Miskraam

hoi daan wat spannend allemaal we zullen voor je duimen maandag het lijkt er allemaal wel op dat je zwanger bent ik moet henrico nog in bad doen hij is nog maar een half uurtje wakker dus hebben wij het er ook maar van genomen lekker joh uitslapen maar nu moeten we een stapje sneller lopen ander zijn we de hele dag zo laat liefs mik

Hallo, ik heb een tweede test gedaan en die is een stuk duidelijker. Ik ben ook niet ongesteld dus ik zal wel zwanger zijn. Ik vind het hartstikke eng ik ben blij als ik morgen naar het ziekenhuis ben geweest. Morgen ga ik ook op vakantie dus ik ben tot en met 5-9 weg. Ik ga weer want ik moet nog heel veel doen. Doei groetjes Daan

hallo meiden,
hey daan, wat spannend allemaal zeg.
nou maar hopen dat je ook echt zwanger bent, maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan. ben benieuwd wat de echo zegt.
ik vertrek volgende week met vakantie.
ik ga de 8e en ik kom de 13e terug.
we gaan naar centerparcs "erperheide".
en marrieke hoe gaat het met henrico?
gaat het weer allemaal een beetje?
ik hoop het wel.
nou, ik moet gaan, want meike laat mij niet echt met rust. bart ligt in bed, die is doodop van zijn school teruggekomen. vanavond hebben wij een beetje feest, mijn oma is 81 geworden en we gaan met zijn allen uiteten.
Hmmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrr!!!!
doei, liefs vief

hello vief,
hoe was het uiteten? lekker is dat he als je het eten voorgezet word ik vind dat ook altijd zo fijn op zondag wanneer aart altijd fanatiek aan het koken slaat hij heeft wel dubbel zo lang werk dan ik maar dat geeft niets is jou man ook zo dat hij wel kookt?
lekker dat jullie nu nog met vakantie gaan waar ligt dat park ik ben daar niet zo bekend mee omdat mijn oudersd 12 jaar lang een huisje in zeeland hadden dus gingen we daar altijd heen dat is nu verkocht ze zoeken nu wat dichterbij omdat het toch wel erg ver was en mijn vader het zo druk had dat hij pas zaterdag's s'middags om een uur of vier weg kon en dan moesten we maadag om 6 uur weer terug dat was niet echt leuk meer en ze moesten er een nieuw dak opzetten dat ging dus flink in de portemonee dus gaan we nu eigenlijk sinds anderhalf jaar echt opzoek naar een mooi park we zijn nu 2 keer naar duitsland geweest en met de pinksteren zijn we met weekendje weg naar den haag geweest dat was ook erg mooi het hotel was dan ook erg luxe maar door die aanbieding niet duur
met henrico gaat het goed zijn hechtingen zijn nog niet allemaal opgelost maar het ziet er goed uit als ik nu naar z'n piemeltje kijk dan had hij echt een raar piemeltje toen hij geboren is hij heeft nu trouwens last van zijn tanden hij heeft z'n bips hellemaal rood en zit maar in z'n mond te graaien ik ben bezig met peren schillen en appels voor appelmoes mijn ouders hebben sind vorig jaar 2 appelbomen en 2 perenbomen in de tuin en daar zaten zoveel aan dat wil je niet weten 7 emmers peren en nog veel meer appels dus dat word appel moes en appeltaarten bakken alles gaat de vriezer in nu moet ik nog bakjes halen bij de blokker dat ga ik zo eerst doen
groeten van marrieke en henrico

hallo marrieke en daan,
wij gaan naar centerparcs in belgie net over de grens.
het heet "erperheide" en het moet een van de mooiste parken van centerparcs zijn.
we wachten het af.
wat ben ik blij om te horen dat het beter gaat met henrico en ik hoop dat het goed geneest.
hey daan, hoe gaat het met je?
heb je de echo al gehad?
wat zeiden ze?
ik hoop nog iets te horen voordat ik maandag met vakantie ga, ben eigenlijk wel benieuwd.
ik hoor snel weer van jullie, ik ga ff opruimen hier, want de hond heeft in de modder gedapt en ik heb alles onder de modder liggen.
doeiiiiii
liefs vief

hey dames hoe gaat ie ???
hier gaat het prima we treffen met het weer lekker begin van het najaar daan hoe was je vakantie? en hoe ging het in het ziekenhuis? ben benieuwd en hoop voor jullie ik heb eigenlijk niets bijzonders te melden bij huize last kabbelt het leventje rustig voort ook wel lekker trouwens vaak is er altijd wel wat morgen hebben we trouwens nog een leuk feestje dan is mijn opa jarig en dat vieren we bij een oom in staphorst omdat de woning van opa en oma te klein is om iedereen te bergen en op zaterdag kan iedereen dan zien we elkaar weer eens allemaal er wonen 4 gezinnen buiten genemuiden en dan zie je elkaar zo weinig dan ken je elkaar haast niet meer mijn opa en oma hebben nu 51 kleinkinderen en 7 achterkleinkinderen en oma weet nog van iedereen wanneer ze jarig zijn opa niet meer want hij is hellaas dement henrico moet in bad dus ga ik dat nnu eerst doen groetjes mik

Hallo, Nou het gaat niet zo goed. Ik heb maandag een echo gehad toen kon ze nog niks van een zwangerschap zien. Ze hebben bloed geprikt en daar bleek uit dat ik zwanger ben. Maar de gynaecoloog zag iets bij mijn eierstok en ze was bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ze kon het niet goed zien. Ik moest nog een keer bloed prikken en ze zouden ons woensdag over de uitslag bellen. Woensdag om kwart voor 5 belde ze op dat het HCG hormoon verhoogd was en dat ik op zeker zwanger ben. Zodra ik ergere buikpijn kreeg of bloedingen moest ik gelijk naar een ziekenhuis omdat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat schijnt levensgevaarlijk te zijn. Vrijdag moest ik weer naar het ziekenhuis en hebben ze weer bloed geprikt en een echo gemaakt. De echo was niet goed. Het vruchtzakje is ovaal in plaats van rond en ik heb bloed in mijn baarmoeder dus ik heb een hele grote kans op weer een miskraam. Er is nog een hele kleine kans dat het hersteld en wel goed komt maar de kans op een miskraam is veel groter. Maandag moet ik weer naar mijn eigen gynaecoloog en met haar gaan we bespreken hoe nu verder. Want ze gaan nu onderzoeken doen omdat dit de 3e keer is. Maandag krijg ik waarschijnlijk ook een rontgenecho die mag je niet hebben als je zwanger bent maar het zit bij mij toch niet goed. Met een rontgenecho kunnen ze meer zien. Bloedingen heb ik nog niet. Ik was gister gelijk zwaar depresief kon de hele dag wel janken. Je krijgt dan ook mensen met opmerkingen ja je kan beter misschien wel een tijdje wachten, en je hebt al een kind. daar zat ik al helemaal niet op te wachten. Maar ik zie maandag wel wat mijn gynaecoloog zegt.
De vakantie was wel leuk ik vond het een leuk park alleen het huisje vond ik niet schoon. De Erperheide is echt heel leuk. Maar ik ga even op bed liggen want ik ben moe. Groetjes Daan

hoi marrieke en daan,
wat leuk voor je marrieke dat je weer een feestje hebt. gezellig.
is altijd wel weer eens leuk, als je de familie weer eens ziet.
zeg daan, wat vervelend voor je.
ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar toen jij me vertelde van die hevige buikpijnen, toen kwam er bij mij in mijn hoofd op dat je misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon hebben, wat ik niet hoopte voor je.
je bent nu in behandeling bij de gynaecoloog en ik denk wel dat ze erachter komen, wat je hebt.
misschien gaat het nog wel allemaal goed.
probeer rustig te blijven, ik weet dat het makkelijk klinkt, ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen.
ik wil je zo graag helpen, maar voel me ook machteloos staan. kan het ook niet zijn, dat je een cyste hebt bij de eierstok, dat is meestal de plaats waar het eitje is bevrucht. daar onstaat dan een cyste. heb ik bij meike gehad.
en als je baarmoeder dan gaat groeien, dan verdwijnt die cyste achter de baarmoeder.
en met 16 weken, is hij weg.
meestal dan.
mijn cyste had een doorsnede van 3,5 cm bij 3,0 cm.
en is ook weg gegaan.
dat hebben veel vrouwen.
ik hoop echt, dat het toch goed blijft gaan.
ik moet nu echt gaan stoppen, ik heb nog heel veel te doen, want we gaan morgen met vakantie en ik kom vrijdag weer terug.
ik moet de koffers nog gaan inpakken en we gaan nog naar mijn moeder toe.
nou meiden, tot vrijdag, dan ben ik er weer en daan, houd moed!!!
meer kan ik je niet zeggen.
heel veel sterkte en...ik denk aan je.
liefs vief

Terug
Bovenaan