Miskraam

he dames marrieke is er nog wel maar had het heeeeeeeel erg druk met allerlei dingen en kwam er gewoon niet aan toe met mij en mijn baby gaat het prima we hebbben hem of haar vanmiddag nog bekeken met een uitgebreide echo het zag er gezond uit geen open rugje of hazelipje het hoofdje zag er goed uiot ze waren erg tevreden over mijn bloeddruk dus ja wat willen we nog meer fijn om te horen hoe het met jullie gaat vief wat spannend maar maak je toch geen zorgen om het financiele plaatje dat komt echt wel goed daan het aftellen is voor jou al echt begonnen he ik ga stoppen krijg zo visite veel liefs van marrieke aart en henrico en .........

He hallo, he Marrieke fijn dat alles goed met je is. En met jou Vieff???? Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest want ik voelde al bijna 2 dagen geen beweging. Alles is goed alleen heb ik weinig vruchtwater en de baby ligt heel raar. De baby ligt in een stuit en 1 been heeft hij omhoog en het andere beentje onder zijn billen. Daarom voel ik dus weinig en ook omdat ik weinig vruchtwater heb. De gynaecoloog zei al het is niet onmogelijk maar het wordt heel moeilijk voor de baby om nog te gaan draaien. Vrijdag moet ik weer terug dus we wachten maar af. Ik weet niet of het een jongen of meisje wordt. Ben nu bijna 31 weken. Maar ik ga weer Doei groetjes Daan

hallo dames,
ik ben dus ongesteld geworden.
ben afgelopen week weer bij de gyn. geweest en heb hem verteld van dat bloed wat ik halverwege de cyclus was verloren en dat ik daarna zwangerschapsverschijnselen kreeg.
het was het LUF-syndroom.
dat houd in, dat mijn lichaam al moeite heeft met een eisprong te verwekken.
hij zei dat het meestal pas voorkwam bij vrouwen van ongeveer 38 jaar.
het kwam allemaal doordat ik in het begin van de overgang zat.
ik heb hem verteld dat we toch nog graag een 3e kindje wilden.
hij zei, dat als het niet meer zou gaan lukken, dat we naar hem konden komen en dat hij het probeerde te gaan stimuleren.
maar eerst moet ik weer 2 maanden de pil gaan slikken om te kijken of mijn hormoonhuishouding dan niet meer zo schommelt.
afwachten dus weer. over 2 maanden moet ik weer terug op controle.
marieke, ik ben blij dat het goed gaat met je, ik maakte me al druk.
en daan, ik hoop voor jouw, dat de baby toch wel goed gaat liggen, lijkt me voor het kindje ook geen gemakkelijke houding zo met een beentje onder zijn billen.
ik ga er weer vandoor, moet nog veel doen vandaag.
liefs, vief.

Hallo jeetje vief wat vervelend zeg, in ieder geval is het wel fijn dat de gynaecoloog je wil gaan helpen.
De baby is gedraaid in het ziekenhuis waren ze verbaasd dat het toch gelukt is. Ik moet nu iedere week op controle om het vruchtwater in de gaten te houden want het is aan het afnemen. Ik moet nu dinsdag weer en dan gaan ze kijken of de baby wel goed groeit want er is nu een kans op een groeiachterstand omdat ik te weinig vruchtwater heb. Ik heb gister het geboortekaartje uitgezocht dat werd ook wel eens tijd. Bij Romée was ik overal veel sneller mee, maar ik vind deze zwangerschap ook wel heel snel gaan. Nou ik ga weer doei groetjes Daan

hallo daan en marieke,
fijn voor je daan, dat de baby is gedraaid.
en het is maar goed dat je nu iedere week op controle moet komen, kunnen ze het tenminste goed in de gaten houden allemaal.
zeg dames, hoever zijn jullie eigenlijk al???
ik was bij meike ook veel later met de voorbereidingen, ook met de kaartjes.
eigenlijk met alles was ik later.
nou, ik ga weer, want meike moet een uurtje slapen, ze tolt bijna om.
doeiiiiiiiiii, liefs vief.

Hallo, met mij gaat alles goed en met jullie???? ik ben nu bijna 34 weken. de baby is nu 2000 gram. boven is nu ook alles bijna klaar dus dan ga ik maar eens beginnen met kleertjes wassen en strijken. Ik heb gister de laatste spulletjes voor de baby gekocht. maar ik ga weer doei groetjes Daan

hallo meiden,
zeg, is er al iets geboren hier of daar bij jullie?
ben reuze benieuwd!!!!!!
met mij gaat alles zijn gangetje en mijn kids zijn weer eens ziek voor de afwisseling.
hoop snel weer iets te horen van jullie.
liefs vief.

Hallo, daar ben ik weer. Ik was afgelopen weekend uitgerekend maar ben nog niet bevallen. Wel ben ik vorige week de slijmprop verloren en heb ik soms een zeurderig gevoel in mijn buik. Als de baby er volgende week nog niet is gaan ze inleiden. Ze kunnen nu nog niet inleiden want mijn baarmoedermond ligt nog te ver naar achter en de kans op een keizersnee is dan erg groot. Maar ik ga weer want ik ben wel erg moe. Doei groetjes Daan

Terug
Bovenaan