N.O.D. rond 6 april

Bij mijn dochter had ik hele zere borsten en kramp in onderbuik toen ik zwanger bleek te zijn. Dacht toen juist dat ik elk moment ongesteld zou worden. ?
 
Hee 
Ja alles lijk je te voelen.. maar vaak is het toch echt dat je lichaam je voor de gek houdt. Daarnaast moet je lichaam ook wel even wennen als je net gestopt bent met anticonceptie.
Hier ook vrij jong getrouwd, was 24 (man 29). Gewoon omdat we elkaar lief vonden. Niet vanwege geloofsovertuiging ofso. 
Ik heb het mijn naasten wel verteld (na een maand of 9) omdat ik telkens de opmerking kreeg "het wordt tijd dat jullie beginnen". Natuurlijk gekscherend bedoeld maar het kwetste me omdat het bij ons langer duurt. En nu laten ze dat wel :D
 
Leuk om van iedereen te weten!☺️
@Denies dat kan ik mezelf wel goed voorstellen. De zus van m’n man riep laatst huisje boompje beestje en wordt het niet eens tijd voor het kindje? Toen moest ik wel even tot tien tellen. ?
Ik voel af en toe ook een soort krampjes in m’n onderrug..
 
Wat leuk om te lezen; ik ben 25 en mijn man 28.. toevallig! We zijn een halfjaar geleden getrouwd :)
Het laatste weekje wachten is bijna aangebroken dames!
 
Hallo ik ben ook aan het wachten mijn NOD is 5 april dus duurt nog even. Geen duidelijke symptomen gewoon afwachten. Ronde 3 na een MA gaan voor 2e kindje
 
Terug
Bovenaan