaal. Het is per slot van rekening niet iets wat je per sms even doorgeeft. Bovendien is het inmiddels al woensdag dus zo heel lang duurt het ook niet meer voordat het weekend is.
Hahaha. Dat is dan misschien wel waar, maar volgens mij is dat alleen maar theorie. Dat wachten duurt altijd zo lang. En hoe dichter het in de buurt komt, hoe langer het lijkt te duren.
Dan is het toch ook wel een beetje fijn dat we met elkaar mee kunnen leven. Ik bedoel, ik hoef nu maar tot het volgende weekend te wachten voor waarschijnlijk twee testen. Die zijn dan wel niet van mij, maar die van Marieke en Jannie, maar toch. Ik wacht gewoon gezellig mee.

He dames,

ook ik kan toegevoegd worden op de lijst met missed abortions.....dag voor onze vakantie met 10w en 3d een echo en hartje is gestopt met 7 weken....net terug van vakantie en alleen flink gevloeid meer niet.

Vanmorgen bij gyn geweest, vruchtje zit er nog dus aanstaande maandag wordt ik gecurreteerd.

Ik moet zeggen dat mijn man en ik erg blij zijn dat we direct met vakantie zijn geweest, tuurlijk zie je overal op het strand bolle buiken en baby's, maar op zich hebben we het aardig kunnen verwerken saampjes.

Over 6 weken hopen we voor een volgende poging te kunnen gaan, deze zwangerschap was in poging 1 al raak, maar we gaan er niet vanuit dat het de volgende keer weer direct raak zal zijn hoor...

Willen jullie mij in de lijst toevoegen? Curretage op 28 juli, ik ben 32 jaar.

Sterkte allemaal!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan