Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

ha meiden nog geen positieve ovutest gehad deze week dus hopelijk vanavond wel want vanmorgen was het ineens 2 duidelijke streepjes en als ze gelijk van kleur zijn heb ik binnen 24 tot 48 uur eisprong alstie vanavond positief is dan morgenochtend de 2e IUI is de test niet positief vanavond dan morgenochtend 2e FM en dan savonds pregnyl spuiten.
en in dat geval zondag de inseminatie.

meiden tot zover mijn update

succes iedereen en joepie fijn dat je een leive gyn hebt en bij onds is het dus hetzelfde verhaal, ook maar weinig geode zaadcellen.

ik heb wel een tip nog voor de dames van wie de man slecht zaad heeft of te weinig zaad.

mijn ventje gebruikt inmiddels 2 capsules tribulus elke dag.
dit kan je bij een sportzaak kopen waar ze supplementen verkopen en door de tribulus gaat het testosterongehalte omhoog waardoor de zaadproduktie ook verbeterd.

voor vrouwen werkt tribulus positief op de ovulatie

ik heb inmiddels ook tarwekiemolie gehaald.

baadt het niet dan schaadt het ook niet.

liefs suus

Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)

Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                     30-12-08
Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08
Mamma22,  23 jaar       11e ronde -  1e kindje                01-01-09 (28 dgn)

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ?????       (28 dgn)
Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                ?????        6-1-09 misschien?

suusjuh                 25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje                                ??????
Tamara                   29 jaar       15e ronde-2e kindje                               09-01-09 (28dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

suusjuh1983 ruim 5 jaar 1e kindje     19-12 2e IUI achter de rug   02-01-2009 testdag.

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara
18-12 2e zaadonderzoek +urine onderzoek
22-12 hsg

Suusjuh
14-12 Follikel meting
19-12 2e IUI gehad

ha mieden ff update vandaag 2e iui gehad en was weer ronduit kl*te
ze konden weer mn baarmoeder niet vinden en uiteindelijk is er aan andere arts gevraagd om te komen en teon lukte het wel
het zaad was echter veel slechter dan vorige keer terwijl we langer onthouding hadden gehad.
we hebben met de arts hioerover gesproken en zijn dus tot de conclusie gekomen dat als deze poging mislukt we in januari gesprek krijgen over IVF/ICSI omdat het zaad te slecht is.

meiden ik zie het ff allemaal niet meer zitten ik kan wel janken, wat moet ik hier nu weer mee.

groetjes suus

Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
Kom even Suus een hart onder de riem steken, wat klote voor jullie!
Kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten, waarom  komt een kindje dat zo gewenst is nou niet vanzelf? Hou je taai meis!

Hier zitten de klusdagen er weer op, mijn man en ik hebben ons helemaal suf geklust haha. We wilden geen enkel risico lopen om een dag te missen dus hebben het voor de zekerheid maar elke dag gedaan. Volgens mij afgelopen dinsdag de eisprong gehad want voelde steekjes onderin mijn buik.
Nu is het afwachten tot de 31e dec. Hoop zo dat ik positief kan testen dan!!!!
Zou een mooi einde van een supermooi jaar zijn! ( we zijn dit jaar verhuist en getrouwd).
Wel lastig dat ik voor kerst geen idee heb of ik zwanger ben of niet, moet er natuurlijk wel rekening mee houden met wijntjes en rood vlees. Maar dat heb ik er uiteraard wel voor over!

Mocht het onverhoopt  niet gelukt zijn, staat de 1e afspraak bij de gyn in het ziekenhuis op 2 januari. Maar hopelijk kan ik die afspraak afbellen!

Meiden, fijn weekend en tot snel!

bedankt miss dovie het is echt erg rot allemaal en inderdaad het enige wat we willen is een kindje is dat zo veel gevraagd?????

ben echt heel erg uit mn hum.

maar ja we duimen maar weer

liefs suus

Hey meiden,

Suusjuh, wat ontzettend kl*ten voor je! Weet echt niet goed wat ik moet zeggen...maar onthouding zegt dus ook niet alles! Echt zo rot dat je dan ook nog zoveel moet ondergaan omdat ze de baarmoeder niet kunnen vinden...En hoe doen ze het dan eigenlijk, IUI is toch dat ze het zaad in de baarmoeder spuiten!?
En wat was er dan slecht aan het zaad, het aantal cellen of de bewegelijkheid o.i.d?
Weet je ook hoeveel zaadcellen er minimaal nodig zijn om IUI te doen?

Wel verstandig dat jullie voor IVF/ICSI kiezen...elke keer die teleurstelling van IUI is gewoon ook niet meer te doen he?! En dan kun je beter snel die stap gaan nemen, dan nog een aantal keren IUI en dat het toch niet werkt! Ik hoop dat 2009 echt een heel goed jaar voor jullie wordt! Ik denk aan je!

Miss Dovie, natuurlijk hoop ik ook dat jij 31 december positief test! Zou dat niet een droomscenario zijn!? En ik doe met je mee hoor, want ik heb 30 december mijn NOD...en mocht ik ongesteld worden, moet ik 2 januari bloed prikken...zou ook geweldig zijn om dat niet te hoeven doen, omdat ik dus zwanger zou zijn!
Ik duim voor je!

Wij hebben ook besloten om het gewoon te vertellen...niet aan jan en alleman natuurlijk, maar aan de adjunct-directrice van de school waar ik werk, ze moet toch weten waarom ik elke keer weg moet...want ze moet dan inval regelen...En ook een paar collega's weten het al, daar kan ik gewoon heel goed mee...En ook vrienden gaan we het vertellen. Vriendje is het er nog niet zo mee eens, maar ik heb ook tegen hem gezegd, ik ben degene die het allemaal moet ondergaan en ik praat er gewoon graag over! En ik krijg nu steeds opmerkingen of wij nog geen kinderen willen en van die opmerkingen dat als je wat koopt voor je nichtje: Wil je ons iets duidelijk maken?! Dat soort dingen...ik heb gewoon liever dat ze rekening met me houden...
En dat kon hij zich ook wel weer voorstellen hoor, maar hij was bang dat ik het aan de grote klok wilde hangen...maar niet iedereen heeft er wat mee te maken!

Meiden, ik ga slapen, morgen gaan we met een bustocht naar de kerstmarkt in munster! Ben benieuwd! Heb al een rolstoel achterin liggen i.v.m m'n reuma! Wil toch wel de hele dag vol kunnen houden! Ik heb er wil zin in!

Tot snel!

Liefs Joepie

Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 30-12-08

Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                     30-12-08
Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08
Mamma22,  23 jaar       11e ronde -  1e kindje                01-01-09 (28 dgn)

suusjuh                 25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje              02-01-09
Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ?????       (28 dgn)
Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                ?????  6-1-09 misschien?

Tamara                   29 jaar       15e ronde-2e kindje                  09-01-09 (28dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

suusjuh1983 ruim 5 jaar 1e kindje     19-12 2e IUI achter de rug   02-01-2009 testdag.

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

Joepie
02-01 Bloed prikken (3e dag cyclus)
09-01 Folikelmeting
21-01 2e zaadonderzoek
eind 01 2e afspraak gyn

Gwen

Tamara
18-12 2e zaadonderzoek +urine onderzoek
22-12 hsg

Suusjuh
14-12 Follikel meting
19-12 2e IUI gehad

@ suus wat balen zeg dat het allemaal niet zo lekker ging hopelijk is dit gewoon de poging en is ivf -icsi niet nodig
want dat gaat natuurlijk wel weer een stap verder

Wij hebben voor onszelf besloten dat wij niet tot zover gaan maar ik heb makkelijk
praten we hebben natuurlijk al een heerlijk ventje

@ miss dovie hopelijk is de afspraak bij de gyn niet nodig en heb je een positieve test aan het einde van het jaar

@ joepie goed te lezen dat de gyn gelijk stappen gaat ondernemen en fijn dat jullie er zo een goed gevoel over hebt
en wie weet voor jou ook een positieve test aan het einde van het jaar
Hoe was de kerstmarkt?????

Hier is het trouwens voor bekende en me werk ook geen geheim meer dat we in de mmm lopen
Moest ook eigenlijk morgen werken werk in een winkel dus topdrukte maar was geen probleem om vrij te krijgen
en het was voor mijn een opluchting dat de naaste familie het weet

Hier morgen de HSG ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren
zal morgen even een update geven

Fijne zondagavond nog

Tamara

hoi tamara,

ja idd hopen dat dit de poging is
maar wij moeten helaas wel die stap nemen want wij hebben nog geen kindje namelijk

helaas weet ik wel wat het is om moeder te zijn en is het gat heel groot.

ik zit ook op het verlies en verdriet forum omdat ik toen ik 18 was zwanger ben geweest van mn eerste vriendje en toen zware zwangerschap en bevallign heb gehad om vervolgens mijn dochter te verliezen aan wiegendood

dus eigenlijk is dit mn 2e kindje alleen leeft mn eerste kindje niet meer.

dus jah vin ut soms moeilijk om te zeggen 1e of 2ee
en heb je kinderen enzo

want ik heb wel een dochter maar die is er niet meer

ik weet het het hoort niet op dit forum thuis en dit is ook de enige keer dat ik het hieropver ga hebben hier.

maar wilde het ff kwijt.

meiden succes allemaal en tamara hopelijk is je HSG goed morgen.

en maak je er niet te druk om het is vervelend maar niet zo erg als het lijkt

en idd na een HSG ben je 3 maanden lang vruchtbaarder dan normaal.

liefs suus

Terug
Bovenaan