Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

@ Miss Dovie wat balen zeg dat de test negatief is hopelijk blijf je niet te lang in deze onzekerheid zitten want dat is ook niks

@Vaness33 Helaas welkom hier maar wel gezellig dat je mee komt kletsen je kunt hier altijd je ei kwijt er is hier altijd een lezend oog
Wat balen dat je zo een rare cyclus hebt hopelijk zit er snel regelmaat in
Ik heb geen ervaring met traag zaad mijn man zijn hoeveelheid zaad is te weinig 2.5x te weinig als een normale man
Hij heeft ook voor de 2e x zijn zaad moeten inleveren en daar krijgen we de 26e uitslag van

@Joepie wat balen dat je eitje nog niet goed doorgegroeit was
Maar jullie zijn zo te lezen flink aan de klus goed hoor zo benut je elke kans
super dat je leidinggevende zo positief reageerde en dan zijn ze tenminste op de hoogte
Hopelijk Dinsdag een mooi gegroeit eitje ik duim voor je

@ suusjuh hopelijk slaagt jullie 3e iui wat zou dat geweldig zijn en anders alleen met clomid en accupunctuur ik heb daar wel is positieve verhalen over gehoord
Wat je zegt ivf gaat toch een paar stapjes verder en is geestelijk en lichamelijk pittig

@Patje ik hoop voor jou ook op een mooi gegroeit eitje dinsdag want het zou fijn zijn als de 150 clomid goed zijn werk doet
en dan op naar een positieve test

Hier gaat alles goed deze keer was ik niet zo teleurgesteld ben het echt naast me neer aan het leggen het zwanger worden
als het lukt is het mooi maar we hebben al een geweldige zoon waar we heel gelukkig mee zijn en misschien zit een 2e kindje er gewoon niet in bijons
Als dat zo is kan ik er vrede mee hebben
Had echt niet van mezelf gedacht dat ik dat naast me neer kon leggen maar dan denk ik aan de meiden die hellemaal nog geen kindje hebben

Liefs Tamara

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Het is toch fijn om hier met lotgenoten te praten.  Wat mij ook zo tegenvalt, zijn die lange wachttijden. Je moet constant weer wachten...wachten...wachten en dan ben je weer maanden verder.

@Joepie: ja, ik ken dat. Het is soms moeilijk om positief te blijven. En ondertussen lijkt het bijna dat iedereen om je heen zwanger is. Ben jij dan met chlomid begonnen?

@Suusjuh: hoe vaak heb je al een IUI behandeling gehad? Ik moet 5/2 terug en wellicht dat we dan ook dat traject ingaan, maar ik heb gelezen dat de slagingskansen niet zo groot zijn. Maar we gaan het toch proberen, want kennelijk lukt het soms toch anders doen ze dat niet.

Ik ben benieuwd wat ons volgende traject wordt. Waarschijnlijk IUI. Weet iemand of je voordat ze met IUI gaan beginnen een kijkoperatie moeten uitvoeren? Want ze moeten toch eerst weten of je geen verstopte eileiders hebt?

Alvast bedankt voor de reacties en tot horens!!

@ Vanes waarschijnlijk zal je eerst dan nog een hsg krijgen dan spuiten ze contrastvloeistof in je baarmoeder en eilers om zo te kunnen zien of daar vernauwingen-verstoppingen in zijn
Hopelijk krijgen jullie gelijk wat duidelijkheid bij de volgende afspraak bij de gyn

Hoe is het met de andere meiden het is stil hierzo
Hier gaat alles goed ongi bijna over

Morgen de dag dat mijn moeder 6 jaar geleden is overleden wat gaat de tijd snel zeg

Tamara

Hey meiden,

tjee tamara...wat rot zeg dat je moeder is overleden, dan was ze nog erg jong he?
Sterkte meis, zo'n dag is nooit leuk.

Hier even mijn verhaaltje, heb het gekopieerd...dus...vanmorgen m'n 3e fm gehad...

Nou, het ging weer niet geweldig. Had weer dezelfde vrouw en kon weer weinig vinden, alleen maar kleine eitjes. Ze drukte en roerde weer behoorlijk heen en weer, was niet echt prettig. Zei haar ook dat ik het vreemd vond dat ik veel rekbaar slijm had, veel buikpijn en een hoge temp vanmorgen en dat dan toch bleek dat ik nog geen eisprong had gehad. Toen zei ineens oh, wacht ik zie wel een afgeplat eitje, dat zou betekenen dat je wel een eisprong hebt gehad en toen zei ze weer, oh nee, dat zijn er twee aan elkaar...ook zei ze dat ze aan mijn baarmoederslijm kon zien dat ik waarschijnlijk nog geen eisprong had gehad...omdat het uit 3 lagen ofzo bestond. Hoop dat morgen mijn temp weer hoog is. Moet nu donderdag weer terug komen, je wordt er moedeloos van...ze wilde toch niet echt mijn lichaam negeren omdat die wel alle tekenen van een eisprong gaf, dus moet ik volg wk dinsdag bloed prikken, want aan dat hormoon kon je ook zien je een eisprong had gehad of niet.

We zien het dus maar weer! Kan er zelf niet veel van maken!
Moet weer aan het werk!

Fijne dag meiden,
Liefs Joepie

Hoi Meiden,

Nu twee weken geleden een eerste bezoek aan de gyn kwam mijn ongi maar niet op gang.
Diverse testen gedaan (NOD was 31/12/08), allemaal negatief. Vanmorgen dacht ik: het is toch raar dat ik pijnlijke bortsen heb en zo vaak moet plassen, ik doe nog een test:
Ik kijk en al na 1 minuut: twee dikke vette strepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meiden, ik geloof het zelf bijna niet maar zoals het er naat uitziet ben ik ZWANGER!

Veel liefs en glitters, Missy

NOD-lijstje MM-meiden:

Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                6-1-09 misschien?
Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 25-01-09
suusjuh              25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje                ??????    

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie

Tamara 29 jaar 15e ronde-2e kindje 09-01-09(28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Missy     27 jaar           9e ronde-1e kindje                uitgerekend ???????
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12
Mama 22  23 jaar          13e ronde- 1e kindje   uitgerekend ?????

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Joepie
09-01 2e fm
21-01 vriendje 2e zaadonderzoek
30-01 afspraak gyn, wat nu verder.

Tamara
26-01 afspraak gyn voor de laatste zaaduitslagen en plan van aanpak

Suusjuh
14-01 FM
18-02 IUI 3
19-02  intake ivf/icsi

NOD-lijstje MM-meiden:

Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                6-1-09 misschien?
Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 25-01-09
suusjuh              25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje             01-02-09 testdag

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Missy     27 jaar           9e ronde-1e kindje                uitgerekend ???????

Mama 22  23 jaar          13e ronde- 1e kindje   uitgerekend ?????

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Joepie
21-01 vriendje 2e zaadonderzoek
30-01 afspraak gyn, wat nu verder.

Tamara
26-01 afspraak gyn voor de laatste zaaduitslagen en plan van aanpak

Suusjuh
14-01 FM
18-02 IUI 3
19-02  intake ivf/icsi

Terug
Bovenaan