N.O.D. rond 6 april

Mijn NOD is rond 6 of 7 april dus duurt nog wel eventjes..? voor mijn gevoel kan ik pas na dit weekend kwaaltjes hebben omdat ik dan ongeveer de innesteling zou moeten hebben
 
Je hebt een goed punt @xDeniesx maar ben gewoon super nieuwsgierig. Ik heb op dit moment regelmatig een zeurend menstruatie achtige pijn.. mijn n.o.d. is dus woensdag of donderdag; weet niet of je al zo vroeg een menstruatie aan voelt komen of dat het toch iets anders is. 
Xx
 
Ik ben sinds vanmorgen een beetje misselijk.. ik weet niet of dat een symptoom is of dat mijn spinazie smoothie van vanmorgen gewoon niet goed is gevallen.?
 
? katiee! Stom he dat onze lijven ons zoveel zeggen en eigenlijk ook niet. Ik weet dat ik mijzelf niet zo gek moet maken maar het is zo verdomde lastig! Nog iets meer dan een week, dan weet ik meer. Ga ook geen vroege test doen (denk ik nu ?) haha
 
Aah wat kan je koffie missen he? Ik hou het op 1 bakkie bij mn ontbijt!
Ik heb zelf nog steeds stekende buikpijn onderin me buik. Daarbij staat mn buik echt bol, al een week ook. Kan wel gewoon naar het toilet..
Maar het meest bijzondere is nog wel dat ik geen hoofdpijn en migraine meer heb gehad! Ik had bijna dagelijks wel hoofdpijnen en vaak 2x per week migraine. Zag er erg tegen op te stoppen met de triptanen... Maar ik heb t dus gewoon niet meer!!
denk echt dat ik zwanger ben.. Heb geen Early test. Gewoon nog een weekje volhouden. Hopelijk gaat de tijd lekker snel nu ik de nachtdienst in ga
 
Nou ik moet zeggen dat toen ik met de pil gestopt was ik anderhalve week van tevoren al kramp had voor mn menstruatie. Mijn hormonen moesten echt weer even op de rit komen. Dus het zou kunnen..
Ik heb ook iets geks. Mijn nod is 9 april (cyclus van ong 31 dagen) maar heb last van een overvloed aan witte afscheiding. Erg dik en draderig... 
Ik dacht eerst aan een infectie maar zo voelt het niet (die hev ik vaker gehad en ook andere afscheiding).
Iemand enig idee? Bedoel de innesteling is nog niet geweest. Of iemand hier ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan