Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hoi Joepie, Inderdaad je moet na de Provera ongeveer na drie dagen ongi worden maar bij mij is dus nog niks te bekennen. En dat maakt me zo bang en ontwetend. Maar gelukkig mag ik morgen naar de gyn en hoop dat ik dan wat meer duidelijkheid krijg. Krijg er nu al de kriebels van.

Liefs Hoopvol1984

hoopvol ik heb ook provera kuur gehad en idd na ongeveer 3 dagen komt je ongi maar bij mij kwam de ongi pas na 5 dagen en ook nog eens heel licht ongi

het kan dus nog komen

succes morgen bij de gyn.

liefs suus

Hallo allemaal!

Ik schrijf al mee met een ander topic maar zal kort even mijn verhaal doen, lees bij jullie vergelijkbare situaties...

Ruim anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. Werd toen wel ongesteld, maar daarna niet meer uit mijzelf. Via de huisarts naar de gyn, en diverse onderzoeken gehad. Bloed- en zaad zijn onderzocht en was allemaal in orde. Ook de HSG leverde geen afwijkingen op. Heb inmiddels 4 ronden Clomid achter de rug. Alle keren wel een eitje en een eisprong, maar geen bevruchting. Vanwege 4 negatieve slt's (alleen dode zaadjes) gaan we deze maand starten met IUI.

Ik heb een kuur Primolut achter de rug om mijn menstruatie op de wekken (en vervolgens vanaf dag 3 weer Clomid). Afgelopen dinsdag de laatste tabletjes, maar nog steeds niet ongesteld. Hoelang zit er bij jullie meestal tussen laatste tabletje en ongesteldheid??

Groetjes!

@ suus ik blijf dan nog even voor je doorduimen
Hopelijk gewoon zwanger wat zou dat een mooi begin van het nieuwe jaar wezen
Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt

@hoopvol en kammie welkom hier als ik het goed begrijp zitten jullie in hetzelfde schuitje
Heb daar helaas geen ervaring mee heb een regelmatige cyclus
Maar ik hoop voor jullie dat je snel ongesteld worden
gek om te zeggen want de meeste van ons hopen dat hij weg blijft

Ik zelf ben vandaag zo misselijk geweest ohhhhhhhhhh word weer gek van de zogenaamde kwaaltjes of zou het deze keer wel echt zijn
dan horen jullie me de komende 8 maanden niet meer over kwaaltjes neem ze allemaal voor lief

Joepie succes woensdag met de fm ben benieuwd of er een mooi eitje groeit

Morgen begint gelukkig het normale leven weer
Slaap lekker voor zo

Tamara

Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)

Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                     30-12-08
Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08
Mamma22,  23 jaar       11e ronde -  1e kindje                01-01-09 (28 dgn)

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ?????       (28 dgn)
Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                ?????        6-1-09 misschien?

suusjuh                 25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje                              03-01-09
Tamara                   29 jaar       15e ronde-2e kindje                               09-01-09 (28dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara
18-12 2e zaadonderzoek +urine onderzoek
22-12 hsg

Suusjuh
19-12 2e IUI gehad

14-01 FM
???? 3e IUI
05-02 gesprek ivf/icsi

meiden zoals jullie zien aan het NOD lijstje is het nu dus wel echt mislukt gisteravond zijn de rd tjes doorgebroken vanmorgen gelijk de gyn gebeld en vandaag weer beginnen met clomid

14-1 een FM
en dan is het afwachten wanneer IUI nummer 3
en dan 5-2 een gesprek over ivf/icsi
mocht nummer 3 ook niet lukken.

helaas maar ach wie weet is 3 aal wel scheepsrecht

liefs suus

Hey meiden,

De kids zijn naar de gym dus heb even tijd om te reageren...wat heb ik slecht geslapen vannacht zeg...was er zo mee bezig dat ik er weer vroeg uit moest, haha!

Als eerste, Suus...jeetje wat kl*ten zeg...Had toch zulke goede hoop voor je! Een rotbegin van het nieuwe jaar...weer opnieuw het hele geouwehoer! Hopelijk lukt het met de 3e IUI en anders op voor IVF/ICSI...denk aan je meis!

Tamara, wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het niet door de spanning komt! Ik heb ook altijd gezegd dat ik met liefde kotsmisselijk wil zijn, haha! Als het maar een doel heeft! Maar mocht je zwanger worden en veel last hebben van kwaaltjes, dan mag je ze van mij rustig noemen hoor...je kunt er echt goed ziek van zijn!
9 januari je NOD...vrijdag dus...spannend, ik duim heel hard voor je!

Kamie, ook welkom...ben even je verhaal kwijt, maar goed, je zit dus in de MM..en dat is natuurlijk nooit leuk. Hoop dat 2009 voor ons een superjaar wordt!

Woensdag idd mijn eerste fm...heb gisteren wel heel veel last gehad van buikpijn en vanmorgen was mijn temp 36.6...da's hoog voor mijn doen. Nu maar hopen dat ik niet ineens een gekke cyclus heb, dat ik op dag 7 mijn eisprong al heb gehad...dat zou wel heel raar zijn.
We wachten woensdag nog maar even af.

Meiden, een fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan