N.O.D. rond 6 april

@xdeniesx Oeh, nee geen idee. Op internet Kun je wel vinden hoe je slijm om welk moment van je cyclus kan zijn geloof ik.
vandaag geen pijn meer, weinig slijm.. dus vrees ervoor. Maar goed, nog paar dagen afwachten dan maar!
 
 
Hier veel last van onderrug, maar dat heb ik ook als ik ongesteld ben. Ik ga echt met testen wachten tot volgend weekend ofzo... Telkens zo'n witte test is ook zo wat... mits ik eerder ongesteld wordg natuurlijk 
 
Ja heb al een beetje ingelezen. Het kan een teken zijn. Maar omdat mn innesteling nog niet zou moeten zijn geweest vind ik het vreemd. Dus wacht nog even af...
Succes met wachten!
 
Hoi meiden, 
Er ging net duidelijk iets mis en heb geen idee hoe ik het woordje "hoi" wegkrijg uit mijn vorige bericht. 
Ik heb mijn NOD 12 april, ik zit in ronde 7 en heb voor het eerst een ovulatietest gebruikt, en direct aan de "slag gegaan" na de positieve test. Het blijft spannend!
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een ovulatietest? 
 
Zeker! Ik had ook mn ei kunnen vinden door positieve ovulatie testen. Ik heb die van clearblue gebruikt.
ik denk dat ik wel een early ga gebruiken.. Gewoon, omdat ik niet kan wachten! Hahaha!
 
Terug
Bovenaan