Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey meiden

Allereerst een HEEL GELUKKIG, GEZOND EN LIEFDEVOL 2009!!

Mama23, jouw jaar begint goed zeg! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Echt super voor jullie!!! Kan me voorstellen dat mannetje helemaal beduusd was. Dat je zolang kon wachten met vertellen.

Suus, spannend zeg!!!! Ik duim heel hard voor jullie! Dan zou jouw jaar toch ook echt geweldig beginnen!

Patje, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden, hopelijk doen de medicijnen z'n werk en wordt 2009 ook ons jaar!

Ik ben ook de 29e weer ongesteld geworden. Helaas, maar we hadden er op gerekend. Heb de 31e bloed laten prikken en a.s woensdag moet ik voor mijn eerste echo. We gaan er vol goede moed mee beginnen, 2009 is nog heel lang, dus we hebben goede hoop dat we dit jaar zwanger mogen raken...

Meiden, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Mama 23 wat een geweldig nieuws zeg
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoe voel je je?
Ik vang wat van je glitters op
Hopelijk helpt het

Joepie balen dat je weer ongi bent geworden
Suus en al getest?ben heel benieuwd hopelijk is het raak bij deze 2e iui

Ik wil voor de rest iedereen een gelukkig gezond en vruchtbaar 20o9 wensen
dat we allemaal dit jaar zwanger zijn

Mijn NOD komt er ook weer aan en heb er deze ronde een goed gevoel over dus we zullen zien onze afspraak bij de gyn staat voor 26 januari en dan horen we hoe en wat

Tamara

byebye poging 2 helaas

vanmorgen de RDtjes gearriveerd

maandag bellen om te overleggen of we nog een 3e IUI doen toch nog of intake IVF/ICSI

en ik had er zo een goed gevoel over

maar helaas

het is weer niet gelukt

:((

Hey lieverds...

Suus, want ontzettend kl*ten zeg...je weet op het laatst gewoon niet meer wat je moet zeggen. het is soms zo oneerlijk verdeeld! Ben benieuwd wat er uitkomt tijdens het gesprek met de gyn. Misschien dus toch voor IVF?? Kan het me voorstellen ook...dan heb je toch meer kans. En ik snap dat je het even gehad hebt met IUI...

Tamara, wanneer is precies je NOD?! Ben heel benieuwd meis, het zou super zijn voor je als het raak zou zijn. Dat is toch een super begin van dit jaar.

Nog één dagje en dan moet ik weer aan het werk...hoorde vanmorgen van mijn zus (zij zit ook in het onderwijs) dat we over 6 weken alweer een weekje vakantie hebben...!
Dus dat is een lekker vooruitzicht!

Een fijne avond en een fijne zondag!

Liefs Joepie

NEEEEE Suus wat balen zeg hele dikke knuffel wat een teleurstelling weer voor jullie
Ben benieuwd wat er uit het gesprek bij de gyn gaat komen of jullie gelijk doorkunnen voor ivf-icsi

Joepie ik heb donderdag me NOD maar heb zo een rare buik de laatste dagen en heb van de week ook een druppeltje bloed verloren innesteling???????????
heb ik nog nooit eerder gehad
we wachten gewoon af en hopen niet al teveel

Fijne Zondag nog allemaal

Tamara

tamara en wijstje

bedankt voor jullie lieve woorden alleen be ik misschien wat voorbarig geweest...

zoals jullie weten had ik gisterochtend wat bruinige afscheiding maar gistermiddag was het weer weg en het is nu nog steeds niet terug

ik snap er niets meer van morgen de gyn bellen en vragen wat ik moet doen

in de tussentijd ga ik met vrees naar de wc bang dat het alsnog doorbreekt

liefs suus

hallo Meiden,

Ik ben hier nieuw en ik zou graag mee willen praten ik zal mijn verhaal even doen!

Ik ben begin sept gestopt met de pil en ik ben inderdaad ongi geworden na de pil (dus nog de stopweek) En daarna ook niet meer. Ik heb er ook al een aantal testen tegen aangegooit maar niet zwanger. Ik ben toen naar de HA geweest en eigenlijk wist ik ook wel wat hij zou gaan zeggen het komt wel goed en het ligt er aan dat je nog niet zo lang van de pil af bent. Maar helaas niks is minder waard. Ik had op dat moment ook een schimmel infectie dus hij bekeek het een beetje en voelde toen iets hards aan mijn baarmoeder. Ben toen door gestuurd naar het ziekenhuis naar de gyn. Daar ben ik al geweest en heb een inwendige echo gehad gelukkig zag alles er wel goed uit en had ik veel eitjes. En mijn baarmoeder had al 3 slijmwanden opgebouwd dus dat betekende dat het er klaar voor was en dat was dus ook het harde wat de HA voelde. Ik moest gewoon weer naar huis gaan tot dat ik ongi werd. De gyn zei toen als ik het voor kerst nog niet was moest ik met provera beginnen en dat zijn pilletejs die je ongi op wekken. Nou we zitten al in het nieuwe jaar en nog geen ongi te bekennen. Heb de kuur al afgemaakt die duurde 10 dagen. en zit nu al op dag 3 na de provera. Morgen moet ik terug komen naar de gyn en dan horen we wel verder. Ik ben best nu wel bang. Ik snap mijn lichaam gewoon niet.
Kent 1 van jullie mijn verhaal en kan mij misschien meer vertellen.
Oh ik zit echt met mijn handen in het haar. Ik snap het niet meer.

Liefs Hoopvol1984

Hey meiden,

Suus, had al gereageerd op het andere forum, Heel erg spannend voor je!!!!! Ik duim duim duim!! Mag je nog geen test doen? Of wil je het liever via het ziekenhuis doen.

Tamara, spannend hoor, misschien inderdaad innesteling. Ik duim heel hard voor jullie allebei! Dat zou toch een mooi begin zijn he, mama23 zwanger en dan hebben jullie misschien ook nog goed nieuws!

Hoopvol, welkom hier...ik ben zelf heel regelmatig, dus ik kan er niet zoveel van zeggen. Weet wel dat mijn zus ook heel lang heeft moeten wachten op haar ongesteldheid. Zij was alleen met de pil gestopt omdat haar relatie van 10 jaar uit ging. Ze heeft een half jaar moeten wachten voordat ze ongesteld werd. Het is dus niet heel vreemd.
Omdat je met zwanger worden wilt beginnen is het gewoon lastig en dan is duurt het gewoon te lang. Je hebt groot gelijk dat je naar de ha en gyn bent gestapt. Ik hoop dat je nu snel ongesteld wordt. Je bent nu toch 3 dagen van de kuur af? Moet je dan al niet ongesteld zijn, of kon dat nog wel eventjes duren.
Ik snap dat je gaat twijfelen aan je eigen lichaam. Waarom laat het je toch zo in de steek he?! Duim ook voor jou!

Hier is het wachten op mijn eerste folikelmeting. Die is woensdag.
Houden jullie mij op de hoogte?! Het is zo spannend hier!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan