N.O.D. rond 6 april

Hahaha ja ons best hebben we zeker gedaan :) Haha!
gaan jullie een early test doen? Of gaan jullie wachten!?
ik werk in een ziekenhuis en stond vandaag op de kinderafdeling.. Ik wilde al die baby’s alleen maar knuffelen! Hahah!
 
@nellyk gelukkig werk ik in de thuiszorg, kleine kans dat ik daar baby's tegenkom haha
Ja.. ik heb zojuist (ivm Pasen) alvast early testjes van de Action gekocht, lekker cheap ass. 
Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar kijkende naar mijn cyclus voor de spiraal zou mijn n.o.d. woensdag of donderdag moeten zijn. 
Wat ga jij doen? :)
 
@xxe Hahaha nee idd. 
Ik heb toevallig vandaag mijn bestelling van ds Kruidvat binnen gehad. Zowel early als gewone testen. Zit nog wel te twijfelen wanneer ik t zal gaan proberen.
de steken onderin mn buik zijn ook nog steeds aanwezig. Heel gek gevoel.. maar kan het niet plaatsen.
 
 
Ja ik heb ook allemaal rare dingetjes.. maar misschien wil ik te graag dingen voelen waardoor ik het ga voelen?
Wanneer heb jij je n.o.d. ?
 
Haha we hebben zeker ons best gedaan! ;) Ik ga denk ik geen early testen doen. Vooral omdat ik zo'n witte test vaak zoo niet leuk vind om te zien! Dan wacht ik liever mijn NOD af, maar dat komt omdat ik misschien al te vaak te vroeg heb getest haha.Ik heb trouwens sinds 2 uurtjes een soort menstruatie achtige krampjes..
 
Terug
Bovenaan