Hey meiden,
dat is even een poosje geleden...voor m'n gevoel. Tijd gaat dus van de ene kant heel snel en van de andere kant niet...vaag he, snappen jullie hem nog. Ga even reageren op iedereen en dan doe ik mijn eigen verhaaltje even.
Suus...wat rot dat je IUI is uitgesteld. Maar het heeft inderdaad niet veel zin om het te doen zonder positieve ovulatietest. Ik duim voor je dat hij morgen of overmorgen knalpositief is! Hoe zit jij eigenlijk met je werk? Weet jouw leidinggevende dat je bezig bent? (misschien heb je het al een keer verteld, maar ben het even kwijt.)
Het lijkt me zo fijn voor je dat je niet het IVF-traject in hoeft. Maar ik moet wel zeggen dat je bij IVF heel veel positieve verhalen hoort...dus dan is er wel weer hoop!
Tamara, hoe was het bij de tandarts? Is je kiespijn weer weg? Goed dat je de moed weer kunt opbrengen om 'vrolijk' de volgende ronde in te gaan. We hebben eigenlijk ook geen keus he...Het moet toch ook voor ons een keer positief uitvallen! We gaan er allemaal voor he?!
Missy! Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd! VAN HARTE MEIS!!!! Ben echt superblij voor jullie! Kun je het al een beetje bevatten?! Nu moet alles gewoon goed blijven gaan! Las laatst dit topic nog een keer terug en toen had je geschreven dat je het wel fijn vond dat je nog één maand had, omdat je ineens het gevoel had dat jullie het zonder gyn wel gingen redden! Vond dat zoooooo gek! Wat heb jij een goed voorgevoel gehad! Geniet ervan!
Patje, hoe is het met jou? Konden ze een mooie eisprong zien?! Ik hoop het voor je, dan heeft de clomid goed z'n werk gedaan! Nu komt het afwachten weer he?!
Duim duim duim!
Hier mijn verhaaltje even.
Ben afgelopen donderdag ook weer voor een fm geweest en dit keer had ik wel een gyn. Hij liet mij mijn verhaal vertellen, omdat ik dus heel sterk dacht dat ik mijn eisprong had gehad. Toen ging hij kijken en hij zag ook inderdaad geen groeiende eitjes meer. Dit kon kloppen met mijn verhaal dat mijn eisprong al geweest was, maar het kon dus ook nog zijn dat ik hem nog niet gehad heb...wat me erg raar lijkt. Nu moet ik dinsdag bloed prikken daaruit gaan ze dus kijken of ik mijn eisprong heb gehad. Mocht dat niet zo zijn dan kreeg ik waarschijnlijk ook clomid, maar dat zou mijn gyn wel met ons bespreken.
Waarschijnlijk heeft die muts gewoon mijn eitjes gemist, want zei kon alles zo slecht in beeld brengen en die gyn zag zo alles, dat het er goed uitzag. Ik zei die dinsdag nog tegen die muts dat we maandagavond samenleving hadden gehad, omdat we ook nog zo'n test moesten doen, toen zei ze, oh dan doen we dat meteen even...
Maar later liet ze me zo opstaan, ik zeg, moet je niet wat afnemen voor die samenlevingstest? Nee, zegt ze want dat heeft geen zin als je toch nog niet vruchtbaar bent!!! Terwijl ik dinsdagochtend m'n temperatuurstijging had en van het weekend het cervixslijm en maandag zulke buikpijn! Dan had ze voor de zekerheid toch wat af kunnen nemen!!!! Straks moeten we daar ook nog weer voor terug! En ik vind het al zo vervelend dat ik elke keer weg moet van m'n werk! Sorry, moest even mijn verhaal kwijt!
Meiden, ik ga genieten van m'n vrije zondag! Doen jullie dat ook???
Liefs Joepie
NOD-lijstje MM-meiden:
Mutti 27 jaar 15e ronde - 1e kindje ??????
Joepie 25 jaar 11e ronde - 1e kindje 25-01-09
suusjuh 25 jaar ruim 5 jaar-1e kindje 01-02-09 testdag
Tamara 29 jaar 16e ronde - 2e kindje 05-02-09
Het wachtbankje: meiden we voor jullie
Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!
Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~
Esther 24 jaar 17e ronde - 1e kindje uitgerekend in: juli '09
Missy 27 jaar 9e ronde-1e kindje uitgerekend ???????
Mama 22 23 jaar 13e ronde- 1e kindje uitgerekend ?????
Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~
Joepie
20-01 bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad
21-01 vriendje 2e zaadonderzoek
30-01 afspraak gyn, wat nu verder.
Tamara
26-01 afspraak gyn voor de laatste zaaduitslagen en plan van aanpak
Suusjuh
14-01 FM
19/20-01 IUI 3
19-02 intake ivf/icsi