Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Oeeeeeeeeeeeii, een gevoelletje...
Het zal toch niet waar zijn!!! Ach ongeluk komt nooit alleen, dus wie weet geluk ook niet!!

Hier suckt het een beetje.. m'n beide meloenen doen pijn, ik eet de hele dag en wordt ook een beetje stiller en een tikje aangebrand...
Een fles wijn voor degene die raad wat er aan komt...
Bwagh, en morgen en overmorgen cursus ook nog.. en niet om de hoek, nee 100 km verderop...

Joepie hoe is het met jou? Beetje over de eerste teleurstelling heen?

Ik ga nog even wat doen, hoewel ik liever in bed kruip..

Bye!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!! Geweldig lief.
Mama 23, ik had dat ook, dat rare ongie gevoel dus wie weet?!

Ondanks dat je een paar positieve testen in de handen hebt gehad ben ik altijd nog wel zo iemand die denkt"zal het toch echt wel zo zijn" Nou dat bewijs heb ik vanavond gehad, ik lig lekker in bad en ik kijk effe naar mijn borsten, lekt er gewoon vocht/melk uit! Whaaaa!!!!! Ik gelijk google en schijnt dus in zwangerschap te kunnen voorkomen.

Liefs Esther

Gezellig dat ik mee mag kletsen thanxxx

Mama23 ik hoop dat je gevoel gewoon gelijk heeft zou toch mooi wezen als het raak is
spannend hoor

Muti ik hoop voor jou ook dat de kwaaltjes zwangerschapskwaaltjes zijn

Ik heb donderdag 13-11 mijn NOD zal zo kijken of ik me in het lijstje kan zetten
hopelijk dan gewoon een positieve test dat zou wel mooi zijn

Voor de rest als jullie vragen hebben vraag maar raak

Fijne avond nog

Tamara

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde - 1ste kindje            09-11-08 (27 dgn)

Mutti                      27 jaar      13e ronde - 1e kindje               08-11-08 (28 dgn)
Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Joepie                25 jaar        10e ronde - 1e kindje              ??-11-08 (       dgn)
Tamara               29 jaar       +-13eronde-2e kindje                         13-11-08 (28 dgn)

meiden we  voor jullie!

Er zit nog ff niemand op het wachtbankje.......

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Onze zwangere meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esther                  24 jaar      17e ronde - 1e kindje             00-07-2009 (denk ik)

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie
18 december eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
10-11 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
cd 3 bloedprikken en inwendige echo
Zaad inleveren

Hey meiden,

Hier was ik ook weer...druk druk druk...allemaal oudergesprekken enz, dus had 's avonds niet veel puf meer om te typen!

Esther, ik kan me voorstellen dat je het niet kunt bevatten MAAR HET IS ECHT ZO!!!!!!!!!!!! Vind het zo super voor je! Geniet ervan!

Tamara, tuurlijk mag je hier mee kletsen! Dus jij mag ook de MM in...tja, het is niet anders! Fijn dat ze bij jullie ook direct alles onderzoeken, dan kun je in ieder geval al wat dingen wegstrepen enz. Ik hoop dat alles er goed uitziet!

Mutti, meisje toch, je (.)(.) zitten wel in de weg he?!? Moet straks ff weer kijken wanneer je je NOD hebt...jammer dat je het gevoel hebt dat je ongi eraan komt, dat willen we niet!

Mama23, en of we nathalie kennen, haha! Zondag je NOD dus, spannend hoor!!! Ik hoop echt voor je dat je je innesteling voelt, maar hou een slag om de arm...de teleurstelling wordt anders zo groot! Maar ik duim heel hard voor je!

Ik ben toch net aangehouden in mijn eigen straat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was in het dorp geweest en dacht ff snel naar huis, geen gordel om en jaar hoor, reed m'n straat in en toen zag ik achter me STOP POLITIE!!! GGGGGGGGRRRRRRRRR....€90,-!! En dat in zo'n rottijd die al zoveel kost! Maar hopen dat het nog even duurt met die acceptgiro...die mannetjes zullen me wel stiekem uitgelachen hebben toen ze me zagen parkeren, want was gewoon bijna thuis!!!
Maar het is gewoon mijn eigen schuld!

Meiden, ik ga de hond uitlaten!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Mamma22,   23 jaar       9e ronde - 1ste kindje            07-11-08 (25dgn)
Mamma22,   23 jaar       9e ronde -  1ste kindje            10-11-08 (28dgn)
Gwen                   38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08(28 dgn)
Mutti                      27 jaar        13e ronde - 1e kindje            08-11-08(28 dgn)
Tamara              29 jaar       +/- 13 ronde - 2e kindje      13-11-08(28dgn)
Joepie                25 jaar        10e ronde - 1e kindje             30-11-08 (28dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Mama23
3 nov. bloedprikken ivm bekijken eisprong.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
31-10 bloed geprikt ivm bekijken eisprong

Tamara
Zaad inleveren

Hey meiden,

Ik heb me toch iets raars. Iedere keer als ik wat wil typen dan krijg ik dit kleine lettertype.....dat wil ik helemaal niet. Weet iemand van jullie hoe dit komt? Op mijn gewone comp. heb ik dit volgens mij niet, alleen op mijn laptop.

Hier nog steeds geen rd'tjes. Wel nog steeds dat ongi gevoel. Is dat trouwens ook dat gevoel dat ze omschrijven als je baarmoeder trekt???

Esther hoelang vantevoren had jij dit gevoel???????? Ik heb het dus al sinds maandag en zondag a.s. is mijn nod. hmm afwachten.

Jah joepie, je hebt helemaal gelijk. Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik ongi wordt, maar vraag me ook af of dit iets goeds kan betekenen. Ach jah waarom zou het ons wel zo snel gegund zijn he meis.

Meiden ik ga me lekker vol met taart gooien, want oma is jarig.

Dikke kus mama23

Mamma22,   23 jaar       9e ronde -  1ste kindje          09-11-08 (28dgn)  
Gwen                     38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08 (28 dgn)
Tamara               29 jaar       +/- 13 ronde - 2e kindje       13-11-08 (28dgn)
Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje             30-11-08 (28dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Mutti                         27 jaar        13e ronde - 1e kindje            08-11-08 (28 dgn)

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Mama23
3 nov. bloedprikken ivm bekijken eisprong.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen

Mutti
31-10 bloed geprikt ivm bekijken eisprong

Tamara
Zaad inleveren

Terug
Bovenaan