N.O.D. rond 6 april

Ik ben 30 en mijn vriend 42.. we zijn 10 jaar samen ook. Ik smolt inderdaad helemaal toen hij dat zij. Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van de kwaaltjes en eventuele zwangerschappen dames!
 
@epf wauw jullie zijn ook al lang samen! En jij bent ook jong getrouwd (ik ook) maar dat hoor je niet zo vaak. Leuk!☺️
Ik had het eerste half jaar best veel stress door werk, hierdoor sliep ik zelfs slecht en voelde ik me helemaal niet meer goed. Sinds januari heb ik het op het werk veel meer onder controle en merk ik dat ik echt veel relaxter ben. Ik probeer ook echt te ontspannen en optijd naar bed te gaan. Ik geloof er wel in dat mijn lichaam er een half jaar geleden gewoon nog niet klaar voor was.. als ik er nu zo op terug kijk en het verschil zie hoe ik me nu voel en hoe het toen ging.
Ik hoop zo dat we met z’n alle een mooie positieve test in handen hebben over 1,5 week!?
 
 
 
@katie Jaa leuk he? Ik hoor het ook niet vaak meer... En krijg er vaak opmerkingen over. Iedereen verwacht dat je uit geloofsovertuiging trouwt op deze leeftijd maar dat is bij ons niet zo..
Spannend! Nog 1,5e week wachten?
 
@EPF ja precies! Dat is bij ons ook niet het geval. Mensen vragen ook vaak of ik er geen spijt van heb dat ik zo jong ben getrouwd (was 22). Maar dat heb ik absoluut niet. Voelde goed, en dan maakt leeftijd niet zoveel uit toch. ?
Jaa tel de dagen echt af hoor?
 
@katie vroeg iedereen bij jullie ook na de bruiloft wanneer de baby’s kwamen? Daar werd ik ook echt gek van! Nu zijn vrienden er al een tijdje stil over gelukkig ?
Nu lekker 5 daagjes werken Waaronder nachtdienst! Gaat de tijd lekker snel ??
 
Jaa klopt, die vraag is heel vaak gesteld. ? Gelukkig bij ons ook niet meer zo veel nu.. Ik heb het ook aan bijna niemand verteld dat we graag nu een kindje zouden willen. En daar ben ik achteraf ook wel heel blij om. Vooral nu het wat langer duurt, anders voel je toch een soort extra druk op je schouders?
Dat is fijn! Gaat de tijd inderdaad lekker snel. ?
 
Ik vind het best grappig dat iedereen wat voelt. Ik zelf ook ?
Al ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben en het mezelf wijs maak. Je let nu op elk 'pijntje'. 
Mijn man is er nog helemaal niet echt mee bezig. 
Wii zijn trouwens 29 en 34 en hebbem dus al een meisje van 3. Ben ook vrij jong getrouwd, met 24. 
 
Terug
Bovenaan