Miskraam

hoihoi meiden,

hier weer een berichtje van mij.
alles gaat weer zijn gangetje, bart is afgelopen woensdag weer aan zijn oortjes geholpen en ze hebben alles eens schoongemaakt.
de buisjes waren verstopt met vocht, vandaar dat hij weer doof was.
meike is weer beter, volgens mij heeft ze last van doorkomende kiezen.
ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en dat jullie maar snel door de verbouwingen heen zijn.
ik moet weer gaan, ik moet bart van school halen.
doeiiiiiiii liefs vief.

He meiden,
Vief hoe gaat het nu met jouw zelf????
Met mij gaat het verder goed ik moet volgende week dinsdag de 27e weer naar het ziekenhuis voor controle. Romée ligt nu lekker op bed heerlijk rust, ze is al twee dagen zo vervelend ik denk door de lange autorit vanuit Oostenrijk. Ik denk dat ik volgend jaar met de kinderen met het vliegtuig ga dat is veel sneller. Bij ons zullen de verbouwingen nog wel even duren. De wc moet nog helemaal gedaan worden en boven moeten de plafonds eruit en laminaat leggen 3 kamers behangen en er moet een schoorsteenpijp uit de babykamer gesloopt worden. Maar ik ga weer doei groetjes Daan

hallo meiden,

zeg meiden, waar zijn jullie?????????
er is toch niet iets gebeurd he?????
hallooooooooo.
nou, ik hoop snel iets van jullie te horen, met mij gaat het goed.
doeiiii, liefs vief.

hallo, met mij is alles goed. dinsdag ga ik weer voor controle en een echo, wel erg leuk. Ik ben al vaak wezen kijken hier maar zag alleen iedere keer mijn laatste berichtje van 19 januari dus ik heb ook maar afgewacht. he Marrieke waar ben je gebleven???? Maar ik ga weer doei groetjes Daan

hoi daan,
wat fijn om te horen dat het goed met je gaat.
hoeveel weken ben je nu alweer zwanger?????
ik vond de echo,s ook altijd heel leuk en eigenlijk ook wel heel spannend.
laat me iets horen, hoe het is geweest?

liefs, vief.

hoi meiden,
ik moet jullie iets vertellen.
afgelopen week, toen had ik de 18e dag van mijn cyclus, toen had ik ineens 2 bruinige sliertjes in de wc liggen na het plassen.
dat heb ik nog nnooit gehad, ook niet na een eisprong.
ik heb ook de hele tijd last van zeurderige menstruatiekrampjes maar dan minder en mijn broek zit ineens strakker en ik heb pijn aan mijn borsten en dan voornamelijk op en rond mijn tepelhof. ik zou toch niet.........???
herkennen jullie deze symptomen en dat bloedverlies.
hebben jullie bij de innesteling last gehad van een beetje bloedverlies?
ik moet pas de 29e menstrueren en heb nu allemaal van die klachten.
er spoken zoveel gedachten in mijn hoofd rond.
kunnen we het financieel wel aan?
bang voor weer een miskraam.
en dan ook nog hopen dat ik wel zwanger ben.
we waren er niet bewust mee bezig maar voorzichtig waren we ook niet echt.
we gingen altijd voor het zingen de kerk uit.
liefs, vief.

He Vief, wat raar allemaal zeg, met deze zwangerschap heb ik ook een aantal keer tot een week of 13 bloedingen gehad en dat was oud bloed (Bruin) Maar die krampjes had ik niet, ik had echt pijn rechtsonder in mijn buik vandaar dat ze eerst dachten dat ik een blindendarmontsteking had. Financieel heb ik altijd zoiets van als je twee kinderen kan verzorgen lukt het met 3 ook wel. Spannend zeg
De echo vorige week bij mij was helemaal goed en de controle ook ik ben nu bijna 30 weken. 5 maart moet ik weer voor controle. De baby ligt alleen iedere keer tussen een dwars en een stuitligging in. Maar hij of zij heeft toch zat tijd om te draaien en anders zie ik het wel. Nou Vief ik hoop snel van je te horen. waar zou Marrieke zijn???
Groetjes Daan

hallo daan,
zeg, zou er iets gebeurd zijn met marieke??????
we hebben al zo lang niets meer van haar gehoord.
ik maak me wel een beetje zorgen om haar, hoor.
of zou ze het druk hebben met de verbouwing?
ik moet nog 2 dagen afwachten voordat ik kan gaan testen, dus spannend.
en ik heb me er al bij neergelegd, mocht ik zwanger zijn.
het is evengoed welkom, net als die andere 2.
wat leuk, dat je weer een echo hebt gehad.
weet je nog niet wat het gaat worden???????
ik heb bij de andere zwangerschappen ook krampjes gehad en die werden erger als ik me druk maakte over iets.
ik laat snel weer van me horen.
doeiiiii liefs, vief.

Terug
Bovenaan