Miskraam

Hallo,
Goh spannend zeg Marrieke met die kleine. Het lijkt me echt wel eng als je kind geopereerd gaat worden. Ik vond de eerste verjaardag ook heel speciaal ik keek er al maanden naar uit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij Romee haar tweede verjaardag ook had. Het is echt heel erg warm. Ik ben eigenlijk blij als het af gaat koelen want ik vind dit echt te warm. Ik ben zaterdag ongesteld geworden dus we wachten nu maar af. Mijn vriendin kwam donderdag naar me toe dat ze zwanger is. Ik vind het voor hun echt heel leuk maar ik had het er zelf wel een beetje moeilijk mee. Maar ik ga douchen en die kleine even in bad doen. Sterkte met de warmte. Doei groetjes Daan

hoi daan en marrieke,
hehe, eindelijk weer een berichtje van mij.
het is veel te heet om achter de pc te kruipen, dus doe ik dat maar vroeg in de morgen.
wat rot voor je marrieke dat de kleine geopereerd moet worden, ik zou er als een berg tegenop zien.
hoop voor jullie dat alles goed gaat met de kleine en de operatie natuurlijk.
enne daan, ik hoop dat die kuur heeft aangeslagen bij je en dat je een regelmatige cyclus gaat krijgen.
ik weet zeker dat je weer zwanger raakt, het heeft alleen zijn tijd weer ff nodig, denk ik.
na mijn miskraam had ik ook een heel onregelmatige cyclus, maar na de geboorte van mijn jongste is dat nog erger geworden, ben ook weer met de pil begonnen, omdat ik er gek van werd.
nou, ik ga er weer vandoor, moet de kids verzorgen, want we gaan zo meteen weg.
tot gauw.
groetjes vivianne

hoi daan en vivianne,
wat is het toh warm hé
aart is vandaag weer begonnen met werken en de scholen zijn weer begonnen ik neem een petje voor ze af ik kan noch wel rustig aan doen wanneerik dat wil maar dat kunnen zij natuurlijk wel vergeten ik moet trouwens vanavond 2 uurtjes werken maar dat is in een ruimte met airco hoe gaat het met de kinderen van jullie kunnen die nog een beetje tegen de warmte en kunnen ze nog een beetje slapen? henrico slaapt best wel veel nu het zo warm is s'morgens is hij pas om 9 uur wakker en dan laat ik hem maar op tot half 1 dan slaapt hij tot 4 uur dat komt heel goed uit want dan kunnen we nergens zitten achter hebben we de felle zon en voor ook nog een beetje sávonds haalt hij wel 9 uur voor hij dan weer gaat slapen maar goed als het warme weer over is zal het gewone ritme wel weer komen ik ga gauw nog even een was op hangen dan is'tie voor de middag nog droog.
he daan het is nu wel weer spannend nu je weer ongesteld bent geworden we wachten wel af en hopen voor jullie groeten marrieke

Hallo,
Het is hier nu lekker aan het afkoelen. Ik heb Romee nu in een andere slaapkamer gelegd waar de zon niet staat daar is het lekker. Want tot vanavond was het echt heel benauwd. Ik ben heel regelmatig ongesteld, die zaterdag dat ik ongesteld moest worden werd ik ook ongesteld dus dat is in ieder geval weer een pluspunt. Richard is nu naar de Rolling Stones. Ik was met Romee en een vriendin gaan uit eten. Was niet echt een succes met Romee. Het was aan het water (niet zo slim van mij) maar ik dacht Romee blijft wel op het terras nou niet dus ze ging eendjes zoeken. Romee is echt s'morgens om 7 uur half 8 al wakker soms al eerder. En s'avonds gaat ze eigenlijk ook pas tussen half 8 en half 9. Morgen ga ik weer werken dus ik ga nu maar slapen. Marrieke waar woon jij eigenlijk???? Bij ons gaan de scholen pas volgende week beginnen. Over de 3 weken gaan wij lekker een midweekje weg heerlijk. Nou doei

hallo daan,
zo leer je iedere keer weer met kinderen dat ontdek ik ook iedere keer weer nu henrico groter word we zijn nu ook achter een traphekje aan een collega van aart maakt hem voor ons want het word nu echt gevaarlijk met henrico boven vooral als ik nog even wat moet doen en hij al uit zijn bedje is. wij wonen in genemuiden en jullie???? we gaan straks nog even zwemmen het is gelukkig nu al een stuk minder warm dan gisteren en maandag even bijkomen van die warmte ik ga even spullen pakken voor het zwemmen en dan henrico uit zijn bed plukken!! groetjes marrieke

vivianne hoe is het met jou ?? heb je nog last van je bekken? gr marrieke

hallo meiden,
hier weer een berichtje uit het warme limburg.
het is hier niet uit te houden, wordt er chagarijnig van.
ik kan niet goed tegen die extreme hitte.
de kinderen weten ook niet wat ze moeten met dit weer.
hoop dat het snel afkoelt.
met mijn bekken gaat het weer een beetje beter. moet vrijdag weer terug.
ik kan tenminste weer een beetje functioneren, dat scheelt een hele hoop.
het is niets om je kinderen onder te brengen bij fam. en vrienden omdat ik ze niet verzorgen kan. ze zijn gelukkig weer terug bij mij sinds vrijdag.
ik mistte ze echt heel erg.
zeg daan, wel fijn dat je cyclus toch regelmatig is, ik duim voor je.
marrieke is verstandig van je om een traphekje te demonteren. ik heb boven en onder aan de trap een staan.
en nog is bart eens naar beneden gevallen.
groetjes vief

Hallo,
Ik woon in 's-Gravenzande. Het is nu lekker afgekoeld he?? bij jullie ook. Romee ligt al lekker op bed en Richard is trainen dus vanavond ben ik alleen. Morgenavond gaan we samen naar Naaldwijk daar is nu braderie en kermis en biertenten en muziek enzo. Wel gezellig. Er komt een meisje voor het eerst op Romee passen. Ik leg Romee op bed en als ze slaapt gaan we weg. Romee wordt toch nooit wakker als ze eenmaal slaapt. Ik heb heel erg zitten twijfelen dat meisje is 12. Ik vond dat wel jong. Maar ze heeft twee jongere zusjes en haar moeder woont om de hoek. Ik heb mijn buren ook ingelicht. Wat vinden jullie nu een mooie leeftijd voor een oppas. Iedereen zegt tegen mij dat dat met 12 jaar begint. Ze past ook wel eens bij mijn buren op. Mijn ouders zijn er helemaal op tegen want die vinden 12 te jong. Maar ja ik leg haar zelf op bed en als ze slaapt wordt ze normaal niet wakker. En Romee kent dat meisje. Wat vinden jullie hier nu van???Nou ik ga maar even douchen en tv kijken doei groetjes Daan

he dames,
vivianne fijn om te horen dat het weer een beetje beter gaat en dat je kinderen weer bij je zijn wat is het toch lekker afgekoeld vinden jullie niet bij ons in huis is het nu ook gewoon weer lekker op het laatst was het in huis 30 graden dus s'morgens wist je niet hoe gauw we buiten moesten komen daan je vroeg wat we van je oppas vonden toen ik zelf zo oud was paste ik ook op mijn jongere broer en zusjes maar zelf heb ik nog niet zo'n jonge oppas gehad maar als haar moeder dichtbij woont en je buren weten er vanaf dan moet het toch goed gaan en je zegt al dat romee nooit s'avonds wakker word dan moet het toch lukken!! we komen echt uit verschillende delen van nederland toch wel leuk om te weten in welke omgeving we elkaar zo'n beetje moeten denken ik ga even verder met een was op vouwen en even kijken of henrico al wakker is hij wilde vanmorgen in de box gaan slapen ik heb hem maar snel naar bed gebracht hij heeft er nu bijna een uur opzitten dus lijkt het me dat hij er wel weer even tegen kan ander slaapt hij vanmiddag niet groetjes marrieke

Terug
Bovenaan