Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

@ Mutti wat een geweldig nieuws eindelijk weer een zwangere onder ons echt hellemaal super voor jullie

@Wietske welkom hier ben ook wel benieuwd naar jou verhaal 20 rondes verder ook al een hele tijd

@Gwen hopelijk is het voor jullie ook snel raak lijkt me een eng idee als je weet dat de overgang er aan zit te komen

@Missy welkom hier en ik zal mijn verhaal kort vertellen over wat we gehad hebben
De 1e afspraak bij de gyn was orienteren met veel vragen
ik moest op cd 3 komen voor een echo toen hebben ze gekeken of er cystes zatten en hoe dik me baarmoederslijmvlies was en   bloedprikken voor de fsh waarde
dag 21 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
zaad van mijn man is onderzocht
Nu hebben we maandag een afspraak bij de gyn voor alle uitslagen

@Joepie ik zou ook gewoon is een keer ovutesten proberen baad het niet schaad het niet en wie weet een mooie afsluiting van het jaar
Heel fijn weekend en alvast gefeliciteerd met je verjaardag

@Suus ik blijf voor je duimen dat het een late innesteling blijkt te zijn
en morgen een positieve test

@mama23 wat balen dat je vandaag ongi ben geworden hele dikke knuffel
en succes met de hsg volgende week
en je nieuwe NOD moet een goed begin zijn van het nieuwe jaar met een positieve test op de 1e dag

Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad

Hier gaat alles zijn gangetje maandag naar de gyn voor de uitslagen ik ben heel benieuwd of er eventueel wat uitkomt en hoe en wat verder
Mijn man is zenuwachtiger als mij
Volgende week donderdag me NOD dus ik ben weer in de wachtweek beland en die vind ik altijd zo vreselijk
Hopelijk is het snel volgende week donderdag dan weten we weer waar we aan toe zijn en of we ronde 15 in gaan

Zal jullie niet meer zo verwaarlozen sorry...............

Tamara

helaas mama23

net getest en negatief ook is het bruine overgegaan in bloed dus helaas we moeten 2e IUI ik ben heel verdrietig ik had er zo een goed gevoel over en idd erg vroeg normaal 28 tot 37 dagen en nu al op 26e dag.

maar in ieder geval mag ik zaterdag weer beginnen met clomid en dan de 15e voor de FM en als dat dan weer net als laatst is dan 16e 2e IUI.

sorry meiden geen goed nieuws hier.

ik baal

liefs suus

NEEEEEEHHHHHH suus
Wat balen zeg voor je pfffff..............
Hele dikke knuffel voor je

Tamara

heey tamaar thnx meis,

voel me echt klote vanaf morgen weer aan de clomid en dan hopen dat de 15e weer goed nieuws brengt en ik de 16e weer mag voor de IUI.

andere meiden succes .

ha meiden ff een correctie heb net de fertiliteitsarts gesproken en moet zondag de 14 komen voor echo ipv maandag de 15e.

morgen weer starten met 100mg clomid.

liefs suus

Ha meiden,

Suusjuh en mama wat kl*te weer zeg..
Ik hoop dat jullie wat ****** hebben opgevangen om volgende maand te gebruiken..

Ik houd jullie in de gaten!!

Hier alles verder wel ok.. t blijft raar!!

x mutti

heey meiden heb zeker wat glitters gepikt.
ben inmiddels met de 2e ronde clomid begonnen.
had het vrijdagavond ff heel erg moeilijk want ik heb als werk dat ik op kinderen pas en voor ze zorg.
nu had de moeder van de kinderen iets bedacht....

vrijdagavond ging de bel en toen ik ging kijken lag er een kadootje voor de deur.

met een gedicht, toen ik doe open maakte zat er in het kadootje een baby luierpakje met een konijntje maatje 56.

dat deed wel ff zeer moet ik zeggen ik heb ook wel ff flink gehuild, eindelijk kwmaen die tranen dan.

het pakje ligt in de kast en ik bewaar m goed misschien brengt het geluk voor de volgende maand

liefs suus

Ha meiden,

Nou, ik mag denk ik weer van het zwanger lijstje af.. Heb een flinke  bloeding en ben sinds gisteren ook ineens niet meer misselijk.. Vanmiddag weer met de poli bellen, misschien willen ze nog een echo maken, misschien weer afwachten.
Ik ga dus  gewoon met jullie mee het nieuwe jaar in..

Bye..

Terug
Bovenaan