Miskraam

Hallo Vivianne, Ik denk dat ik 12 euro betaal bij het Vennenbos en een voorkeur opgeef dat ik bij het Plaza en het zwembad in de buurt wil. Hoe was het bij de KNO arts??? De dochter van mijn vriendin heeft ook sinds kort buisjes en haar amandelen eruit. Wel lekker he een avond met z'n tweeen uit eten en naar de film. Zo ik heb het warm ik heb net boven alles gestoft gestofzuigt en de was ingeruimd. Morgen moet ik weer werken. Nou ik ga even Romee in bad doen en dan naar bed dan hebben wij ook nog wat aan de avond.

Doei groetjes Daan

hoi daan.
ik wist niet dat je 12 euro vooraf kon betalen om je voorkeur vast te laten zetten. je kunt het zeker eens proberen.
ben met bart op controle geweest bij de kno arts. alles was goed en ik moet volgend jaar zomer weer terug op controle, mits er zich iets voordoet, dan moet ik eerder terug gaan.
ik heb de kids al vanaf half 7 in bed liggen, bart was vandaag met de buren naar de speeltuin geweest en die was doodop, kon amper zijn voetjes nog optillen van de slaap. wij hebben nu al een "vrije" avond.
mag ook wel, de kids slokken alle energie op. ff lekker bijtanken, morgenvroeg loopt de wekker al om 6 uur af.
nou ik ga ff voor de buis hangen. tot gauw. groetjes vief.

Hoi Vivianne
Ja je kan bij alle parken een voorkeur opgeven als je er maar voor betaalt. Kan bij Centerparcs ook. Ik ben altijd bang dat je anders zo ver weg zit en een stuk moet lopen, dat vin kik niks met Romee. Romee wil de ene avond wel om half 8 naar bed en nu heb ik haar net uit bed gehaald want ze wil niet slapen. Het is altijd heel verschillend de ene avond vroeg en de andere weer pas om 9 uur. Dus bij jullie loopt ook zo vroeg de wekker. Bij ons iedere morgen om kwart voor 6. Voor Richard hoor ik blijf dan nog liggen Romee komt meestal tussen 7 en 8. Fijn dat alles goed was bij de Kno arts, dat is weer een zorg minder. Ik ben echt moe ik ben blij als ik in bed lig het was echt druk op mijn werk. Het is ook iedere keer de laatste tijd zo benauwd buiten en in huis. Het zal bij jullie in Limburg wel erger zijn, ik woon vlak bij het strand dus wij hebben nog wind van zee. Ik ben benieuwd zaterdag moet ik ongesteld worden. Het is misschien maar goed ook als ik nu gewoon een keer ongesteld wordt. Zo lang zal ik er toch wel niet over doen om zwanger te raken. Ik was alle drie de keren gelijk zwanger. Maar ja je weet maar nooit.
Ik ga nog maar even naar beneden en dan naar bed. Doei groetjes Daan

hoi daan,
hehe, mijn pc is weer gemaakt, dat ding liep steeds vast.vandaag regent het hier in limburg, maar dat vind ik niet erg, mag wel eens voor een keer, het is hier heel erg benauwd en klef.
lekker dat jij in de buurt van het strand woont. kun je ff uitwaaien.
wat spannend voor jullie zeg, dat je zaterdag ongesteld moet worden.
toch heeft dat niets te zeggen dat het meteen raak kan zijn, het kan heel goed dat het nog ff duurt. als je lichaam er klaar voor is, dan gebeurt het vanzelf.
meestal moet je lichamelijk en geestelijk goed in je vel zitten, dan is de kans meestal iets groter dat "het pakt".
ik zal voor jullie duimen, maar ik hoop ook iets te horen als het gelukt is.
groetjes vief

hoi daan en vivanne,
hier ben ik weer uitgerust en al we hebben een heeeeeeerlijke vak gehad. ik dacht ikzal ze eben laten weten dat ik er weer ben hoe is het met jullie en je gezin ???? ik ga eerst even koffers uitpakken daarna ga ik even lezen wat jullie nog te vertellen hadden gr marrieke

hey marrieke
wat leuk dat je er weer bent.
nou hier gaat het minder.
ben door de rug gegaan en om een lang verhaal kort te maken, ik lijd aan bekkeninstabiliteit, daar zijn ze nu pas achter gekomen. mijn bekken staat scheef en heeft speling vandaar dat ik heel veel pijn had in mijn onderrug en dat trok door mijn billen naar mijn benen. ik heb nu fysiotherapie en ze hebben me al 4 wervels recht getrokken vandaag.
ik zit met pijn en moeite achter de pc, dus sorry als ik er een paar daagjes niet ben, komt daarvan.
nou, ook groetjes aan daan en ik zie jullie berichtjes snel tegenmoet.
liefs vivianne

Hallo Marrieke en vivianne,

He Mariekke lekkere vakantie gehad???

Nou het is wel warm zeg heb gister en vandaag lekker op het strand gelegen. Daar is het tenminste nog uit te houden.

Vivianne dat is ook rot voor je zeg je rug en je bekken. Ik weet er alles van en wens je veel sterkte.
Morgen moet ik werken zal wel lekker warm worden.
Maar ik gan maar eens naar bed.

Doei groetjes Daan

hoi vivianne en daan,
wat is het toch warm he puf puf ik wil niet klagen maar soms is het gewoon even te wat vervelend voor jou dat je het zo in je rug en met je bekken hebt ik ken het eigenlijk niet echt en in mijn omgeving is eigenlijk ook niemand die het heeft dus ik weet ook niet wat ik er mij bij voor moet stellen vanmorgen kregen wij bericht dat henrico 19 augustus geopereerd moet worden precies de dag dat ik vorig jaar tijdens mijn zwangerschap opgenomen werd we moeten smorgens kw over 7 al in zwolle zijn hij word als eerste geholpen hij krijg narcose en een prikje bij z'n stuitje om zijn onderlichaam te verdoven het schijnt dat dat spuitje ook voor na de operatie verdovend werkt hij heeft nu zijn plassertje krom staan z'n (eikeltje) en hij heeft 2 uitgangen en de voorhuid zit niet gesloten om z'n eikeltje maar zo'n 2cm zit los dit willen ze nu sluiten waarschijnlijk moet dat in 2 keer om dat zoiets niet zo makkelijk hechtin dat vakantie hebben we gemerkt dat het wel nodig is hij had zijn eikeltje en ong 1 cm voorhuid onstoken het was net een tafeltennisballetje en zo rood als een kreeft dus ik zal blij zijn dat het achter de rug is ik hoop dat hij snel opknapt want hij is zondag's daarna jarig en de eerste verjaardag is toch wel heel bijzonder vinden jullie dat niet?? dit had ik voor 2 jaar terug niet durven hopen !!!
ik moet nog een week pil en dan zit mijn kuur d'r op ik moet dan afwachten of het weer regelmatig word en dan hoop ik toch weer op een tweede ik probeer mijn angsten opzij te zetten en we gaan ervoor henrico is er ook gekomen dus we weten dat het goed kan gaan het kriebelt wel heel erg als ik weer zo'n kleintje zie we wachten maar af ik stop ermee en ga even lekker douchen groetjes marrieke

Terug
Bovenaan