A
Anoniem
Guest
ha meiden nog geen positieve ovutest gehad deze week dus hopelijk vanavond wel want vanmorgen was het ineens 2 duidelijke streepjes en als ze gelijk van kleur zijn heb ik binnen 24 tot 48 uur eisprong alstie vanavond positief is dan morgenochtend de 2e IUI is de test niet positief vanavond dan morgenochtend 2e FM en dan savonds pregnyl spuiten.
en in dat geval zondag de inseminatie.
meiden tot zover mijn update
succes iedereen en joepie fijn dat je een leive gyn hebt en bij onds is het dus hetzelfde verhaal, ook maar weinig geode zaadcellen.
ik heb wel een tip nog voor de dames van wie de man slecht zaad heeft of te weinig zaad.
mijn ventje gebruikt inmiddels 2 capsules tribulus elke dag.
dit kan je bij een sportzaak kopen waar ze supplementen verkopen en door de tribulus gaat het testosterongehalte omhoog waardoor de zaadproduktie ook verbeterd.
voor vrouwen werkt tribulus positief op de ovulatie
ik heb inmiddels ook tarwekiemolie gehaald.
baadt het niet dan schaadt het ook niet.
liefs suus
en in dat geval zondag de inseminatie.
meiden tot zover mijn update
succes iedereen en joepie fijn dat je een leive gyn hebt en bij onds is het dus hetzelfde verhaal, ook maar weinig geode zaadcellen.
ik heb wel een tip nog voor de dames van wie de man slecht zaad heeft of te weinig zaad.
mijn ventje gebruikt inmiddels 2 capsules tribulus elke dag.
dit kan je bij een sportzaak kopen waar ze supplementen verkopen en door de tribulus gaat het testosterongehalte omhoog waardoor de zaadproduktie ook verbeterd.
voor vrouwen werkt tribulus positief op de ovulatie
ik heb inmiddels ook tarwekiemolie gehaald.
baadt het niet dan schaadt het ook niet.
liefs suus