Hey meiden,
De kids zijn naar de gym dus heb even tijd om te reageren...wat heb ik slecht geslapen vannacht zeg...was er zo mee bezig dat ik er weer vroeg uit moest, haha!
Als eerste, Suus...jeetje wat kl*ten zeg...Had toch zulke goede hoop voor je! Een rotbegin van het nieuwe jaar...weer opnieuw het hele geouwehoer! Hopelijk lukt het met de 3e IUI en anders op voor IVF/ICSI...denk aan je meis!
Tamara, wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het niet door de spanning komt! Ik heb ook altijd gezegd dat ik met liefde kotsmisselijk wil zijn, haha! Als het maar een doel heeft! Maar mocht je zwanger worden en veel last hebben van kwaaltjes, dan mag je ze van mij rustig noemen hoor...je kunt er echt goed ziek van zijn!
9 januari je NOD...vrijdag dus...spannend, ik duim heel hard voor je!
Kamie, ook welkom...ben even je verhaal kwijt, maar goed, je zit dus in de MM..en dat is natuurlijk nooit leuk. Hoop dat 2009 voor ons een superjaar wordt!
Woensdag idd mijn eerste fm...heb gisteren wel heel veel last gehad van buikpijn en vanmorgen was mijn temp 36.6...da's hoog voor mijn doen. Nu maar hopen dat ik niet ineens een gekke cyclus heb, dat ik op dag 7 mijn eisprong al heb gehad...dat zou wel heel raar zijn.
We wachten woensdag nog maar even af.
Meiden, een fijne dag en tot snel!
Liefs Joepie