N.O.D. rond 6 april

Nee gek he maria helena. Terwijl als het van een zwangerschap komt zou dat toch pas na de innesteling moeten zijn.. 
Maar heb gelezen dat het ook "gewoon" een hormoonverandering kan zijn. Dus daar ga ik voor nu dan maar vanuit... 
 
@fleurtjeroos ik heb zelf deze ronde ook een ovulatie test gebruikt en vond dit zelf wel heel fijn. Heb ik in iedergevoel wel een goed gevoel over dat we het op de juiste dagen extra gezellig hebben gemaakt. ☺️ 
 
Wat fijn dat jullie de eisprong hebben kunnen vinden. Wij hebben alles op de gok gedaan dus ben super benieuwd hoe dat uitpakt. 
Meestal heb ik de week voor mijn menstruatie enorm pijnlijke borsten maar nu helemaal niet. Heb nu last van mijn onderrug, super rommelende darmen en weinig honger. Maarja.. deze symptomen zijn zó random dat ik er niet teveel van wil denken, alhoewel ik natuurlijk hoop dat het de eerste ronde meteen raak is.
Hebben jullie volgende week ook allemaal de n.o.d.? Zo ja, hoe ervaren jullie dit? 
Liefs 
 
@Katiee @Nellyk @FleurtjeRoos
Ik heb mijn eisprong met clear blue niet kunnen vinden maar heb ook alleen met ochtendurine getest. Wegens onregelmatig werken is op een ander tijdstip testen lastig. 
Ik heb van dag 8 t/m dag 17 getest (was er 1 kwijt haha) 
 
Ik heb 9 april nod. Altijd wel spannend! Ik probeer er weinig aan te denken maar dat lukt niet altijd. Dus leuke dingen doen en buiten wandelen.... 
Laat wel alcohol staan, gewoon voor de zekerheid! Hoe doen jullie dat?
 
@xdeniesx ik ook. Drink ook geen alcohol nu. Mocht ik weer ongesteld worden drink ik 1 wijntje, om het leed te verzachten. :)
Ik denk dat ik volgende maand, als ik de volgende ronde in ga, weer ovulatie testen ga gebruiken. Wel fijn idee ofzo..
 
@denies ik drink ook geen alcohol.. Voel ik mijzelf wel beter bij. Ik baal er soms wel een beetje van haha. Ik ga graag naar leuke feestjes en festivals en dan is een lekker drankje erbij toch net wat gezelliger, naar mijn mening. ? 
Hoe is het vandaag met jullie? Ik merk dat mijn tepels nogal pijnlijk worden sinds deze ochtend..
 
@xxe moest de clear Blue juist niet met ochtend urine? Die van mij wel, maar misschien dat dat per rest verschillend is hoor! Die van de action mocht ik juist nier gebruiken met ochtend urine..?
 
Terug
Bovenaan