morgen 1 ste NOD dag na mk

Hier nog steeds niks... Ja, vol gevoel en moet erg veel plassen. Borsten ook beetje gevoelig. Maar het kan echt twee kanten op. Ik houd er rekening mee dat ik donderdag ongesteld kan worden. Toch ook wel een beetje spanning want wie weet is het tóch raak... Eigenlijk zelfde verhaal als de rest van de week, saai hè? ;-) Maar ik houd jullie op de hoogte hoor!

@Nathalie: Iets laten/ondernemen...tja. Da's best een lastige. Ik rook niet en alcohol dronk ik al heel weinig. Dat is voor mij dus geen moeilijk punt. Ik laat de filet americain en andere rauwe dingen staan (voor mij een behoorlijke opgave want ik ben er gék op) maar dat is natuurlijk niets vergeleken bij stoppen met roken. Afvallen tijdens de zwangerschap is sowieso niet goed hoor! Gewoon gezond eten (dat kan bij mij trouwens wel beter: meer fruit, groente en granen en minder snaaien) en geen alcohol is het beste. Ik denk dat als ik zwanger probeerde te worden, dat ik juist dan al zou proberen te stoppen met roken, vooral omdat roken de kans op een miskraam ook zou verhogen. Maar dat is natuurlijk makkelijk om te zeggen als niet-roker! Ik kan me voorstellen dat het voor jou een heel ander verhaal is. Moeilijk hoor! Ik hoop dat je voor jezelf de juiste afweging kunt maken tussen roken/stoppen en zwaarder worden etc.
Succes!

Liefs Elin

heee dames

wat spannend nog steeds ik zou het niet meer houden maar goed is idd 2 kanten he .
ik heb mijn volgende nod dag rond de 9 december als ik uitga van 28 dagen zoals normaal dus . ach komt goed flink klussen en dan kunnen we idd het laatste staartje van de zomer uitpuffen hahaha mijn dochtertje is 23 augustus jarig en het is elk jaar warm en droog op haar verjaardag dus en verder maakt het mij niet ech tuit alleen de kerst tijd probeer ik denk ik wel te mijden die vind ik niet echt super hahaha nu ik er toch iets aankan doen haha maart dus meiden hhhiiihih
nou dames verder alles hetzelfde hier
liefs kelly

Hey lieve meiden,
Vanmorgen ben ik helaas ongesteld geworden...;-(
Was wel even heel verdrietig (had tóch stiekem gehoopt op een zwangerschap) maar heb nu vol goede moed een voordeelpakket met ovulatietesten besteld. Misschien wordt het wel een mooi kerstcadeautje dit jaar.
Hoe gaat het met jullie?

Liefs Elin

hey meiden

hier alles oke tja kan alleen niet knutselen man is op de baan hahah maar goed dat volgende week pas de echte vruchtbare dagen zijn haha .
@ elin wat jammer nou had het zo voor je gehoopt maar zo zie je dat het niet altijd is wat het lijkt he met alle voortekenen. laten we maar hopen idd dat we volgend jaar in augustus alledrie een baby in de armen kunnen hebben op naar de volgende ronde maar en is idd wel leuk kerstkado

liefs kelly

he meiden,

Elin ah meid wat vind ik dat sneu, en dan ook nog al die kwaaltjes erbij zo zie je maar dat je lichaam je voor de gek houdt.
Hoop echt van harte dat december onze maand wordt. bedankt voor je verhaal over stoppen met roken, geeft me meer om over na te denken en zal er echt aan moeten geloven. men drive voor een kindje is natuurlijk vele malen groter.

hebben jullie ook zo sterk het idee dat het beter is dat je ieder geval weer zwanger wordt voor de uitgerekende datum? Als dat niet gebeurt ga ik me volgens mij echt opsluiten die dag.

had van de week het even moeilijk op het werk, iemand maakte een opmerking die niet weet wat me momenteel bezig houdt en ik knalde zo al mijn emoties eruit. Zo raakte me het terwijl het niets te maken had met men mk. Heb wel het idee dat ik op de goede weg ben, maar soms gewoon even een slechte dag ertussen.

Ondanks dat de vruchtbare dagen er nog niet helemaal zijn, enorm klussen zodat we kunnen zeggen we hebben er alles aan gedaan.
fijn weekend

liefs nath

Hey Nathalie,

Je mag er weer voor gaan! Jij voelt je eisprong wel of niet?
Hier zijn de rode duiveltjes nog niet vertrokken. Verder een normale menstruatie, dus dat is wel positief vind ik. Mijn pakket met ovulatietesten is binnen, dus vanaf volgende week kunnen wij er ook weer voor gaan!
Ik voel me best goed trouwens. Alleen als ik geconfronteerd wordt met zwangeren in mijn omgeving en buikjes die beginnen te groeien valt me dat wel erg zwaar. Als ik dan thuis ben, komt alle verdriet weer naar buiten. Zal dat ooit slijten?

Liefs Elin

he Elin,

Denk dat het pas slijt als we weer zwanger zijn. En ook mogen genieten van het wonder. Vraag me wel af hoe ik me dan zou voelen, of ik er wel van kan genieten of durf je dat pas dan als er 12 weken voorbij zijn? We komen er wel Elin, duurt alleen lang, maar is ook niet gek, hoe klein ook het was van jullie, en ik ben er van overtuigd dat onze kleintjes in de geestenwereld zijn, en nu als een engel over ons waakt. (ben bij derek geweest hahha) het is vallen en opstaan, ik weet het voelt niet eerlijk maar wacht maar, onze dag komt.

Ik voel mijn eisprong niet, nu ben ik in dubio gaan we om de dag, of elke dag. Weet dat de kwaliteit van hem het beste om de dag is, maar wil elke kans benutten. Las zelf ergens op internet, dat hij het beste 6 dagen geen zaadlosing kan hebben, maar dat gaat toch wel beetje ver niet? Dan is het net of je 1 kans hebt.
Mocht het bij ons deze ronde niet lukken dan denk ik dat ik ook ovulatietesten ga uitproberen, voor het zelfde geldt heb ik gewoon een rare cyclus en heb ik mijn eisprong veel eerder.
Sinds vanmorgen heb ik afscheiding, je weet wel dat dikke dat als je het uit elkaar trekt je een sliert hebt. Dus ik zou nu vruchtbaar moeten zijn.

Krijg vanavond men zus te eten zal wel zeggen, je moet nu weg want ik ovuleer hahaha.

liefs nath

Terug
Bovenaan