Miskraam

He meiden waar zijn jullie???? Ik kijk bijna iedere dag maar jullie zijn er niet. Als jullie er geen zin meer in hebben zeg het dan gewoon want dan kijk ik ook niet meer. Ik vind het iedere keer zo jammer als ik kijk en er staat niks. Of zijn jullie ziek??? Maar oke hoe gaat het met jullie??? Hoop snel wat te horen.
Doei groetjes Daan

Hallo, Hoi marrieke fijn zeg dat alles goed is. Volgens mij is er wat met mijn computer want jouw berichtje van de 17e stond er net niet nu ik nog een keer kijk staat het er wel. Vreemd zeg. Hoeveel weken ben je nu??? Ik ben nu 20 weken lekker al op de helft.Ik voel nu ook schopjes echt leuk. groetjes Daan

he daan,
het klopt wel dat het heel vervelend is als je kijkt en er heeft weer niemand gereageerd ik heb dat ook een poosje gehad en dacht dat jullie er geen zin meer in hadden dus vandaar dat ik mij een beetje afzijdig heb gehouden sorry hoor maar ik wil graag kontakt met je houden hoor fijn dat je die schopjes iedere keer voelt dat heb ik echt gemist na de bevalling van henrico ik ben nu 12,5 week en voel me goed de laatste 2 dagen erg misselijk en moest ik veel spuugen nu gaat het goed ik heb oppasdienst aart is naar de kerk vanmorgen vanmiddag gaan we gezellig naar mijn ouders broer en zussen dat is altijd gezellig onze henrico slaapt dan in een bedje waar ik ook in heb gelegen we gaan volgende week klussen hier in huis morgen gaan we scan op de muren plakken en sauzen en aart heeft vorige week zijn oude bed helemaal kaal gemaakt hij was gelakt en die gaan we nu met dat white-wash behandelen dan zie de nerven nog wel maar het bed is wit dus er is hier nog wel wat te doen henrico gaat straks op de zolderkamer slapen en dat kan dit kleintje op de voorste slaapkamer ik ga kappen want ik moet nog even stofzuigen en hewt laminaat even afnemen we hebbengisteravond visite gehad dan weet je het wel he
veel liefs marrieke
he wanner moet jij weer voor controle en moet je naar de gyn of naar de vk???

Hoi meiden, fijn he dat je al bijna bij de 13 weken bent, daar kijk je toch wel naar uit. Ik heb nu iedere keer o als ik bij de 13 weken ben dan ben ik de eerste drie maanden door, daarna als ik bij de 20 weken ben ben ik op de helft en daarna kijk ik weer uit naar de 27 weken omdat het kindje dan levensvatbaar is. Heb jij dit ook??? Wij zijn ook druk in ons huis bezig ik ben blij als het helemaal klaar is. Ik heb een meisjesnaam gehoord die ik erg mooi vind, Estee ik ben er helemaal weg van lekker apart. Voor een jongen hebben we ook een naam. Ik moet dinsdag de 23e weer naar de gynaecoloog eerst voor een uitgebreide echo en daarna voor controle leuk he. Maar ik ga naar bed want Richard ligt er ook al in. Groetjes Daan

Hallo, ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en alles is goed. Ik heb een hele uitgebreide echo gehad, we weten niet wat het gaat worden want hij of zij hield de beentjes tegen elkaar. Tijdens de echo lag de baby in een stuit maar dat hoeft niks te zeggen omdat de baby nog alle kanten op kan. Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat. Doei groetjes Daan

hoi daan
hier is alles okee k,ben weer tante geworden mijn schoonzus is drie weken te vroeg bevallen dus druk sruk druk ook zijn we begonnen met de slaapkamers opte knappen scannen en verven enz we hebben nu 1 kamer af er moeten er nog 2 wat een ondeugd die baby van jullie hij wil het echt als verassing houden geloof maar dat dat nog wat word ik ben nu op 2 dagen na 15 weken en ik moet a s dinsdag 13 januari weer voor controle trouwens wel een leuke meiden naam wij hebben ook al de namen verzonnen voor een jongen is de doopnaam arend jacob-jan en de roepnaam word arend of aron naar mijn vader en enige broer vernoemd en als het een meisje is is de doopnaam willemke egbertine elisabeth en dan word de roepnaam ellemieke naar mijn moeder en mijn 2 zusjes vernoemd nu maar afwachten wat het word en of alles goed mag gaan hrtelijke groeten marrieke

hallo meiden,
in de eerste plaats nog een zalig nieuwjaar en dat jullie maar gezonde kids op de wereld mogen zetten.
ik ben een tijdje niet meer geweest omdat onze pc opnieuw geiinstaleerd moest worden.
hij werkte niet meer goed, we hadden teveel bestanden erop staan die eraf gesmeten moesten worden.
verder gaat hier alles zijn gangetje.
ik moet de 21e naar het ziekenhuis naar de gynaecoloog ivm met hormonale klachten en bart wordt de 14e weer geholpen aan zijn oortjes.
hij krijgt weer buisjes.
ze zaten niet meer goed en ze werkten niet meer goed.
hij praat weer erg hard en onduidelijk.
nou, ik moet er weer vandoor, want meike is weer ziek, ze heeft weer koorts.
ben blij als het weer eens beter gaat worden, ik ben de winter alweer beu.

liefs vief.

Hallo
Met mij is alles goed. Ik ben net terug van een weekje oostenrijk, heerlijk. Wij moeten boven nog gaan verbouwen fijn he. Ben blij als alles klaar is. Ik heb voor de baby een wipstoeltje en een ander hemeltje gekocht. Dan heb ik toch weer een ander babykamertje. Rot zeg vief dat de kinderen ziek zijn. Hoe gaat het er nu mee??? Maar ik ga stoppen want ik moet nog heel veel wassen allemaal van de vakantie we zijn gister terug gekomen. Doei groetjes Daan

Terug
Bovenaan