Miskraam

hoi daan en marrieke,
nou daan ik vind niet dat het aan de leeftijd ligt, ik denk dat je naar je oppas moet kijken wat voor persoon hij is, mijn babysit was ook 12 toen ze bij mij kwam, maar ze is wel heel verstandig voor haar leeftijd en ze doet het met plezier en niet voor het geld.
ik heb 1 babysit gehad, en die deed het echt alleen maar voor de centen.
als die bleef slapen, dan ruimde ze nog niets achter zich op en ze speelde ook niet met de kids en zij was 18, dus leeftijd speelt helemaal geen rol, vind ik.
en marrieke hoe is het met jouw?
heb je je draai weer gevonden nu aart weer aan het werk is?
ik ga ook weer ff verder want bart is ziek, hij heeft sinds gisteravond 39 koorts. verder heeft hij niets.

groetjes vief

hoi vief en daan,
hoe gaat het ermee het weekend is alweer achter de rug wat gaat dat toch snel he hoe gaat het met bart is hij alweer een beetje beter? hoeveel betalen jullie voor een oppas ?? ik weet dat eigenlijk niet omdat ik zelf er nooit geen geld voor vroeg dat waren we niet gewend en als ik nu voor henrico oppas moet hebben dan breng ik hem meestal naar mijn ouders dan blijft hij daar altijd slapen zijn wij lekker met z'n tweeën morgens is het dus zover dan gaat henrico onder het mes ik heb echt de kriebels er al van niet normaal ik ging liever voor me zelf maar het moet toch gebeuren als alles achter de rug is zijn we misschien wel blij dat het nu toch al gebeurt is we hebben gisteren gekeken op www.hypospadie.nl we zijn toen toch wel een beetje geschrokken van wat er met hem gaat gebeurenhij heeft nu we de site bekeken hebben en milde hypospadie onze arts sprak over 1 a 2 nachten dus als alles goed gaat is hij donderdag weer lekker thuis ik ga even aardappels opzetten want aart komt 12 uur thuis om te eten en we eten altijd warm tuusen de middag dat is wel net zo makkelijk omdat aart nog wel eens tot 7 of 8 uur werkt en s'maandags begin ik al om 6 uur dus dan komt er niets van eten koken of het word te laat ik moet mijn ritme nog helemaal krijgen want vorige week hadden we nog een logé en was het allemaal erg rommelig en dat zal deze week niet ander zijn vanwege henrico en natuurlijk aan het eind van de week z'n verjaardAG ik hoop dat hij dan redelijk hersteld is en dat z'n catheter eruit is groetjes mik

Hallo,
Jeetje spannend zeg Marrieke echt heel eng lijkt me dat als je kind geopereerd wordt. Vief ik hoorde dat het heerst mijn buren liggen allebei ziek op bed en mijn vriendin ook. Ik betaal mijn oppas 3 euro per uur. vrijdag ik alles goed gegaan. we zijn om 9 uur weggegaan en waren om kwart voor 12 thuis. We hebben haar voor die avond 12 euro gegeven. Ik vind het wel makkelijk zo'n oppas, mijn schoonouders kunnen haast niet oppassen en mijn ouders passen al 2 dagen van de week op als ik werk. Dus die wil ik ook niet te veel vragen. Ik ben vandaag naar de dokter geweest ik kon gisteravond zowat niet lopen van de pijn aan de rechterkant van mijn buik. Vanmorgen had ik een afspraak en toen moest ik urine afgeven en vanmiddag weer terug komen. Hij dacht dat ik een blindendarmontsteking had. Vanmiddag toen ik terug ging wist hij het niet zeker. Ik heb in ieder geval een infectie, ontstekingen aan mijn urinewegen. Want er zaten ontstekingen in mijn urine. Ik heb ook symphtonen dat er iets met mijn blindedarm niet helemaal in orde is. Maar dat moet ik even afwachten want het is nog niet erg genoeg. Ik vind het wel erg pijn doen maar je we wachten maar af. Nou Mik en Vief sterkte met de kinderen.

Groetjes Daan

hoi marrieke en daan,
ik hoop voor jouw marrieke dat die operatie goed gaat, dat zal ook wel, maar het blijft toch spannend.
ik zal aan je denken. houd moed!!!
over de betaling van mijn babysit gesproken, ik betaal haar 12.50 euro per avond dat ze komt. en dat gebeurt bijna nooit dat ik er een nodig heb.
oei daan, wat vervelend voor je dat je pijn hebt in je buik. laten we hopen dat het geen blinde darmonsteking is.
ik moet de 16e september naar de internist toe voor darmonderzoeken.
ze denken dat ik misschien endometriose heb, dat zijn verklevingen rondom de baarmoeder en die kunnen zich ook aan de darmen hechtten.
bart is inmiddels weer beter, hij had alleen maar koorts, verder niets.
nou meiden, ik laat het hierbij, ik ga de kids in bed leggen.
toi toi toi voor jullie beiden.
liefs vief

hallo,
Marrieke is alles goed gegaan??? Ik heb een paar keer aan je gedacht vandaag. Ik denk ik ga even kijken of je al wat getikt hebt. Maar je zal nog wel in het ziekenhuis zijn.
Ik heb nog steeds last van mijn buik. De rechterkant alleen waar de blindendarm zit. Maar ja we wachten maar af. Ik heb vandaag ook gewerkt misschien dat ik daarom meer last weer heb. Romée ligt al in bed heerlijk even rust. Het was echt druk op mijn werk. Morgen moet ik met Romée naar de peuterspeelzaal spannend he? Vief ik heb die oppas ook 12 euro gegeven. Volgens mij is dat best wel veel geld voor een meisje van 12. Maar ik ga even douchen en opruimen beneden. O ja wat ik me afvraag, kunnen we op deze site verder gaan of zijn we er straks een keer vanaf zodat we elkaar kwijt zijn???
Doei groetjes Daan

hallo marrieke en daan,

hey marrieke wou ff kijken hoe het is gegaan, maar je hebt nog niets geschreven, dus wachten we nog wel ff.
ik heb vandaag slecht nieuws te horen gekregen.
de beste vriendin van mijn zus heeft gisteravond een spoedkeizersnede gehad en het jongetje was dood.
hij heette tom.
ik werd er misselijk van toen mijn zus me huilend opbelde met het nieuws.
ik voel me nog steeds naar, weet niet of ik danielle moet bellen, ik weet niet wat ik zeggen moet. mijn zus zei dat het babytje bij danielle in bed lag.
ze wou het bij zich hebben.
ze was bijna uitgeteld, nog 2 weekjes.
ik heb een rouwkaartje gekocht, maar weet niet wat ik erin moet zetten.
raar he? ben zelf een kindje verloren en ik weet niet wat te schrijven. het is alsof de pen niet wilt schrijven, ik staar maar iets boven het papier.
weet je, ik geef jullie mijn hotmailadres, als we elkaar kwijt raken dan hebben we elkaars adres nog
viefbruls@hotmail.com
groetjes vivianne
o, ja, bart heeft de 6e ziekte. hij zit onder de uitslag

hoi daan en vivianne, wat erg van de vriendin van je zus het is ook erg moeilijk om wat te zeggen soms kun je er natuurlijk nog meer verdriet mee doen ik weet niet hoe jij met haar om ging
maar bedenk wat voor jezelf woorden van troost waren laat weten dat je met hen meeleefd kan soms alleen ook al goed zijn maar zoiets blijft moeilijk was het haar eerste kindje of had ze al kinderen??? het blijft wel even erg natuurlijk een vriendin van mij heeft vorig jaar haar tweeling verloren en heeft nu zondag een gezonde zoon gekregen alles was goed gezond en hij woog 8,5 pond een beste zware jongen ze heeft isaac naar zijn beide broers vernoemd ik ben door de omstandig heden bij ons nog niet bij haar geweest
we hebben het weer achter de rug gelukkig en dat viel me niet mee maar het is allemaal goed gelukt dacht de uroloog alleen had hij zich vergist het was erger dan hij had verwacht en had daardoor ook meer tijd nodig om te opereren en wij maar wachten verschrikkelijk hij zou om kwart over negen klaar zijn en ik mocht om 10 uur bij henrico toen sliep hij nog zo vast en werd toen pas om kwart voor 11 wakker gisteravond om 8 uur waren we thuis gelukkig mocht de catheter eruit omdat henrico zo'n diaree had en er mocht geen zak aan want dat is te zwaar voor klein piemeltje dus liep de cathteter in z'n pamper erg vies allemaal hij zelf was erg druk na de operatie later op de dag werd hij erg rustig en gisteren en vandaag is hij erg lief alleen weet hij zich soms geen houding te geven want z'n piemel doet erg zeer nu er ook niets meer omheen zit ik ga nu gauw naar mijn eten kijken trouwens hoe is het met bart henrico had in januari de 6 ziekte daar heeft hij dus ook die koorts van gehad !! groetje mik

Hallo,
Wat erg zeg Vief, Getver ik kreeg gelijk kippenvel toen ik het las. Vaak staat op een rouwkaart ook al genoeg aan tekst vind ik. Romée heeft die kinderziekte ook gehad. Eerst koorts en daarna helemaal onder de rooie vlekjes. Echt veel last had ze er eigenlijk niet van. Marrieke heb je nou morgen de verjaardag van Henrico?? als dat zo is een hele fijne dag. Het is wel lekker dat hij gewoon thuis is he. Gelukkig is alles goed gegaan tijdens de operatie.
Maandag 1-9 moet ik naar de gynacoloog voor die pijn in mijn buik. Eigenlijk heb ik al vanaf de curretage regelmatig last van mijn buik maar nu is het veel erger en de hele dag. Ik ben benieuwd ik hoop dat ze wat kunnen vinden. Een vriendin zei ben je niet gewoon zwanger maar dat denk ik niet. Ik moet zaterdag over een week ongesteld worden dus een test heeft nu ook nog geen nut. Romée gaat volgende week woensdag voor het eerst zonder mij naar de peuterspeelzaal. Afgelopen woensdag mocht ik er bij blijven maar ze vond het in ieder geval toen leuk. Mijn mail adres is rorwillems@kabelfoon.nl. Ik heb jouw adres al opgeschreven Vief. Nou ik wens jullie veel sterkte met de kids. Doei groetjes Daan

Terug
Bovenaan