Miskraam

Hallo, O gezellig Marrieke dat de hondjes ruzie maken. Nou met Richard is het uitgesproken hij vond het achteraf dus ook niet zo leuk wat hij gedaan had. Dat is jammer he dat je ongesteld bent geworden maar je weet nu wel dat het regelmatig is. Tussen de 10e en 14e dag na je menstruatie ben je het meeste vruchtbaar. Bij mij gaat alles nog goed. Zaterdag ben ik 7 weken en maandag de echo ben echt benieuwd. Ik ga maar weer naar beneden want we krijgen zo allemaal mensen. Twee moeten de steiger afbreken er komt een timmerman en een metselaar. Mijn badkamer is binnen dus daar moet ik ook voor bellen wanneer die geleverd kan worden. Druk druk druk dus. Nou doei groetjes Daan

hallo meiden
hier weer een briefje van mij.
wat fijn daan dat jullie die onenigheid hebben uitgepraat.
hij moet ook inderdaad wat meer rekening met jullie houden, zeker nu je zwanger bent.
maar het is alweer goed.
en marrieke hoe gaat het met jouw?
wat jammer dat je niet zwanger bent, maar je cyclus is in ieder geval weer goed, dat is dan weer een voordeel.
met mij gaat het ook goed, heb het erg druk met de kids.
bart gaat nu 4 dagen in de week naar de creche toe. en dat is een hoop rompslomp, zeker met meike, die tussendoor haar slaapjes nog doet.
zo meteen moet bart weer naar schooltje toe en meike ligt nu nog in bed, die moet ik gaan wakker maken.
dus meiden...ik heb weinig tijd voor mezelf.
ik ga snel want om 13 uur begint de creche alweer.
tot gauw.
liefs vief

he dames,
hier nog even een berichtje van mij ja ja die huisvrouwen hebben het ook wel druk al denken de meesten dat deze de hele dag onderuit hangen en niets doen tenminste dat idee heb ik als ze je vragen wat je werk is en ik zeg dat ik thuis ben bij henrico maar goed ik toen ik zetfstandig ondernemer was genoeg uren gedraaid voor de eerste 5 jaar dus ik voel me ook niet rot als ze me zoiets vragen ik had trouwens maandag het idee dat ik echt goed ongesteld was dinsdag en woensdag niets en vandaag weet ik me geen raad ik zou mijn moeder helpen met werken thuis maar ik had echt geef moed om dat te gaan doen nu gaat het weer wat beter en ga ik vanmiddag nog even dan is ze zelf ook thuis ik ben trouwens de hele week al bijna aan het soppen geweest we krijgen een nieuwe dominee en dus moet de pastorie opgeknapt worden en dat is ook geen kleine woning dus met heel veel gemeenteleden aan behang trekken verven enz henrico is erg verkouden en moet hoesten erg vervelend en een mug heeft hem vreselijk te pakken gehad rond zijn linker oog heeft hij 9 muggebulten geen gezicht en nou moet hij maandag nog wel op de foto we moeten maar met een cammouflage stick gaan werken ander zie je dat daan hoe gaat het met je spannend he trouwens fijn dat alles uitgepraat is dat is ook het beste en dat hij inziet dat het net zo fijn voor je was ook ik ga kappen want de leesmap is gearriveerd dus even een roddelblad lezen liefs mik

Hallo, daar ben ik weer. Ik heb het echt druk met mijn huis en de verbouwingen het is echt een rotzooi in mijn huis. Ik heb gister een echo gehad en het hartje klopt. Ik ben 9 mei uitgerekend op de verjaardag van Romee. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen. Over twee weken moet ik terug voor weer een echo.Vanmiddag moet ik naar fysiotherapie vanaf zaterdag heb ik onwijs pijn in mijn rug kan bijna niet lopen. Nou ik ga weer Doei

hallo meiden,
sorry dat ik niets heb laten weten, het is hier een gekkenhuis, nu bart weer naar school gaat.
druk, druk,druk.
en dan ben ik nog bezig mezelf terug te vinden.
ik doe nu aan regressietherapie.
dan ga je onder hypnose terug in je leven.
als ik zo,n sessie heb gehad, dan ben ik doodop en kan ik niet meer normaal functioneren.
alles wat je dwarszit en waar je niet mee om kunt gaan, kom je tegen in die therapie, zo ook het verlies van mijn kindje maak ik mee.
het is zeer confronterend, maar je kunt het dan wel loslaten.
en het een plaatsje geven en dat voelt goed.
vorige week ben ik met meike naar het bureau geweest voor de bmr en men. kokken c en dat is goed gegaan, ze heeft er geen reactie op gehad.
nou, ik ben er weer vandoor, moet nog veel doen.
ik kom snel weer terug.
doeiiii meiden, tot gauw
liefs vief.

Hallo, daar ben ik weer. Goh Vief dat lijkt me best wel vermoeiend en griezelig die therapie. Veel sterkte ermee. Vind je het niet eng onder hypnose??? Ik ben vandaag naar de fysio geweest en ik ben doorverwezen naar een ander want ze denken dat ik bekkeninstabiliteit heb. Ik kan zowat niet lopen en hab dag en nacht pijn. Maar ja het hartje klopt en alles gaat verder goed heb geen bloedingen dus ik zie het allemaal wel, ben allang blij dat de zwangerschap wel goed gaat. 9 oktober moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Met Romee gaat alles goed ook op de peuterspeelzaal gaat het beter. Maar ik ga weer naar beneden.
Doei groetjes daan

he hallo
we zijn elkaar gelukkig nog niet kwijt
ik schrok van de week wel dat het forum eruit lag.daan gaat het al een beetje beter? fijn dat alles goed was in het ziekenhuis en vief hoe ging dat eigelijk die therapie k'ben d'r eigenlijk wel nieuwsgierig na hier gaat alles goed we zitten in klustijd en hopen dat het nu raak is het zou wel snel zijn maar ik raak wel makkelijk zwanger henrico is wel lief voor baby's we waren vanmorgen bij mijn vriendin en hij wou steeds koen kusjes geven heel voorzichtig op het hoofdje echt lief en vertederend ik ga nog even henrico een fles pap geven hij zit nu met aart in bad vinden ze allebei geweldig
nou de groetjes mik

Terug
Bovenaan