Miskraam

hallo dames
hoe gaat het met jullie waar zijn jullie toch we moeten wel met elkaaer in kontakt blijven toch zeker ik vind het jammer dat we elkaar zo weinig spreken hier maar goed nu het goede nieuws van deze zijde ik ben zwanger jullie zijn de eersten aan wie we het vertellen ik had vanmorgen 2 treepjes een duidelijke en een vaag streepje dus ik denk dat het erg pril is voor al omdat de test van vorige week negastief was he ik moet gauw afsluiten er komt iemand aan de deur ik geloof mijn zusje doeiiii

ik ben er weer!!!
sorry dat ik weer eens niets van me heb laten weten, maar ik zat ff in een hele grote dip en daar moet ik mee leren leven.
ik zit namelijk in de overgang.
heb urine testen moeten doen en die gaven beide positief aan.
ik moet van de dr. bloed gaan laten prikken.
he mik, proficiat met je zwangerschap!!!!
wat leuk voor je.
he daan, hoe gaat het met jouw zwangerschap?
ook alles goed?
nou meiden, ik ga bart ff van school halen
doeiiiiiiiiiiii
liefs vief

he daan waar blijf je toch wat is er aan de hand met je is er iets niet in orde ik mis je zo het was altijd zo gezelli en vief hoe gaat het met jou
kun je het al weer een beetje verwerken probeer er maa over te praten met iemand die je begrijpt
groetjes mik

He meiden ik ben er weer. Romee had de computer kapot gemaakt en ik had een virus. Heb nu een nieuwe computer. He MIK GEFELICITEERD echt onwijs gaaf. Raar he die testen. Kruidvat testen kleurde bij mij wel en predictor niet. Aankomende zaterdag ben ik 14 weken. Vorige week een echo gehad en alles is goed. We zagen op de echo dat de kleine het handje naar zijn of haar mondje deed echt leuk. He Vief vervelend zeg. Echt rot he wij hebben altijd gezegd dat we drie kinderen wilden. Maar ik heb zoveel last van mijn bekken dat het waarschijnlijk bij 2 kinderen blijft. Heb ik het ook wel een beetje moeilijk mee hoor. Richard zegt ja als we straks weten of het een jongen wordt dan kunnen de kleren van Romee weg maar dat kan ik echt niet. Aan de andere kant heb ik ook zoiets voor mezelf ik wil niet in een rolstoel komen en met twee gezonde kinderen moet ik ook blij zijn. Wat vinden jullie van de jongensnaam Sky??? Ik hou van aparte namen. Ik vind hem onwijs leuk, eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden. Nou ik spreek jullie wel weer. Doei groetjes Daan

hoi daan,
ik ben blij dat we weer eens iets van je horen fijn dat het zo goed gaat ik wou dat ik net zover was als jij ik voel me bij sonnige momenten erg onzeker en ik wilde dat ik maar zover ben dat ik leven voel dan ben ik een stuk rustiger wel gek he dat definitieve dat dit jou laatste is vind je ook niet ik kan me trouwens wel voorstellen dat je die kleertjes niet weg kan doen ik zou het ook niet kunnen he nog iets je kunt altijd nog een derde adopteren als er graag drie wilt dat lijkt ons ook wel wat een meisje ofzo uit china een toekomst hier te bieden wie weet wat er nog van komt t.lijkt me wel heel erg leuk aart iets minder maar mij houd het wel bezig hoor ik ben nu denk ik ongeveer 6 weken dus we wisten het echt heel erg vroeg ik was toen net anderhalve week zwanger dat weten we nu door die echo we moeten volgende week dinsdag weer komen dan ben ik 7 weken en kunnen ze meer zien ik heb trouwens erge pijnlijk borsten en soms word ik niet erg lekker heb ik het idee dat ik flauwval enz enz ik ga even stofzuigen erg ligt hier een zooi op de grond gisteravond visite gehad vandaar groetjes marrieke ps laat nog gauw weer eens van juliie horen
en vief wanneer kom je terug ????

Hoi Mik ik kan me voorstellen dat je onzeker bent dat heb ik ook soms. Zodra ik iets in mijn buik voel denk ik al o jee het gaat niet goed. Gister had ik een klein beetje afscheiding met een beetje bruin erdoor. Ik probeer me er maar niet druk te maken want dan maak ik me zelf echt gek. Met 8 weken had ik heel veel van die bruinige afscheiding en toen was alles goed. De gyn zei al je hebt nog meer maar je moet niet schrikken want je kindje maakt het goed.
Over een derde dat zie ik over een paar jaar wel eerst deze zwangerschap tot een goed einde brengen en als we dan de 1e verjaardag hebben gehad zien we wel weer wat we dan doen. Ik moet 25.11 weer op controle. Als jij nu voor de echo gaat zie je het hartje kloppen mik echt leuk. Ik had ook echt pijnlijke borsten alleen niet zo erg als bij Romee, daar deden echt heel mijn borsten zeer en nu alleen mijn tepels. Echt misselijk ben ik ook niet. Alleen van vlees en de lucht uit de koelkast sta ik echt te kokhalzen. Nou ik ga weer naar beneden doei groetjes Daan

hallo zwangere meiden,

hoi daar, alles goed met jullie groeiende buikjes?
ik hoop het wel en dat jullie niet veel misselijk zijn.
dan kunnen jullie ook nog een beetje genieten van de zwangerschap.
met mij gaat het zijn gangetje.
ik moet 4 december bij de gynaecoloog komen, ben benieuwd wat ze allemaal gaan onderzoeken.
ik kan helaas niet lang meer schrijven, meike ligt wakker in haar bedje en die praat zo hard dat bart er meestal ook wakker van wordt, dus ik hoor snel weer van jullie.
heel veel groetjes en veel succes met de groeiende buikjes.
vief

Hallo
Met mij gaat het goed ik moet 25-11 weer voor controle bij de gyn, We zijn aan het twijfelen of we willen weten wat het wordt bij de echo. Hoe gaat het met jou Marrieke??? En hoe gaat het met jou Vieff??? Ik heb vrijdag een onwijs leuk bed gekocht voor Romée. Wat zijn die kinderbedden duur zeg. We moeten dit bed zelf nog schilderen maar dat komt mijn nichtje doen die vind dat leuk. Ze koopt vaker kastjes op die ze dan helemaal opknapt. Nou ik ga weer even Romée aankleden. Doei tot gauw

Terug
Bovenaan