Miskraam

dag meiden,
vief nog een fijne vakantie geniet ervan met je man en kids.
he daan ik weet niet wat ik moet zeggen je hoop is nog niet weg maar toch minimaal. Er zat wel leven gebrijp ik hieruit we kunnen maar een ding doen hopen en bidden voor jullie dat het goed gaat en dat het nog goed komt
heb je nog wel van je vakantie kunnen genieten? ik ga even henrico verschonen want het begint hier een beetje te stinken heel veel sterkte we zullen aan jullie denken groeten marrieke

Hallo, JIPPIE ik ben bij mijn eigen gynaecoloog geweest, ik kwam gister bij haar binnen en toen ze vroeg hoe het ging zei ik gelijk dat ik zat te wachten tot de bloedingen gingen beginnen. Ze zei gelijk waarom??? Toen zei ik dat de gynaecoloog vrijdag had gezegd dat ik bloed in mijn buik had en een ovaal vruchtzakje. Ze zei gelijk dat kan je in zo'n pril stadium nog helemaal niet zeggen. Ze ging een echo maken en het vruchtzakje was al een stuk ronder (nog niet helemaal perfect) en ze zag wel iets van vocht bij het vruchtzakje. Maar ze zei dat het allemaal zo pril is en dat het nog helemaal niks zegt en dat het gewoon een goeie zwangerschap kan worden omdat het allemaal in een aanleg is. Ik moest weer bloed prikken en het HCG hormoon is heel erg gestegen. Ze belde vandaag op om dit door te geven. De gynaecoloog verwacht niet dat het een miskraam wordt omdat het HCG hormoon heel erg stijgt. Vorige week maandag was het 157 en vrijdag 765 en gister 3400 als ik het goed heb begrepen. Ze zei je bent goed zwanger en het groeit gewoon echt hard. Een miskraam kan altijd nog maar ik heb niet meer kans dan een ander en ze verwacht het niet. De gynaecoloog vrijdag deed ook heel lelijk tegen ons omdat we er tussen moesten en ze had het al te druk met haar eigen patienten zei ze. We mochten niks vragen want daar had ze geen tijd voor. Ze deed echt heel boos. Ze zei gelijk ga maandag maar naar je eigen gynaecoloog. Gemeen he. Ik merk wel dat mijn borsten pijn gaan doen en dat ik honger heb. Maar ik heb nu echt wel goeie hoop. Nou ik ga even wat drinken. Doei groetjes Daan

he daan dit is het beste nieuws wat er is t'jonge wat ben ik gelukkig voor je heb je een heel weekend in de stress gezeten en was je al verdrietig kun je zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn ik zit het tegen iedereen die me maar horen wil te vertellen dat je zwanger bent gek is dat we elkaar niet van gezicht kennen maar dat je zo met elkaar begaan bent mijn vriendin heeft gisteravond een zoontje gekregen met de keizersnee met haar gaat het prima hij knapt ook weer op maar hij was bijna ontglipt hij lag dwars en dat is dus bij een keizersnee ook niet makkelijk dus heeft hij te lang in de bevalling gezeten ik ga stoppen want mijn schoonmoeder komt eraan doei mik

hoi daan,
hier ben ik nog even mijn schoonmoeder komt altijd op woensdag bij me koffie drinken best gezellig ik kan het wel met haar vinden k'ben nog bij mijn vriendin geweest maar wat kun je het verschil goed zien tussen een baby van 5 pond of 6 pond hij zag er goed uit en maakt het ook goed hij heeft al het apperatuur bijna af dus hij gaat goed vooruit wanneer ben je nu uitgerekend? spannend hoor ik zal je vertellen ik heb ook voor boden van een zwangerschap mijn haar begint spontaan weer te kroezen en ik heb pijnlijke borsten dit had ik bij mijn andere 3 zwangerschappen ook maar ik moet maandag pas ongesteld worden dus kan ik nog niet testen ik moet stoppen aart wil op de computer
veel liefs mik

Hoi Marrieke, Leuk dat je zo goed over weg kan met je schoonmoeder zeg. Gefeliciteerd met je vriendin echt fijn dat het allemaal goed gaat. Ja leuk he dat je zo met elkaar mee leeft terwijl je elkaar niet persoonlijk kent. Ik ben 9 mei uitgerekend op de verjaardag van Romée. We wachten maar af. Mijn vriendin is 3 april uitgerekend en ze vroeg of ik mee ga naar zwangerschapsgym eigenlijk wou ik dat niet gaan doen bij de 2e maar met haar is het natuurlijk wel gezellig. Ik zat te denken om misschien op zwangerschapsyoga te gaan. Maar ik zie wel ik wacht eerst nog wel even de echo volgende week maandag af. Goh spannend voor jou he maandag ik ben echt benieuwd. Ik was vandaag echt heel erg moe ik had het gevoel dat mijn armen en benen er niet meer waren zo moe gewoon. Maar ja dat hoort erbij. Ik ben nog niet misselijk misschien dat dat nog komt. Aankomende zaterdag ben ik natuurlijk pas 6 weken. Nou ik ga weer doei groetjes Daan

hallo meiden,
ik ben er weer.
het was een te gekke vakantie en hij duurde veel te kort.
Hey daan, wat een goed nieuws zeg!!!
daar ben ik blij om, want ik heb toch veel aan je gedacht de ze week.
hoop dat je je nu iets beter voelt.
hoe gaat het met je buikpijn?
gaat dat al beter?
hey marrieke hoe gaat het met jouw?
ook alles goed?
ik moet nog zoveel doen, nu ik terug ben van vakantie, maar ben meteen aan de pc gaan zitten, was zo nieuwschierig hoe het met Daan ging, ik moest de hele tijd aan haar denken op vakantie.
ik ken jullie niet, maar heb toch het idee dat ik jullie heelgoed ken.
we moeten eens iets afspreken dat we welkaar eens ontmoeten.
lijkt het jullie niets?
nou, ik ga ff uitpakken , ik spreek jullie gauw weer.
liefs vief.

Hallo, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Vief leuk park he de Erperheide??? Ik heb eigenlijk geen buikpijn meer alleen gister wel Richard zou om kwart voor 6 thuis zijn en kwam pas om 10 uur aan. Hij zat in de kroeg en dan zit ik me zo kwaad te maken dat ik denk ik daar buikpijn van kreeg. Ik vind het niet erg als hij weleens naar de kroeg gaat maar zeg dat gewoon van te voren. En vandaag zou hij om half 4 thuis zijn uit de voetbal kwam pas om 7 uur. Ik belde hem zegt hij gewoon als je gaat zeuren ga ik het centrum in en dan zie je me wel. Nou zo werkt het dus niet. Hij ligt nu te slapen op de bank.Ik kan hier zo kwaad om worden. Hij doet dan net of hij niks fout heeft gedaan. Dus het is echt een leuk weekend. Morgen zeg ik hem gelijk hoe ik hierover denk. Normaal komt dit eigenlijk niet voor en nu twee keer in 1 weekend. Volgende week maandag krijg ik weer een echo ik ben benieuwd. Wel spannend hoor. ALs ik nu wat voel ben ik gelijk bang voor bloedingen. Maar ik ben wel moe en mijn borsten doen nu echt wel pijn. En vanmorgen trok ik de koelkast open en toen stond ik te kokhalzen. Ik vind het wel leuk om een keer af te spreken. We moeten dan alleen kijken waar we dat doen want we wonen niet dicht bij elkaar. Romée heeft sinds een paar nachten dat ze echt huilend en gillend wakker wordt. Als ik haar over haar hoofd aai wordt ze wel rustig en slaapt ze wel verder. Ze zegt nu ook steeds mama Ricco (hond van de overburen doet niks) Of mensen die we buiten tegen komen Zegt ze ook gelijk doet niks he mama. Ze zegt dit over alles en iedereen. Ik weet niet goed wat ik hier mee aan moet. Donker heeft ze het ook steeds over dus ik heb nu een spaarlampje op haar kamer. Volgens mij gaat ze nu alles beseffen ofzo. Ik vind het wel zielig. Vraag me ook af of het niet met de peuterspeelzaal te maken kan hebben. Want daar gaat het de laatste keren ook niet zo goed. Ze gaat ineens huilen en is dan ook overstuur. Maar ik wacht het wel af ik weet het ook niet. Als ik merk dat het op de peuterspeelzaal niet beter gaat over een paar weken haal ik haar voorlopig eraf. Nou ik ga weer Doei Groetjes Daan

he dames hier ben ik weer daan wat klote voor je dat je nu een beetje strijd hebt met richard ik vind dat hij ook rekening met jou en romee moet houden hij is niet meer alleen dan had hij vrijgezel moeten blijven maar misschien is hij wel aan een beetje ontspanning toe geweest na al die spannende weken maar dat is geen reden om jou niet te laten weten waar hij was en hoe laat hij thuis zou zijn en ja mannen houden er nu eenmaal niet van als je gaat bellen hoe laat ze thuis komen en waar ze uithangen ik ken het gelukkig niet aart zit altijd op de comp en gaat nooit meer naar het cafe voor we verkering kregen zat hij er iedere avond hij heeft mij s'woensdags gevraagt en is donderdags nog in het cafe geweest en daarna nooit meer hij heeft er geen behoefte aan en vind het wel gezellig thuis alle vrienden van aart zijn net zo dus als ze elkaar willen spreken moesten ze eerder naar het cafe nu kunnen ze elkaar thuis vinden sommigen zullen dit saai vinden maar ze doen het zelf en echt niet dat het van mij moet wat akelig dat romee nu ook nog zo bang is je hoort wel meer van kinderen dat ze opeens bang zijn het gaat vaak wel met een tijdje over maar het is niet zo fijn misscien is er wat gebeurt dat ze daar van geschrokken is en vief de koffers uitgepakt??? hoe gaat het met jou en de kids hier gaat alles trouwens goed ik ben dus niet zwanger ik ben vanmorgen ongesteld geworden ze zeggen altijd nieuwe ronde nieuwe kansen dus wie weet de volgende maand het grote voordeel er van is dat ik nu wel weet dat mijn cyclus weer op regel is want er zaten precies 28 dagen tussen dat is wel een fijn gevoel ik moet even twee hondjes uit elkaar trekken die van mijn ouders heb ik vandaag te logeren en ze doen niet anders dan ruzie maken liefs mik

Terug
Bovenaan