N.O.D. rond 6 april

@Katiee ik heb dus geen idee.. stond niet duidelijk in de bijsluiter. Ik wacht komende week gewoon in spanning af.
Ik heb ook erg gevoelige tepels maar verder nauwelijks klachten.
Xx
 
Ik heb een onwijs bolle buik! Herkennen jullie dit?
Ik heb werkelijk geen idee hoe mn cyclus is. 7 maart laatste pil, 11 maart bloeding en daarna gezellig geklust. K heb wel vanaf dinsdag 20 maart dus buikpijnen, bolle buik en later ook pijnlijke teleps!
Spannend! Heb met me man afgesproken dat we pas 8 april gaan testen
 
Ja herkenbaar! Borsten en tepels gevoelig en was vanochtend heel erg duizelig, zelfs tegen t misselijk aan.
ook opgeblazen/bolle buik sinds ovulatie. Vreemd, heb ik niet zo vaak. Dus dat is wennen. Lijk soms wel zwanger.. Hahaha.
ik ga rond de 2de een early test doen... NOD 5 april! Wieee! Haha
 
Heb hetzelfde @EPF ik heb 9 maart de spiraal laten verwijderen en ben 10 maart meteen ongesteld geworden. Vanaf de 19e kreeg ik last van buikkrampen en pijn in de onderrug. 
Ik probeer mezelf voor te houden dat de buikpijn en pijnlijke tepels door de hormoonschommelingen komt. Als mijn cyclus hetzelfde is als voor de spiraal zou ik morgen al een early test kunnen doen maar ben bang voor teleurstellingen. 
Ik heb nog niet het gevoel dat ik komende week ongesteld moet worden maar dat kan misschien ineens veranderen. 
Veel succes met wachten! Xx
 
@Nelly, precies dat! Als k me buik laat zien en zou zeggen bent zwanger zou iedereen me geloven!!! 
@xxE we zitten dus in het zelfde schuitje ?? Voor me pil was ik altijd super regelmatig.. spannend he?
 
 
Morning meiden! XxE nog getest deze ochtend? Ik hoop dat je zo mooi nieuws hebt!☺️
Ik heb zelf geen opgeblazen gevoel.. wel m’n borsten die pijnlijk zijn. Ik kan over een weekje pas testen dus nog even geduld hebben. ? Ik durf zelf niet te veel te hopen op dat ik zwanger ben, omdat die teleurstelling dan groter is als ik het niet ben.. oh wat is die laatste week weer spannend! Hoop het zo dat het deze ronde raak is!?
@nelly oooh spannend!! Ik ga voor je duimen!!
 
@EPF bizaR hè? Vind t echt vreemd.. Nog nooit zo gehad eigenlijk. Ik moet zeggen dat nu alles lijkt op eerste symptomen. Maar dat herkennen jullie vast!
Ben heel benieuwd wat eruit gaat komen. Zal wel een teleurstelling zijn als het niet raak is.
succes deze week meiden! Ik hou jullie op de hoogte! Jullie ook?
 
Toch maar besloten dinsdag al te testen met een vroege test. We kunnen niet meer wachten en zo veel symptomen!!
Gezien ik nu nachtdienst heb is testen met ochtend urine wat lastig, want ochtend zijn dan avond of toch niet??
 
 
Terug
Bovenaan