Hey lieve meiden,
Ik haal ons even omhoog!
Suus, wat verschrikkelijk kloten zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik kan het even niet anders uitdrukken...Tjeetje zeg...maar waarom heeft een 3e IUI geen zin dan? Normaal doen ze toch 6 IUI...tenminste, dat vergoeden ze. En 19 februari intake, heeft dat te maken met je eisprong enz, daarom die data of is daar ook een wachtlijst voor?
Tamara, ik zie net dat jij morgen ook je afspraak hebt met de gyn over de uitslag van het zaad en het plan van aanpak!! Heel veel succes meis en hopelijk kom je met een goede uitslag en plan van aanpak!!! Zet hem op!
Patries, heb je de uitslag van het bloed al? Ook vast wel he! Hoop dat ze daar ook duidelijk uit kunnen zien of je een eisprong hebt gehad of niet. Hoe lang is jouw cyclus dan? Ik heb morgen nl m'n NOD...ff spieken naar die van jou...
Oh nee, zie net dat jij op dag 28 ook nog moet prikken...dat hoef ik helemaal niet. Waarom is dat bij jou? Want ik hoor het vaker hoor...maar daar hebben ze het bij mij niet over gehad...Hoop dat je de 29e dan een goede uitslag krijgt.
Bruir...welkom hier (helaas) jij zit dus ook al een poosje in de MM...wat fijn dat je gyn zo flexibel is. Dat komt zeker goed uit. Wel vreemd dat hij zei dat jullie aan het eind van vorig jaar wel zwanger zouden zijn. Een gevaarlijke uitspraak vind ik dat...Zou mooi zijn geweest als hij gelijk had gehad...maar nu maakt het het wel zuur.
Snap alleen niet goed wat je bedoelt met een korte luteale fase...weet wel wat dat is, maar had je dan heel laat je eisprong ofzo?
Fijn dat het zaad van je vriendje wel goed is...
Ik vind het altijd onzin als mensen zeggen, je moet er niet zoveel mee bezig zijn en dat als ze een maand rust nemen, het wel ineens lukt enz. Ik heb zo vaak (tijdens mijn vakantie en rond de kerst) lekker genoten van wat ik had, maar ik werd er echt neit zwanger van hoor. En wees er ook maar eens niet mee bezig als het het liefste is wat je wilt.
Er zijn veel vrouwen die onverklaarbaar onvruchtbaar zijn...en dan weten ze niet waarom het lukt. Je moet zelf beslissen of je kies voor IUI, maar ik zou me voor kunnen stellen dat je het zou doen. Wie weet brengt je dat heel snel goed nieuws.
Vanes, spannend dat jullie de uitslag krijgen van het 2e zaadonderzoek. Wij krijgen dat de 30ste...mijn vriendje had ook niet veel zaadjes en er waren er ook nog wat met een afwijking en hij maakte antistoffen aan...(geen idee wat dat betekent eigenlijk) Er waren in totaal 2.1 miljoen goede zaadcellen en dat is best erg weinig. Dit was de uitslag van eind oktober...hij is daarna gestopt met roken en slikt selenium en zinktabletten. 21 januari heeft hij voor de 2e zaad ingeleverd en aankomende vrijdag hebben we een afspraak met de gyn waar we de uitslag krijgen en ook een plan van aanpak...hoe nu verder....
Waarom had je het idee dat het bij jou lag dan? Voelde het niet goed? Wanneer moet je ongesteld worden?!
Nu even mijn eigen verhaaltje...Ik heb dus wel een eisprong gehad. Had een progesteronwaarde van 42. Bij een waarde van 30 spreken ze van een goede eisprong, dus heb dus een supereisprong gehad, haha...was wel opgelucht, maar ook een beetje pissig dat die echoscopiste dan alles gemist heeft en dat we dus ook die samenlevingstest niet hebben gehad...grrr...
Maar goed, vrijdag horen we vast meer. Ik ga er vanuit dat ik ook nog een hsg-onderzoek krijg en eerlijk gezegd kijk ik daar helemaal niet tegenop. Ik heb altijd een hoge pijngrens gehad, dus kan wel tegen een stootje, hihi...en heb er alles voor over om maar vruchtbaarder te worden.
Weten jullie trouwens hoe dat werkt. Soms doen ze een IUI ofzo in je eigen cyclus omdat die heel regelmatig is. Maar hoor ook wel vaak dat ze wel hormonen toedienen omdat je dan vruchtbaarder bent en omdat mijn vriendje dus weinig goede zaadcellen heeft. Wat zullen ze dan bij mij doen? Kan ik vragen om die hormonen omdat ik dus graag extra vruchtbaar wil zijn? Of werkt dat niet zo?
Heb morgen mijn NOD...heb eigenlijk veel kwaaltjes, maar ik geloof echt niet dat ik zwanger ben...Lig al wel de hele dag op de bank omdat ik ontzettend moe ben, heb steeds oprispingen, zere borsten, rommelende darmen, buikpijn onderin.
Hoor mij nou, lijkt wel of ik in ronde 1 zit, toen was ik ook zo bezig met wat ik voelde...Mijn temp was vanmorgen 36.7...da's nog wel hoog voor mijn doen, maar ik ben heel bang op een lage temp morgenvroeg...En ik ga er ook wel vanuit eerlijk gezegd.
Maar ik blijf positief, want vrijdag horen we dus echt wat we gaan doen.
Ga even een lijstje aanpassen en me op het wachtbankje zetten. Zal er morgen wel weer vanaf donderen, haha! Ga nu twijfelen, er staat ronde 11, maar volgens mij zit ik al in ronde 12...hhhmm...of toch niet...
Fijne avond meiden,
Liefs Joepie
NOD-lijstje MM-meiden:
Mutti 27 jaar 15e ronde - 1e kindje ??????
suusjuh 25 jaar ruim 5 jaar-1e kindje 01-02-09 testdag
Tamara 29 jaar 16e ronde - 2e kindje 05-02-09
Het wachtbankje: meiden we voor jullie
Joepie 25 jaar 11e ronde - 1e kindje 26-01-09
Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!
Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~
Esther 24 jaar 17e ronde - 1e kindje uitgerekend in: juli '09
Missy 27 jaar 9e ronde-1e kindje uitgerekend ???????
Mama 22 23 jaar 13e ronde- 1e kindje uitgerekend ?????
Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~
Joepie
30-01 afspraak gyn, wat nu verder.
Tamara
26-01 afspraak gyn voor de laatste zaaduitslagen en plan van aanpak
Suusjuh
14-01 FM
19/20-01 IUI 3
19-02 intake ivf/icsi