Miskraam

hoi marrieke en daan,
ik ben weer terug bij af.
mijn hele miskraam komt weer naar boven en het ergste vind ik dat mijn zus doet alsof zij het slachtoffer is geworden ipv haar vriendin. mijn zus heeft verdriet terwijl ik diegene was die ook een kindje verloren heeft en daar heeft ze niet om gehuild. toen werd me zelfs verteld door haar dat het niet voor niets fout was gegaan, ik was nog jong genoeg.
en nu doet zij alsof zij een kind heeft verloren en dat doet mij heel veel verdriet. mijn gevoelens tellen niet mee, zo komt het over.
ik leef zeker met haar mee, maar ik mag mijn gevoelens niet tonen.
maar ja....familie he?
Ik ga er een einde aanmaken voor vandaag, want mijn humeurtje is beneden peil.
Wat fijn marrieke dat de operatie is geslaagd en nu maar hopen dat het snel geneest.
En voor jouw daan de groetjes van mij en ik heb je hotmailadres ook genoteerd en ik hoop snel weer iets te horen van jullie meiden.
Groetjes vief!!!

dag meiden,
ik heb nog net even de gelegenheid om nog even een berichtje voor jullie achter te laten voor de visite komt ze komen pas om 5 uur want ze zijn nog naar de kerk dus ik heb nog even. vief wat vervelend voor je dat je zus nu zo reageert en terwijl het haarzelf niet aangaat en dat ze bij jou je verdriet aan de kant schoof probeer er zo veel mogelijk over te praten met je man of als je het verder bij niemand kwijt kunt wij willen wel naar je luisteren en komt het nog eens in de gelegenheid om met je zus er over te praten zou ik het niet laten en vief ze zeggen niet voor niets van je familie moet je het hebben (niet dus) wat vervelend daan dat je nog zo'n pijn in je buik hebt misschien zijn er toch nog resten achtergebleven de laatste keer heb je toen ook nog een echo gehad?? ik ben nu aan mijn pilvrije maand begonnen en voor me lichaamlijk al een stuk beter ik kan dus echt niet tegen die troep ik ben ook niet meer zo humeurig als de laatste tijd aart zegt dat hij het gewwon aan me merkt nu is het hopen dat mijn cyclus weer normaal is dan kunnen we er tenminste een beetje rekening mee houden en proberen zwanger te worden en dan maarr hopen dat we voor een miskraam bewaart blijven ik ga henrico uit bed halen en in zijn nieuwe kleren hijsen zijn piemeltje is helemaal onstoken en het er ook pijn aan hij begint al te gillen als ik naar de pamper wijs er zijn ook al 2 hechtingen uit en dat was wel te vroeg ze waren er donderdag avond al uit dus ik ben bang dat henrico nog een keertje kan maar dat weten we pas in september hij heeft trouwens van ons een houten bakwagen gekregen en leuk dat hij het vind maar het mooiste vind hij de slingers en de ballonnen ik denk dat zoiets ook wel normaal is groeten mik

hello dames hoe gaat het met jullie ????
hebben jullie het druk!!
mijn mail adres is aart.last@tiscali.nl
nu hebben jullie de mijne ook wat een feest met zo'n kleintje ik heb de visite nu allemaal wel gehad alleen een opa en oma van aart nog die komen straks nog even langs maar het was hartstikke gezellig ik geloof dat wij als ouders het nog leuker vonden als henrico zelf hij vond het allemaal veel te druk de bel gaat ik geloof dat er nog visite komt die we niet verwacht hadden groetjes marrieke

hallo marrieke en daan,
hier weer een berichtje van mij.
wat vervelend voor henrico dat zijn plassertje nu ontstoken is, zal wel pijnlijk zijn, denk ik.
leuk he marrieke al die belangstelling van familie voor henrico.
ik hoop voor je dat je cyclus nu wel regelmatiger word, spannend zeg!!!
en daan, hoe gaat het met je buik?
volgens mij nog niet zo goed, je laat niets van je weten.
ik hoop dat je niets ernstigs hebt.
nou meiden, meike is ziek, snotverkouden, er komt allemaal groene snot uit haar neusje en ze huilt veel, niets is goed voor haar.
ik hoor dat ze huilt in bed, dus ik ga jullie verlaten voor vandaag.
groetjes vief

Hallo, daar ben ik weer. Het ging en gaat nog steeds niet zo goed. Ik moet maandag naar het ziekenhuis maar de huisarts gaat morgen bellen of ik deze week nog kan. Ik weet niet wat ik heb hoor. Ik moet heel veel plassen ook s'nachts en normaal hoef ik nooit s'nachts. En mijn buik doet de ene keer echt pijn en de andere keer voel ik haast niks. Echt weer raar. De huisarts vroeg of ik niet zwanger ben. Maar ik moet zaterdag ongesteld worden dus dat weet ik nu nog niet. Maandag gaan we ook naar het Vennenbos dus ik hoop dat het dan over is of dat ik zwanger ben dan weet ik tenminste waar het vandaan komt. Nou lijkt mij buikpijn ook niet goed als je zwanger bent. Leuk Marrieke dat de verjaardag zo leuk was. Ik had dat ook je leeft er helemaal naar toe en zelf vind je het nog leuker en spanender dan je kind. Vervelend he Vivianne dat je zus zo doet. Maar mensen reageren soms echt raar van de week zaten hier ook twee buurvrouwen in de speeltuin de één is net bevallen en heeft 2 nog 2 kinderen en de ander heeft twee kinderen. En die zeiden doodleuk tegen mij nou als ik jouw was zou ik niet meer verder gaan voor een 2e je hebt toch een gezond kind. Als het gelijk de 1e keer gebeurt is het anders maar jij hebt er al een zeiden ze. Nou ik vond dat echt gemeen want ik heb gewoon de wens voor een tweede. Mijn vriendin is nu 8 weken zwanger en daar heb ik het ook moeilijker mee dan ik had verwacht. Maar ja mijn tijd komt nog wel. Nou ik ga weer even naar beneden doei groetjes Daan

hoi daan en marrieke,
zeg daan, zou je geen ontstoken eierstok kunnen hebben?
of dat je misschien toch zwanger bent en dat je bandenpijn hebt, dat de baarmoeder zich aan het oprekken is.
bij een 2e heb je dat veel sneller, ik kan erover meepraten.je lijkt dan ook veel sneller dik. het zou kunnen.
als je buikpijn hebt en je moet zwanger zijn, dan zou ik maar een test gaan doen, heb ik met meike ook gedaan voordat ik ongesteld moest worden en die gaf toen al positief aan.
misschien ben je wel al verder dan je denkt en was die vorige menstruatie een innestelingsbloeding. kan toch?
laat het maar goed nakijken allemaal.
he marrieke, hoe gaat het met henrico?
gaat het al iets beter?
ik hoop het voor je.
nou, ik ga er weer vandoor, dochterlief is weer eens aan het huilen. ze krijgt 4 hoektanden ineens door. als ze die heeft, dan heeft ze alle tanden en ze moet nog 14 maanden worden. snel he?
maar daarvoor ligt ze met de rest een beetje achter.
ze kan niet eens van liggen naar zit zelf doen, best wel vermoeiend hoor, maar ze wilt wel al proberen te lopen.
volgens mij slaat ze stukken over, ik weet het niet.
maar er is niets aan de hand met haar, ze is alleen erg lui aangelegd.
en tanden krijgen en proberen te zitten, dat is teveel van het goede denk ik.
nou meiden, tot gauw
liefs vief

hoi vief en daan hoe gaat het met jullie wat vervelend daan dat je zo'n pijn in je buik hebt ik heb net gelezen wat vief zei het is hetzelfde wat ik je ook wilde zeggen probeer eens een zwangersschaptest ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt met henrico gaat het erg goed nu het is niet meer onstoken en zit zo goed als dicht er zitten nog 2 hechtingen in die moeten nog oplossen he vief ik dacht dat meisjes altijd eerder overal mee waren (kruipen zitten en lopen) ik ben gisteren naar het bureau geweest met henrico hij was precies 20 pond dat is ook het gemiddelde met 1 jaar zo vroeg of hij nog in de box zat toen ik zij ja natuurlijk vertelde ze dat er al zoveel kinderen zijn die er dan al uit zijn hoe is dat bij jou zit meike ook nog in de box?? we dachten trouwens dat herico ook kruipen over zou slaan maar daar begon hij 6 weken terug opeens mee dus was hij toen niet meer zo druk met lopen nu sinds deze week vind hij lopen weer heel erg interesant hij heeft ook niet zoveel steun meer nodig afgelopen dinsdag probeerde hij het los 3 stapje en hij viel me toen met zijn hoofdje op het laminaat ik schrok me rot joh daan hoe bevalt romée de creche?? ik ga nog even stijken en dan hebben we ook weekend aart moet nog een uurtje werken dan heeft hij ook de week vol morgen gaan we naar de bloemencorso in vollenhove groetjes marrieke

Hallo, Ik denk dat ik zwanger ben ik heb gister een test gedaan en hij kleurt heel licht. De huisarts vind hem twijfelachtig maar ja ik heb zoiets als hij kleurt ben je toch zwanger anders kan hij niet kleuren. Maar ik moet toch maandag naar het ziekenhuis daar zien ze het dan wel met de echo. Ik moet s'nachts ook plassen hoefde ik eerst ook niet. Ik vind het erg spannend en eng. Romee vind het hartstikke leuk op de peuterspeelzaal. De hele dag zegt ze leuk he school ze heeft het helemaal naar haar zin. Romee liep pas met 17 maanden los maar ze praat al heel duidelijk en toen zeiden ze op het buro of ze zijn snel met praten of met lopen. Het is geloof ik wel beter als ze eerst gaan kruipen voor de spierontwikkeling. Maar ik ga want Romee is aan het roepen Doei

Terug
Bovenaan