A
Anoniem
Guest
@ Mutti wat een geweldig nieuws eindelijk weer een zwangere onder ons echt hellemaal super voor jullie
@Wietske welkom hier ben ook wel benieuwd naar jou verhaal 20 rondes verder ook al een hele tijd
@Gwen hopelijk is het voor jullie ook snel raak lijkt me een eng idee als je weet dat de overgang er aan zit te komen
@Missy welkom hier en ik zal mijn verhaal kort vertellen over wat we gehad hebben
De 1e afspraak bij de gyn was orienteren met veel vragen
ik moest op cd 3 komen voor een echo toen hebben ze gekeken of er cystes zatten en hoe dik me baarmoederslijmvlies was en bloedprikken voor de fsh waarde
dag 21 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
zaad van mijn man is onderzocht
Nu hebben we maandag een afspraak bij de gyn voor alle uitslagen
@Joepie ik zou ook gewoon is een keer ovutesten proberen baad het niet schaad het niet en wie weet een mooie afsluiting van het jaar
Heel fijn weekend en alvast gefeliciteerd met je verjaardag
@Suus ik blijf voor je duimen dat het een late innesteling blijkt te zijn
en morgen een positieve test
@mama23 wat balen dat je vandaag ongi ben geworden hele dikke knuffel
en succes met de hsg volgende week
en je nieuwe NOD moet een goed begin zijn van het nieuwe jaar met een positieve test op de 1e dag
Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad
Hier gaat alles zijn gangetje maandag naar de gyn voor de uitslagen ik ben heel benieuwd of er eventueel wat uitkomt en hoe en wat verder
Mijn man is zenuwachtiger als mij
Volgende week donderdag me NOD dus ik ben weer in de wachtweek beland en die vind ik altijd zo vreselijk
Hopelijk is het snel volgende week donderdag dan weten we weer waar we aan toe zijn en of we ronde 15 in gaan
Zal jullie niet meer zo verwaarlozen sorry...............
Tamara
@Wietske welkom hier ben ook wel benieuwd naar jou verhaal 20 rondes verder ook al een hele tijd
@Gwen hopelijk is het voor jullie ook snel raak lijkt me een eng idee als je weet dat de overgang er aan zit te komen
@Missy welkom hier en ik zal mijn verhaal kort vertellen over wat we gehad hebben
De 1e afspraak bij de gyn was orienteren met veel vragen
ik moest op cd 3 komen voor een echo toen hebben ze gekeken of er cystes zatten en hoe dik me baarmoederslijmvlies was en bloedprikken voor de fsh waarde
dag 21 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
zaad van mijn man is onderzocht
Nu hebben we maandag een afspraak bij de gyn voor alle uitslagen
@Joepie ik zou ook gewoon is een keer ovutesten proberen baad het niet schaad het niet en wie weet een mooie afsluiting van het jaar
Heel fijn weekend en alvast gefeliciteerd met je verjaardag
@Suus ik blijf voor je duimen dat het een late innesteling blijkt te zijn
en morgen een positieve test
@mama23 wat balen dat je vandaag ongi ben geworden hele dikke knuffel
en succes met de hsg volgende week
en je nieuwe NOD moet een goed begin zijn van het nieuwe jaar met een positieve test op de 1e dag
Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad
Hier gaat alles zijn gangetje maandag naar de gyn voor de uitslagen ik ben heel benieuwd of er eventueel wat uitkomt en hoe en wat verder
Mijn man is zenuwachtiger als mij
Volgende week donderdag me NOD dus ik ben weer in de wachtweek beland en die vind ik altijd zo vreselijk
Hopelijk is het snel volgende week donderdag dan weten we weer waar we aan toe zijn en of we ronde 15 in gaan
Zal jullie niet meer zo verwaarlozen sorry...............
Tamara