Misschien 4 x scheepsrecht?

@Wenser
Nee lieverd ik was gisteren jarig hihi
Maar vandaag idd de echo gehad... en er zit recht nu een eitje op 10 mm!!
Dus ik hoop dinsdag te kunnen gaan zien dat dit eitje doorgegroeid is tot 14 mm, als dat het geval is word ik om en nabij moederdag geinsemineerd
:)

Dat is echt ironisch eigenlijk...mocht het eitje vrijdag 18 mm zijn ben ik benieuwd wanneer ik dan geinsemineerd word precies, weet jij nog hoe dat zat bij jou??
Want dan zou het eitje zaterdag of zondag moeten springen na de pregnyl spuit...

Toch wel spannend dit... de laatste keer groeide het eitje niet mee en dat was tegen mijn verwachting in dus ik juich nog niet te hard

Nou alsnog gefeli dan ;-)Was het een beetje te doen met je zus? Of is die niet geweest?
Ik denk dat je dan zondag of maandag geïnsemineerd wordt. Tussen de pregnyl en de IUI zit ook best lang, bij mij was dat bijv. s avonds om 20 uur spuiten, twee dagen erna om 13 a 14 uur IUI of zoiets. Dus als je vrijdag zou moeten prikken, dan wordt t al zondag. Prik jij vrijdag pas na je bezoek aan de gyn? Ik prikte altijd s avonds, zodoende kon de arts dan op vrijdag al zeggen dat ik vrijdag geen fostimon, maar pregnyl moest prikken.
Succes, ik duim mee!!!

@Wenser
Ja klopt de eerste IUI was idd zaterdag spuiten en maandag IUI, eigenlijk had dat vrijdag moeten zijn...Ik vind dat best lang!Dus zoals supertje al zegt ik klus tussendoor nog wel ff :pIk hoop eerst maar eens op een goede echo morgenochtend :)Met mijn zus was het zeker te doen gelukkig wij hadden het al uitgepraat en het was als vanouds gezellig...ze heeft besloten om na haar verlof niet meer te gaan werken en ik denk dat dat haar karakter ten goede gaat komen! Ze heeft het zo slecht naar haar zin dat ze dat onbewust projecteert op andere om haar heen..
Ik heb een rustige maar gezellige verjaardag gehad iig, was vroeg vanochtend toen de wekker ging pfff , maar nu weer 2 dagen vrij en dan drie dagen werken ;-)
@Supertje Wat grappig lopen we tegelijk :pMijn boobs doen wel zeer hoor oeff.. dat is voor mij en teken dat er iig iets gaande is daarbinnen...als het eitje mee groeit zou dit voor het eerst zijn dat ik rond cyclusdag 18 word geïnsemineerd...ik zou dat erg fijn vinden :)
Wat een weer he meiden jeetje mina! Jill heeft mijn ligstoel al ingepikt hahahaha maar ik deel hem graag hoor met die kleine schat...

Terug
Bovenaan