Miskraam

Hallo,
Het gaat al wat beter, ze weten nu zeker dat ik bekkeninstabiliteit heb. De pijn is iets minder en ik kan beter lopen en opstaan als ik heb gezeten. Het is een zooi hier in huis er zijn muren doorgebroken het plafond ligt eruit en er ligt overal stof en rotzooi maar ja ik zie het wel. Het is wel erg lekker als het klaar is. Morgen moet ik werken ik hoop dat het goed gaat en dat ik niet te veel last van mijn bekken krijg. 30 oktober ga ik met mijn moeder en vriendin naar Mama Mia lijkt me wel leuk. Maar ik ga mijn tanden poetsen want ik ben onwijs moe en ga lekker naar bed. Doei groetjes Daan

he meiden,
hoe gaat ie ?
wat vervelend dat je last hebt van bekkeninstabiliteit heb je daarbij romee ook last van gehad en hoe voel je je verder ook misselijk enz wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen vind je die rotzooi ook zo verschrikkelijk dat lijkt mij het ergste van verbouwen
ik moet even stoppen krijg visite

hey meiden, eindelijk heb ik jullie gevonden.
het forum doet nog raar. dit is al de 2e keer dat ik jullie een bericht verzend, maar op de een of andere manier, wordt het niet verstuurd.
ik probeer het nog een keer.
zeg mik, als het forum er weer uitligt, stuur je me dan weer een mail?
heb je de mijne ook terug ontvangen?
daan, wat rot voor je nu je bekkeninstabiliteit hebt en dan ben je ook nog aan het verbouwen.
dat is ook niet mis.
je kunt wel fysiotherapie krijgen ervoor.
ik ga de 6e weer onder hypnose en dan kijken we hoever we dze keer komen.
de vorige week was het ook gelukt, toen stond ik aan het begin van een witte .
ruimte. we zijn verder niet gegaan, want ik kreeg een hyperventilatie aanval
dat kwam door de zenuwen.
nou meiden, ik heb jullie wel gemist hoor, ben zelf maar eens gaan kijken of het forum er nog steeds uitlag.
ik hoop dat dit bericht wel verzonden word, anders geef ik de hoop op.
veel liefs, vief

gek he dat we soms niet op het forum kunnen!
fijn dat we weer wat van je horen vief
het lijkt me trouwens wel eng wat je doet zo onder hypnose het zou geloof ik niet echt wat voor mij zijn. henrico is ook weer eens ziek hij heeft hoge koorts en is erg hangerig hij wil de hele tijd op schoot kroelen op zich is dat wel lekker k'heb toch wel alle tijd voor hem maar als ik toch even wat wil doen huilt hij direct weer en dan echt zo zielig weet je hoe gaat het met jullie kroost hebben jullie trouwens gezien dat we bijna aan de 100 zitten daar moeten we er maar eentje op nemen daan natuurlijk alcoholvrij he daan ik zag dat je naar mama mia gaat aart wil er ook graag naar toe maar hebben nog geen aanstalten gemaakt om te reserveren we zijn in jull naar de drie musketiers geweest ook errug mooi ik hou er wel van musicals k'ben al bij verschillende geweest ga kappen want henrico is weer wakker en schreeuwt mamam uit dus zal ik maar naar hem toegaan veel liefs mik

Hallo, Hoe gaat het ermee met mij gaat het wel goed. Ik ben niet zo misselijk als bij Romee. Soms voel ik me niet 100% maar echt kotsmisselijk ook niet. Ik wordt wel heel beroerd van de koelkast en van vlees braden. Ik loop 2 keer in de week bij fysiotherapie. Bij Romee had ik ook bekkeninstabiliteit maar niet zo snel als nu. Ik neem wel een melkie op ons 100e bericht. Vanmorgen kwam mijn buurvrouw aan de deur zei is 1 week verder dan ik en gister tijdens de echo bleek dat het vruchtje niet meer leeft. Erg he ik kon wel janken was gelijk weer heel bang. Maar ik ga er maar van uit dat het mij deze keer niet overkomt. Vorige week klopte het hartje en alles zag er heel goed uit bij mij. Mijn buurvrouw was vorige week al in het ziekenhuis geweest maar toen konden ze al geen duidelijke hartslag vinden. Zielig he?? Goh rot zeg mik dat Henrico ziek is gaat het al beter??? Vief ik vind het echt wel knap dat je dat durft onder hypnose ik zou dat doodeng vinden. Maar ik ga maar weer doei groetjes Daan

he meiden
lang niets van mij gehoord he t'was bij ons een beetje druk iedere dag wel wat bijzonders en deze week net zo mijn zusje moet afrijden donderdag spannend want het is voor de 3e keer dus duimen voor d'r wij gaan zaterdag naar de jonge gezinnen beurs met z'n drieen lijkt me wel erg leuk en gezellig bij ons in de omgeving zijn op dit momoent allemaal zwangeren ook die tegelijk met mij liepen van henrico nu begint het bijj mij ook wel heel erg te kriebelen en hoop zo dat ik zwanger ben tegelijk vind ik het ook wel eng hoor en wil ik het nog vooruit schuiven maar goed volgende week eerst maar afwachten ik ga even de vloer boenen en dan lekker een poosje lezen als henrico slaapt groetjes mik

Hallo, Spannend he Mik ik hoop dat je zwanger bent. Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest naar de spoedarts. Ik had zaterdagavond ineens bruinige troep op het wc papier en de hele nacht het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Ik dacht echt dat het fout ging. Gister met de echo zag ik het kindje bewegen en het hartje klopt en het was goed gegroeid. Echt wel een hele opluchting. Ze zagen wel dat er nog wat oud bloed zat en de gyn zei dat zal er nog wel uitkomen maar daar hoef je niet van te schrikken want het kindje doet het goed. Leuk naar de jonge gezinnen beurs. Spannend he voor je zusje donderdag. Nou ik hoor het nog wel Doei groetjes Daan.
Mik wanneer moet jij ongesteld worden????

he daan
wat is dat schrikken he !!
gelukkig is alles nog goed maar je hart staat bijna stil ik moet zondag ongi worden en vind het errruug spannend het is net nu we er mee bezig zijn dat ik er niet tegen op zie om zwanger te zijn misschien als ik het eenmaal weet dat ik het dan nog wel even moeilijk zal hebben de mensen in mijn omgeving zitten er gewoon op te wachten tot het zover is het is net nu herico een jaar is dat iedereen er naar gaat vragen was dat bij jullie ook zo ik ga henrico even uit bed halen want hij is volgens mij wakker groetjes mik
he vief waar ben je toch ik mis je!!!!

Terug
Bovenaan