Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Lieve suus ik had je verhaal al eerder gelezen op miskraam -verlies
maar durfde er niet over te beginnen maar wat erg zeg en wat ben jij dapper
Hopelijk is het deze poging gewoon raak

Hier even mijn verhaal van vanmorgen

Ik ben erweer was al even thuis dat is een voordeel als je om 9 uur moet komen
dan ben je gelijk de 1e en heb je geen uitlooptijd
Ik was vanmorgen echt heel erg zenuwachtig en toen ik het kamertje in het zh binnen kwam werd dat nog erger pfff
De spullen klaarzetten duurt langer dan het onderzoek zelf
Ik vond het onderzoek niet echt heel erg prettig vooral toen het ballontje wat mij bmm moest dichthouden opgeblazen werd en toen ze het contrastvloeistof inbrachten
Leker wel een soort van weeen en ik werd ook mega misselijk
Maar we hebben het gelukkig achter de rug en er was niks afwijkends op te zien
was mooi om te zien op te fotos hoe de vloeistof door de eileiders ging en daarna in de buikholte terrecht kan
Nu alleen een zeurende pijn in me buik maar is goed te doen
Moet 2 januari bellen voor een afspraak in de week van 19 januari en dan gaan we het plan van aanpak maken

en er werd nu ook nadrukkelijk gezegd dat we de 1e 3 maanden extra vruchtbaar zijn
dus wie weet er is maar 1 zaadje nodig

hoe gaat het met de rest???????

Tamara

tamara wat fijn dat je HSG goed was en wie weet ben jij een van de gelukkigen diena een HSG op de normale manier zwanger raken.
ik gun het je van harte

en we duimen ook dat vor ons de juiste poging is.

na zoveel ellende mogen we wel een keertje geluk hebben toch.

meis ik duim mee voor je

liefs suus

Kon een paar dagen niet op het forum
Maar hoe is het met jullie allemaal meiden?????
al goede berichten

Hier is de klusperiode weer voorbij dus we wachten weer af
zijn we inmiddels goed in geworden

Ik wens jullie alvat een vruchtbaar 2009 toe
dat we allemaal maar snel zwanger zijn

Tamara

nog geen bericht hier maar vrijdag is de testdag alhoewel ik niet denk dat het is gelukt want heb sinds vandaag weer ongikrampen.

we gaan er dus van uit dat ik morgen of overmorgen ongi word.

we shall see

is er nog nieuws van de andere dames??

liefs suus

Hey meiden,

Allereerst wil ik jullie een super goed gezond en vruchtbaar 2009 wensen!!!!

Ik had nooit gedacht dat ik dit nog een keertje zou mogen zeggen/schreeuwen/typen maar wij zijn ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisterochtend om 5 uur in alle vroegte helemaal alleen op mijn koude badkamertje zag ik in een keer 2 streepjes!!!!

Ik in alle stilte het huis weer verlaten om te werken. Onderweg naar het werk heb ik het wel van de daken kunnen schreeuwen. Ik kon niet wachten om in de trein het goede nieuws aan mijn vriendinnetje Nathalie te smse.

Eenmaal bij thuiskomst (12 uur later) moest ik het mijn mannetje nog vertellen.
Ik had hem een boekje gekocht met als titel: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt?!
Hij was zo beduusd dat ik dacht dat ie ging flauwvallen.

Gister dus mijn laatste en enigste glaasje champagne gedronken om 00:00 uur.

Vanochtend nog maar eens een testje er tegenaan gegooid, want hij was gister vrij licht en we konden het ook nog niet bevatten.
Vandaag was ie weer aan de lichte kant, maar zoals ze zeggen een streep is een streep!!!!

Morgen wil ik toch nog even bij de HA langs om daar ook nog even te testen. Ik kan het echt niet geloven. Ojeetje meiden....ik ben echt zwanger!!!!!!!! Help!!!!! hihi

Ik wens jullie echt het aller aller aller beste.

Hele dikke kus van ons tweetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!

mama23

Owjah meiden hier nog wat glitters voor jullie:

***********************************************************************************************

Hallo mamma22,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Wat gaaf zeg, zo het nieuwe jaar in.
Geniet ervan en inderdaad een streep is een streep. Over een paar dagen zal die donkerder zijn als je hsg omhoog gaat.

Iedereen gelukkig nieuwjaar en dat het maar voor iedereen een vruchtbaar en mooi jaar mag worden!

Ik ben gister na een kuur primolut van 10 dagen ongesteld geworden en mag morgen beginnen met clomid 150mg, dus ben weer benieuwd of ik nu eindelijk een eisprong ga krijgen.

Liefs van Patries.

mama wat goedddddddddddddd
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik pik ff wat glitters hoor
morgen mogen wij testen de ongikrampen zijn alweer weg

ben benieuwd...........

liefs suus

Terug
Bovenaan