Miskraam

Hallo, he waar zijn jullie gebleven??? Met mij is alles goed en met jullie. Echt vervelend zeg Romée wil niet meer slapen overdag. En is het bij jullie ook leuk geweest met de binnenkomst van Sinterklaas?? Jullie zijn zeker ook wel druk met kado's enzo. Nou ik ga weer doei groetjes Daan

he dames hier gaat alles goed
wel erg misselijk maar vind ik dus echt geen ramp vorige week was alles goed met de kleine en we moeten 17-12 weer voor controle spannend maar zoals ik me voel lijkt het wel okee henrico heeft echt geen idee nog van sinterklaas hij krijgt wel zijn kado's maar weet er echt niets van maar goed nou en weet je al wat het word ??? wij willen het wel weten tenminste dat lijkt ons wel wat groetjes marrieke

hoi hoi fijn marrieke dat alles goed is. hoever ben je nu??? Ik heb gister een echo gehad en alles is goed. 23-12 moet ik weer terug en dan krijg ik een hele uitgebreide echo. Dan wil ik ook weten wat het gaat worden. Ik hoop alleen dat ik dan verder tegen iedereen mijn mond kan houden. Romée vind sinterklaas helemaal geweldig. Nou ik ga weer doei Daan

hallo zwangere meiden,
hoe gaat het met jullie en jullie buikjes?
groeit het allemaal goed daarbinnen?
met mij gaat het ook wel redelijk.
meike is heel erg ziek vanaf afgelopen zaterdag.
ze heeft heel veel koorts en ze hoest de hele tijd en ze snottert ook heel erg.
ben gisteren en vandaag met haar bij de dr. geweest.
ze heeft vandaag een kuur gekregen.
ze had waarschijnlijk een bacteriele infectie te pakken.
zo zielig is dat.
bart is deze week voor het eerst naar de kleuterschool geweest om te oefenen.
hij vond het geweldig!!!!!!!!
hij is de hele week mogen komen, hij word de 20e alweer 4.
vandaag heb ik de pakjesmiddag al gevierd thuis.
bart was zo nerveus voor de sinterklaasavond dat we besloten hebben om het vandaag te doen, vannacht had hij ook al nachtmerries ervan en dat vind ik wel heel erg ver gaan, daarom ben ik blij als die sinterklaas achter de rug is.
meiden ik ga er weer vandoor fred is bij MAC DONALDS geweest en heeft van alles meegenomen.
dus ik ga lekker smullen ...Mmmmmmmmmm.
houd jullie goed en we spreken elkaar weer.
liefs van vief.

he meiden,
bij ons is alles okee wel een beetje last van het griepvirus maar verder okee ik voel me wel goed wel wat minder misselijk dat is niet zo aangenaam want daar bouwde ik op dus dat betekent dat ik erg gespannen ben en erg onrustig ook heb ik erg veel last van mijn rug deze kwaal ken ik nog van henrico dan kon ik ook zondags niet zo lang in de kerk zitten enz nu heb ik dat weer en ichias had ik toen ook en nu dus ook weer alleen voel ik dit in beide benen ik moet de 17e weer voor een echo ik kan de tijd wel vooruit kijken het liefst ging ik direct nog even om te kijken hoe ons kleine prummeltje het maak we hebben net sinterklaas geviert bij de ouders van aart henrico is helemaal in de wolken met zijn speelgoed als er maar lawaai inzit he daan wat fijn dat alles goed was ik had je mail gelezen maar kwam er niet aan toe om even terug te mailen dus bij deze en vief hoe maak jij het kun je het allemaaal een beetje verwerken en vind je het niet akelig om met 2 zwangere dames te mailen terwijl vor je zelf dat over is ??? trouwens daan heb jij al leven ?? ik ben geloof ik wel een beetje warrelig maar goed er is ook zoveel te vragen en te vertellen ik ga kappen aart is me even nodig
veel liefs marrieke

Hoi meiden, daar ben ik weer het gaat nu weer allemaal goed met mij ik heb in het ziekenhuis gelegen. Ik had vorige week ineens diarree en overgeven. Ik kon helemaal niks meer binnen houden. De dokter is thuis geweest en had mijn urine meegenomen want dat zag er niet goed uit. Hij belde smiddags met de uitslag en ik moest naar het ziekenhuis want er zat heel veel bloed in mijn urine. Wij snel naar het ziekenhuis voor controle en met de baby was en is alles goed. Alleen ik kreeg koorts en mocht gelijk niet meer naar huis heb 3 dagen aan het infuus gelegen. Ik kan nu wel weer eten en drinken maar ik voel me nog niet echt lekker. Ik had waarschijnlijk een lichte voedselvergiftiging met buikgriep. Nu ben ik weer thuis en is Romée ziek koorts heel erg verkouden en overgeven. Maar met de baby is gelukkig alles goed. De sinterklaas vieren wij nu zaterdag want ik lag in het ziekenhuis. Ik voel wel bewegingen maar nog geen schoppen. Vervelend marrieke dat je zo'n pijn in je rug hebt. Ik heb nu ook krukken voor mijn bekkeninstabiliteit. He vief hoe gaat het met jou??? Maar ik ga weer ik ga lekker even liggen. O ja leuk he het prinsesje. Groetjes Daan

he daan en vief
wat naar joh dat je in het ziekenhuis hebt gelegen ik hoop dat het nu goed met je gaat ik ben net terug van het ziekenhuis en alles was okee gelukkig wel het was aan het koppetje duikelen en maakt het prima de placenta zag er ook goed uit ik moet nu 13 januari weer komen dan ben ik 16 weken groeten marrieke

Terug
Bovenaan