Miskraam

Hoi, Vandaag weer een echo en controle gehad bij de gyn. Alles is goed maandag was het kindje 2.1 cm en vandaag 2.5 dus het groeit goed. Ik moet wel de hele zwangerschap bij de gyn blijven voor mijn bekken en mijn rug en omdat ik na de bevalling van Romee heel veel bloed heb verloren. Bij mij vroegen niet zo heel veel mensen of we al bezig waren voor een 2e. Ik heb een jaar lang met een dubbele hypotheek gezeten dus dan is het niet slim om een kindje te krijgen. Raar he dat Vief niet meer komt zou ze ziek zijn??? Maar ik ga want het is een troep beneden ik moet het speelgoed nog opruimen en nog wassen dus ik heb het erg druk doei Daan

he daan wat geweldig dat alles goed is met jou en je kleintje het is toch helemaal niet erg om je zwangerschap bij de gyn te lopen het is alleen maar beter met de controle's enz wij moeten dat ook als ik weer zwanger zal zijn je moet er alleen even voor reizen maar verder is het geen ramp ik heb vief nog een email gestuurd daar krijg ik ook geen reaktie op ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen om haar te bereiken nog het word hier ook spannend van t'weekend ik heb nog geen signalen dat ik weer ongi word maar ook niet echt dat ik zwanger zal zijn ben benieuwd het is niet zo dat ik er de hele tijd mee bezig ben maar zo af en toe dan denk ik het zou toch geweldig zijn als ik nu al zwanger zou zijn een vriendin van ons zal deze morgen een keisersnee krijgen dus spannend ik moet nog even strijken en ga vanmiddag aan het naaien ik wil een broekje voor henrico maken van rib stof veel liefs marrieke

hallo meiden,
ik ben er weer !!!!!
wij hadden het griepvirus te pakken.
bart is begonnen met een flinke kou en een luchtwegeninfectie, toen werd ik snotverkouden met een voorhoofdholte ontsteking erbij en nu is meike verkouden en ze heeft een hele vieze hoest. fred heeft tot nu toe nergens last van.
ik voelde me hondsberoerd, maar ja.moeders mogen niet ziek zijn.
hey marrieke, bedankt voor je mailtje.
ik vond het lief dat jullie je zorgen maakte om mij, maar ik ben er weer. zeg daan, wat fijn voor je dat het met het kindje allemaal goed gaat, hoe ver ben je nu?
ik moet weer gaan, meike is aan het huilen, ze wilt niet slapen door die verkoudheid.
het is ook echt weer om ziek te zijn.

groetjes vief

He vief fijn dat je er weer bent. Rot zeg dat jullie de griep hebben. Ik ben nu 10 weken. Ik ben 9 mei op de verjaardag van Romee uitgerekend. Ben je wel maandag nog onder hypnose geweest??? En Meike hoe gaat het met jou ben erg benieuwd. Hoe is het met je vriendin gegaan??? Een vriendin van ons is vandaag weer thuis gekomen uit het ziekenhuis. Ze had al een half jaar geleden een miskraam gehad en nu had ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het was al aan het scheuren in haar buik. Haar hele buik zat vol met bloed. Ze hebben ook een eierstok weggehaald. Sommige mensen hebben echt heel erg pech. Maar ik ga weer doei groetjes Daan

hoihoi wat fijn daan, dat het goed gaat met jouw en je baby,tje.ik ben maandag weer onder hypnose geweest en daar is veel naar boven gekomen.
ondanks dat het erg emotioneel was, gaat het toch goed met me.
zeg marrieke, ik hoop dat je zwanger bent, laat ons iets weten.
eerlijk gezegd kriebelt het mij ook weer, maar ik heb wel 2 gezonde kindertjes en het is best wel duur.
ik ben er nog niet uit, wat ik moet doen.
ik kan moeilijk beslissen, eker in deze tijd.
maar ik ga weer, meike is wakker
doeiiiiiiiiiii
liefs vief

hallo meiden,
ben een beetje verdrietig de testen zeggen dat ik niet zwanger ben en toch word ik niet ongesteld dus betekent dat mijn cyclus nog niet regelmatig is ik baal er zo verschrikkelijk van en ik heb nog geen signalen van buikpijn of zoiets die vriendin waar over ik het eerder had heeft een gezonde dochter en jullie rasden echt niet hoe het heet marieke niet naar mij maar naar d'r moeder maria wel heel leuk he vief er kan er vast nog wel een bij als mijn tante het met elf kinderen kan redden kunnen jullie het vast wel met drie het is toch zo leuk ik kijk er echt heel erg naar uit vooral nu we er zo mee bezig zijn en om ons heen worden zoveel kinderen geboren dus je word er ook iedere keer mee geconfronteerd maar goed het zal vanzelf wel goed komen al duurt het zo misschien wat langer
liefs mik

hoi meiden,
he mik, dat de test niet positief is, wilt nog niet zeggen dat je niet zwanger
bent.
misschien is het nog wel te vroeg en moet je gewoon ff wachten tot de volgende week, dan zal je hcg hormoon wel hoger zijn en dan is het misschien wel aan te tonen in je urine.
het zal zeker spannend zijn voor je.
hey daan, hoe gaat het met jouw?
gaat met jouw ook alles goed?
ik heb zo meteen een afspraak bij een kaartlegster.
ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.
misschien ziet ze nog wel een 3e kindje bij ons, wie weet.
ik hoop ergens diep in mij, dat ik nog een kindje mag krijgen, maar alleen al voor de praatjes op straat, durf ik niet zo goed.
de mensen zeggen al veel als je tegenwoordig van 1 loon moet rondkomen en dan nog wel met 3 kids.
ik weet het nog steeds niet, wat ik moet.
ik denk er maar steeds aan en ik kom er maar niet uit.
wie zegt dat je in deze tijd over 10 jaar je kinderen nog kunt laten studeren?
ik zie het nog gebeuren dat alleen de rijke lui hun kids naar school kunnen laten gaan.
maar ik ga nu, want anders kom ik te laat bij die kaartlegster.
doei meiden, tot gauw.
liefs vief

hey dames,
eerst leuk nieuws henrico loopt hij vind het geweldig en wij ook het is nog zo'n klein kereltje echt een leuk gezicht en ik ben nog niet ongesteld heb zaterdag nog getest maar geen streepje aart zegt dat de testen niet deugen maar die wil ook wel wat anders zien als niets he vief je moet je niets van anderen aantrekken ik heb natuurlijk makkelijk praten in onze omgeving is het normaal dat je veel kinderen krijgt al henrico er niet meer bij zou krijgen dat vinden ze hier vreemd hier hebben bijna alle gezinnen of er moet een oorzaak zijn toch wel 4a5 kinderen maar dat komt ook dat heel veel mensen tegen anticonceptimiddelen zijn alleen als er een medische reden is dan gebruiken ze hier wat en de kalender methode word hier wel gebruik en word je dan zwanger dan word dat aanvaard zal misschien weleens wat tranen kosten als ze erg kort op elkaar komen maar dat gaat meer om de drukte dan om geld ik denk dat dit verschil zit in de streek deze streek is streng reformatorich bij jullie niet het is hier dus erg kinderrijk maar goed daan hoe is het eigenlijk met jou?? hoe ver ben je nu krijg je al een lekker buikje dat vind ik altijd zo geweldig joh van die ronde buikjes maar al is de buik minder mooi als wat er in zit maar goed gaat he henrico roept mij ik zal hem eruit plukken en pap geven moet vanmorgen op kraamvisite kan ik weer even genieten van zo'n kleintje veel liefs mik

Terug
Bovenaan