Miskraam

hoi daan,
ik duim mijn duimpjes blauw voor je en ik hoop dat alles heel voorspoedig gaat.
het wordt dus een hele spannende week voor jullie.
geniet maar lekker van je kraamtijd meid, dat heb je dubbel en dik verdient.
ík hoop dat met marieke ook alles goed is verlopen.
ik hoor en zie niets meer van haar.
hoop jullie echt weer snel te spreken.
ik wacht met spanning af.

liefs, vief.

he dames,
ben gewoon erg druk en op tijden dat even achter de computer kan ga ik even een tukkie doen want dan slaapt henrico namelijk ook ik ben nu ruim 34 weken zwanger en heb weer problemen met de bloeddruk en een beginnende zwangerschaps vergiftig ing ik hoop dat daan nui dan toch wat heeft want overlopen lijkt me toch niet echt wat
ik blijf kijken of jullie nog wat te melden hebben is met jou ook alles okee vief ???? en met je kids bij ons is verder alles goed
groeten marrieke

hoi marieke en daan,
eindelijk marieke, horen we ook wat van jou.
dacht al dat er iets was misgegaan of zo.
ik kan me voorstellen dat je nu ook een spannende tijd tegenmoet gaat, zeker met die beginnende zwangerschapsvergiftiging.
nog ff en dan is voor jou ook alles voorbij.
ik duim voor jullie beide.
vind het wel jammer dat ik jullie adres niet heb, anders had ik jullie een kaartje kunnen sturen, ik heb helemaal niets.
nog geen mailadres.
nou daan, voor jou ook veel sterkte en ik hoop dat het voor jou nu achter de rug is, dat denk ik nu ook wel.
met mij gaat het verder allemaal goed.
fred word de 11e juni gesteriliseerd.
ik laat snel iets van me horen.
jullie toch ook he???????
liefs, vief.

he vief dus jullie laten het er definitief bij 2 kids je kunt mijn mail adres wel van me krijgen volgens mij heb ik die ook al eerder gegeven alast@bjvandersteeg.nl
ik moet morgen weer voor controle naar de gyn ik hoop dat ik niet meer eiwitten in m ijn urine heb dan de afgelopen keer ik ga even boogschappen doen kan nog net voor de koffie groeten marrrieke

hoi marieke, bedankt voor je mailadres.
ik had het inderdaad al eens eerder gehad maar ben het kwijt geraakt.
dussssssssss als er iets geboren is bij jou, dan laat ff iets weten, dan kan ik op zijn minst een kaartje sturen.
ik durf eigenlijk geen zwangerschap meer aan, alhoewel ik weer eens over tijd ben.
heb gisteren een test gedaan die super vaag iets aangaf, je moest er echt mee spelen, wou je iets kunnen zien.
dus het kan alle kanten op.
ik ga weer verder want meike slaapt nu.

liefs, vief.

HALLO IK BEN BEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 mei van een zoon van 3415 gram en 48 cm. Alles is helemaal goed. Het is echt een lekker ventje met een bos donker haar. Ik geef jullie mijn mail adres ales jullie dan je adres sturen dan stuur ik jullie nog een geboorte kaartje. rorwillems@kabelfoon.nl. Ik heb echt een superbevalling gehad. Ik was net op tijd in het ziekenhuis ik dacht eerst dat ik in de auto ging bevallen maar ik kon hem nog ophouden. We kwamen om 2.36 het ziekenhuis binnen en om 2.41 is hij geboren. De placenta was er om 2.46. En om half 6 was ik weer thuis. Ik heb geen hechtingen dus het gaat helemaal super allemaal alleen Romée is wel van slag geweest en dwars. O ja hij heet Damon naar Damon Hill van de Formule 1. Maar ik hoor jullie wel weer. Marrieke ik hoop dat met jou alles goed gaat en dat je net zo'n bevalling krijgt als ik. He Vief hoe is het met jou, als een test licht iets aangeeft ben je toch zwanger of niet??? Anders verkleurt de test toch niet.
Nou ik ga weer Doei groetjes Daan

he daan gefeliciteerd ik zal mijn adres achter laten dan kunnenwij jou adres weer van jullie kaartje halen ik ben vandaag voor controle geweest en alles was stabiel het lag vanmorgen goed maar inmiddels is het alweer gedraaid het heeft de ruimte nog en vief spannend toch wel he tegen een ander kun je soms zo vol overtuiging zeggen ook al is het maar een klein beetje verkleurt dan is het wel zo maaar als het bij je zelf zo is ben je toch een stukje onzekerder vinden jullie ook niet he stuur jij je adres ook even naar mij dan kunnen we jou ook een kaartje sturen trouwens daan wel en leuke naam voor je ventje
wees trots op hem en geniet er van groeten mik

Hallo meiden, vannacht heeft Damon de hele nacht doorgeslapen tot half 8 vanmorgen, het was alleen jammer dat Romée al om 6 uur naast me stond. Morgen moet ik met Damon voor de gehoortest.
Dat is ook zo hoor mik als je een test doet ben je ook altijd onzeker helemaal als het een licht streepje is. En bij een ander zeg je al snel als hij kleurt ben je zwanger ook al is het licht. Ik ging naar de huisarts met mijn test en hij zei als hij verkleurt ben je zwanger anders kan de test niet kleuren. Toen was ik ook nog steeds onzeker.
Fijn dat alles weer stabiel is Mik. Maar ik ga weer want Damon had al een uur geleden moeten eten maar hij slaapt nog steeds. Ik ga even bij hem kijken.

Doei groetjes Daan

Terug
Bovenaan