Hoi Elise
Nou had ik me gisteren hier toch een lang verhaal getypt, wat denk je, wil ik het plaatsen, foetsie, grrrr daar kan ik altijd zo van balen!
Gisteren heb ik voor het eerst weer gewerkt, was wel even wennen om Daantje 's morgens achter te moeten laten, maar het was ook wel leuk om weer eens met iets anders bezig te zijn hoor. Nu waardeer ik de vrije dagen met haar nog veel meer. Ze had het heel goed gedaan zei mn schoonmoeder. Ben jij ook alweer begonnen of ben je nog vrij?
Wat een lekker weer is het geweest he? We hebben heel veel gewandeld met Daantje, en met moederdag lekker bbq gedaan bij mn ouders, hoe was je moederdag geweest? Ik vond het toch wel heel speciaal hoor, zo de eerste keer, ik had een schilderij op linnnen gekregen met een foto van Daantje en nog wat spulletjes voor in huis (mijn man is van de praktische kadootjes hihi). Maandag had Daantje trouwens heel veel last van de warmte, we waren gaan wandelen, maar het was veel te heet voor haar, dus na een km weer terug naar huis, dat vond ze veel fijner. Geeft Anne-Sophie het ook zo duidelijk aan als ze iets niet wil? Grappig vind ik dat, dat ze al een beetje een eigen willetje heeft nu. Jullie geven Anne-Sophie dus ook water, gelukkig, ja het leek mij ook geen kwaad te kunnen hoor, als ik mijn moeder dan vraag hoe zal ik dat doen zegt ze: dat mogen jullie helemaal zelf weten want het is jullie dochter, haha ja fijn, ik snap wel waarom ze dat zegt, ik heb nogal de neiging om al haar adviezen op te volgen, ze wil gewoon dat we zelf ook ontdekken hoe alles werkt nu. En gelukkig lukt dat ook heel aardig hoor, het is toch allemaal een beetje zoeken he? Net als met dat aankleden als het warm is, Daantje heeft de laatste dagen alleen een romper aangehad en dan in bed met een dun slaapzakje en verder niks, een keer heb ik haar zelfs zonder slaapzakje in bed gelegd (haar slaapkamertje zit aan de zuid-kant van ons huis) maar dat vond ze niet fijn.
Klinkt trouwens superleuk wat jullie met haar kamertje gedaan hebben, wij kunnen ook niet wachten tot Daantje straks naar haar grotere kamertje verhuisd (duurt nog wel een jaartje hoor haha) want dan gaan we er ook een echte meidenkamer van maken. Haar babykamertje is jongen-meisje-proof dus niet echt heel meisjesachtig, maar die schade halen we nog wel in
We hebben trouwens nu een hele fijne bank gevonden, in de zaak waar mijn man werkt (ja waarom hebben we daar niet meteen gekeken denk ik nu), hij heeft zo'n longchair eraan en is best breed, bijna 2.60 meter. We hebben een stofje uitgezocht met spikkels (vlekkencamouflerend hoop ik) , het zit een beetje tussen bruin en beige in. En hij wordt de eerste dag van onze zomervakantie al bezorgd dus dat is fijn!
Ik heb trouwens nu ouderschapsverlof 2 dagen per week, maar dat zijn er niet genoeg om die uren op te maken dus plak ik dit jaar 2 weken aan mijn zomervakantie vast!!! Ben er zo blij mee, ik krijg nu dus 7 juli al vrij en dan lekker 7 weken, zaaalig. Kan nu al niet wachten.
Hoe gaat het trouwens met de berg van Anne-Sophie? Bij Daantje zijn die echte dikke korstjes wel weg maar ze heeft nu een beetje een schilferige hoofdhuid, we blijven dat spul nog maar eventjes gebruiken, ze heeft nu trouwens echt een krans om haar hoofd waar dr haartjes uit zijn gevallen, het is precies waar ze altijd met haar hoofdje ligt te draaien. De haartjes voor op haar hoofd beginnen nu ineens ook harder te groeien, die bleven eerst nog wat achter.
Mijn litteken is ook nog irritant, het stuk wat het meest aan de buitenkant zit is niet meer zo gevoelig, maar meer richting de binnenkant, nou als ik dat aanraak, dat voelt echt nog supergevoelig aan... zucht zou dat nog ooit overgaan?
Nou vandaag ben ik lekker vrij, morgen weer werken en dan vrijdag weer vrij. Zo kan ik het best volhouden!
Klus ze nog! Fijn dat je binnenkort echt kunt gaan verhuizen he? Geniet er maar lekker van, het is nu misschien even superdruk, maar des te meer kan je er strax van genieten!
Liefs Femke