Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

MUTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII en MANNETJE!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!

Wat super zeg, ben echt heel blij voor jullie!!!
Wanneer ben je uitgerekend???

Fijn dat je gevoel je niet in de steek heeft gelaten!!
Dit geeft de burger opnieuw moed!!

GENIET ERVAN!

Liefs Joepie

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1e kindje                07-12-08 (28 dgn)
Tamara              29 jaar        14e ronde - 2e kindje                 11-12-08 (28 dgn)
Joepie                 25 jaar      10e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)
Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ????? (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Suusjuh           25 jaar       5 Jaar  - 1e kindje                    05-12-08 TEST DAG!!!!!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09
Mutti                      27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: ????

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara
08-12 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara              29 jaar        14e ronde - 2e kindje                 11-12-08 (28 dgn)
Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)
Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ????? (28 dgn)

Suusjuh           25 jaar       5 Jaar  - 1e kindje                    05-12-08 TEST DAG!!!!!

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09
Mutti                      27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: ????

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara

MUTTI EN MANNETJE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ohh meid wat super voor je!!!! En dat na 14 rondes!!!!!! Ohhh meis wat ben ik toch blij voor je. Wat een vruchtbare dag....kreeg vandaag ook al een geboortje kaartje van vrienden van ons en nu jij zwanger!!!!!!!!!!! Super meis. Kheb wat van je glitters genomen meis voor de volgende ronde...hihi.

Suus nu maar hopen dat jij vrijdag ook positief test. Ohhh meis ik hoop het zo voor je.

Hier beginnen weer wat puistjes te komen en voelde net wat steekjes onderin mijn buik, dus ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt....hopelijk wat eerder dan zondag, want dan weet ik zeker dat mijn rd'tjes voor donderdag weg zijn.

Hoe is het met de ander meiden.........Gwen fijn dat je er weer bent meis. Khad je gemist.

Hoop dat er meerdere goed 2009 ingaan. Maar eerst iedereen alvast een fijne sinterklaas. hihi.

Kus mama23

mutti en manetje!!!

super meis van harte gefeliciteerd.

ik hoop dat ik morgen ook goed nieuws heb maar hou mezelf voor dat het negatief is dan kan het alleen maar meevallen.
liefs suus

Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)
Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                    30-12-08

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara

Suus, ik duim heel hard voor je!! Zal morgen direct even spieken, laat je het weten?!?!

Wietske, zag in het dec.topic dat je ongesteld was geworden. je hebt je hier op het lijstje gezet, wat prima is, maar misschien is het leuk om even je verhaal te vertellen? Wij kletsen al een tijdje met elkaar en iedereen is welkom, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig naar wie je bent enz.

EllenAn, hoe is het daar?

Mama23, wat balen dat je een negatief gevoel hebt en dat de puistjes weer komen...ppfff...maar wie weet gebeurt er wat onverwachts!

Mutti, kun je het al bevatten?!?!!? Al weer vaker getest? hahaha, dat zou ik doen.

Gwen,ik hoop dat die waarden (weet niet meer hoe je ze noemt) ook weer omlaag gaan. Dit is natuurlijk ook niks zo! En die overgang moet echt nog even op zich laten wachten hoor, daar ben je nog niet aan toe!!!

Meiden, ik moet weer aan het werk!

Liefs Joepie!

Thanks meiden!!!!

Ben uitgerekend op 12 augustus, maar ik geloof niet dat het echt doordringt nog...

Probeer net het lijstje over te nemen, maar dan krijg ik een medling over 50 tekens max per woord?!

Suusjuh, suuces en veel geluk morgen, ik denk aan je!
Mama nog even een weekend rustig aan en dan is het de 7e..
Laat ons allen goed nieuws brengen!!!!!!!!!!!!!
Joepie maak jij het af op het einde van het jaar?

Dikke kus,

hier nog wat een aanvulling glitters: ********************************

Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                    30-12-08

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara

Bedankt voor de glitters Mutti!! Ik hoop inderdaad dat ik het jaar goed af mag sluiten! Ga maar eens aan de ovulatietesten, nog nooit geprobeerd...wie weet!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan