Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hallo meiden,

Allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2009!!
Mama, gefeliciteerd!!! Wat een supernieuws!!!

Ik had mijn NOD 31-12 maar tot vandaag nog steeds geen rd's en geen positieve test.
Mijn man en ik zijn afgelopen vrijdag voor het eerst naar de gyn geweest, meteen inwendig onderzoekje bij mij (heel leuk ahum!) en woensdag moet mannetje zaad inleveren.

Zou mijn ongi nu ineens een maand overslaan? Ik snap er niks van, 8 rondes regelmatig en nu geen rd's, raar toch?
Misschien morgen maar weer een test doen, de laatste was van afgelopen vrijdagochtend.

Of zou ik een maand geen eisporing gehad hebben en dus daarom   niet ongi worden? ik snap er niks van!!

xx

Hallo allemaal,

Over de provera die heb ik al drie keer moeten innemen. Bij mij duurde het meestal vier dagen voordat ik mijn menstruatie kreeg en dan ook geen heftige bloeding hoor. Die bloeding was dan misschien 2 a 3 dagen en dan weer over.

Dit keer  voor de vierde keer clomid gebruikt, maar dit keer 150mg, dus   ben benieuwd wat het doet. Moet vrijdag weer een inwendige echo om de eitjes op te meten. Zit dan op cyclusdag 10.
Ik heb hiervoor primolut geslikt, zelfde als provera en werd na vijf dagen pas echt ongi. Dus het is heel verschillend.

Suus: Wat balen zeg dat je menstruatie er weer is.
Hoop echt voor je dat de derde keer echt geluk brengt, want dat is je zo gegunt!!

Verder hoop ik voor iedereen op een vruchtbaar 2009!

Liefs van Patries.

Hey Joepie

Ik breek hier even in !!!

Ik wou je even veel succes wens morgen, laat je even weten hoe het is gegaan??

Liefs Mama2006

Hey lieve mama,

Dank u!!! Ik denk niet dat het veel voorsteld hoor, had even gevraagd hoe lang het ging duren, omdat ik voor de klas sta en ze dan voor elke 5 minuten een invaller nodig hebben...ze zei dat het maar 5 minuutjes duurde...
Maar ik zal zodra ik tijd heb een berichtje achter laten!

Liefs Joepie

@ Suus wat balen zeg dat het toch weer doorgebroken is
hopelijk geld het voor jou gewoon 3x is scheepsrecht ik ga me hier suf duimen voor je in ieder geval

@ Joepie succes morgen ben heel benieuwd of er mooi groeiende eitjes te zien zijn
we horen het morgen wel

Hier nu heerlijk een week vrij begin nu toch wel nieuwsgierig te worden of ik weer ongi ga worden heb er nu weer geen goed gevoel over maar dat heb ik wel vaker dat me gevoel heen en weer geslingerd word
het enige wat we kunnen doen is afwachten en hoop blijven houden

Tamara

Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)

Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                     30-12-08
Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ?????       (28 dgn)
Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                ?????        6-1-09 misschien?
suusjuh                 25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje                              03-01-09

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie
Tamara 29 jaar 15e ronde-2e kindje 09-01-09(28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12
Mama 22  23 jaar          13e ronde- 1e kindje   uitgerekend ?????

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Joepie
07-01 1e fm

Gwen

Tamara
26-01 afspraak gyn voor de laatste zaaduitslagen en plan van aanpak

Suusjuh
14-01 FM
???? 3e IUI
05-02 gesprek ivf/icsi

Ik heb de lijst wat ik zo wist weer een beetje geupdate weet alleen jullie nieuwe nod niet

NOD-lijstje MM-meiden:

Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                6-1-09 misschien?
Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 25-01-09
suusjuh              25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje                ??????    

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie

Tamara 29 jaar 15e ronde-2e kindje 09-01-09(28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12
Mama 22  23 jaar          13e ronde- 1e kindje   uitgerekend ?????

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Joepie
09-01 2e fm
21-01 vriendje 2e zaadonderzoek
30-01 afspraak gyn, wat nu verder.

Tamara
26-01 afspraak gyn voor de laatste zaaduitslagen en plan van aanpak

Suusjuh
14-01 FM
05-02 gesprek ivf/icsi

Hey meiden,

Heb hem aangepast Tamara...spannend voor je meis, hoop echt zo dat je het jaar goed begint. Ik duim heel hard, hou ons op de hoogte!

Ik heb vanmorgen mijn eerste fm gehad...toch best heftig allemaal zeg, je moet er wel wat voor over hebben. Mijn eitje was 12 mm...ik liep volgens het boekje zei dat gyn, ook zag hij dat er baarmoederslijm werd aangemaakt, dus alles ging volgens plan.
Moet nu vrijdagochtend weer komen voor de 2e fm en aan de hand daarvan krijgen we dus denk ik dit weekend de samenlevingstest...we wachten af...
Het onderzoek zelf viel me heel erg mee, stelde niet veel voor en hij was superaardig, stelde me echt gerust en liet me meekijken en legde alles goed uit. (was een ander waar we het eerste gesprek mee hadden)

Mutti, hoe is het met jou?? Ben je al wat wijzer en weet je al wat de volgende stappen gaan zijn?

Missy, jij zou één dezer dagen toch een testje wagen? Toch spannend voor je hoor, ik duim duim duim!

(ben de rest even kwijt, maar moet echt aan het werk)

Fijne dag!
Liefs Joepie

Terug
Bovenaan