*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
25  maart        
3e echo
15  weken en 2 dgn
8.35

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
??
??
??
??

Ha meiden,

MamaJB: wanneer je belt mag je helemaal zelf weten. Ik heb ongeveer gelijk na mijn positieve test gebeld en kon met 6,5 week naar de vk komen voor een intakegesprek. Ze heeft toen nog niet geluisterd ofzo, maar gewoon wat vragen gesteld. En ik kwam al helemaal in de stemming :). Vervolgens mocht ik met 14 weken weer terugkomen en met ruim 10 weken mocht ik een afspraak maken voor de eerste echo, die ik bij een echobureau moest laten maken,omdat onze vk niet zelfs zo'n apparaat heeft. Dus gewoon bellen wanneer je wilt meid. Staan ze echt niet gek van te kijken hoor.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de bruiloft heb ik in april, dus het duurt nog een paar weken, maar de kleding is alvast in huis, haha. Hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.

Nu lekker een boterhammetje eten.

Liefs Suus

Ha Iris,

Ja, ik heb al best een buik hoor. Geen idee hoeveel kg ik al aangekomen ben, maar je kunt er toch niet echt veel aan doen. Behalve dan als je echt heeeeel veel meer gaat eten. Heb gelukkig nog geen vreetbuien gehad, haha. En het is ook niet zo erg als je dik wordt, vind ik tenminste. Pas jij je kleding nog wel of heb je inmiddels ook zw.kleding aan? Ik alleen maar :).

Morgen inderdaad de pretecho. Ben zo benieuwd!!! Kan niet wachten!! Ons zoontje gaat mee, dus ik ben benieuwd hoe hij zal reageren.

Liefs Suus

Ha meiden,

wat een heerlijk weertje is het vandaag toch!! Ik voel me gelijk een stuk beter!!
De vogels fluiten en de zon die schijnt, om vrolijk van te worden.....
En eindelijk is mijn bruinvloei met af en toe slijmerig rood gestopt. Gisteren konden we weer heelijk klussen, voor de fun, want van een eisprong nog niets te merken. We zullen zien wanneer mijn RD'tjes doorbreken, dan kunnen wij ook verder!!

Ga zo lekker de auto wassen, en huisje poetsen. Geestelijk voorbereiden op de volleybalwedstrijd van morgen, want........... als de nummer 2 tegen de nummer 3 (die wedstrijd is vanavond) geen 4-0 wordt (alles mag voor een van de beide behalve 4-0) dan kunnen wij zaterdag kampioen worden!!!!!!!! Hopelijk, want ik ga er natuurlijk wel een klein beetje vanuit, dat ik volgend jaar een tijdje niet mee kan doen, omdat ik hopelijk weer zwanger ben, daar moeten we maar op hopen, toch!! Dus dan is het super, dat wij nu met ons team een feestje kunnen bouwen, omdat we KAMPIOEN zijn, maar even afwachten!!

Mamaita: je vroeg of ik weer druk aan de sport ben? Ja zeker, twee keer per week vollebal training en op zaterdag een wedstrijd en op dinsdag doe ik aan zwemmen, met mijn man samen!! En dat doe ik ook nog door, totdat ik weer een positieve test mag hebben!!
Spannende tijden voor jou, de uitslag van je onderzoek!! Ik duim voor jullie... En fijn da thet goed gaat met jullie kleine kitten... Geniet ervan!!

@ MAMAJB: Hoe voel je je? Kan je het al bevatten? Dat je zwanger bent van je twee? Geniet er maar lekker van!!

@ Verder weet ik even niet wat iedereen geschreven heeft, ik reageer van weekend nog wel ene keer. Ik ga nu lekker naar buiten de auto poetsen en dan schoonmaken binnen.... lekker koken en vanavond gaan we op keukenjacht, want we gaan verbouwen als we terug komen van de wintersport. We krijgen een woonkeuken, echt super!! Maar eerst nog een weekje werken, dan wintersporten en dan........ pff begint de elende, maar ja krijgen we wat moois voor terug!! met een nieuwe keuken.

Dames sorry voor dit echo berichtje, volgende keer zal ik even weer iedereen berichten.

Liefs SanPap

lady's,

Hier ben ik weer even want jullie vroegen hoe het gaat en of ik het al kan bevatten.....

Volgens mij kan ik het nog niet helemaal bevatten, het is net of ik het nog niet helemaal wil geloven. Ik denk er zelfs maar weinig aan overdag, vooral als ik moet werken.
Het voelt gewoon nog niet écht.

Maar vanavond  herinnerde mijn lichaam mij er wel aan want ik  voel me alsof ik een groot pak slaag heb gehad.

Maar, ik lig straks lekker héél vroeg in bed en hoop dat ik morgen weer meer puf heb......ik was vergeten hoe moe je in de eerste weken kunt zijn.

Dit was dus even een egoberichtje maar ik kom morgen weer.

Oh ik wou nog wel even reageren op het verhaal van Iris, meid ik heb hier zitten janken om jouw verhaal van je 2 kindjes.........ik vind het echt verschrikkelijk!
Maar het is wel goed dat je het af en toe nog van je af praat/schrijft want dat helpt bij de verwerking en kan je het beter een plaatsje geven.

Heel veel knuffels van mij!

liefs Connie

Lieve lieve lieve Iris,

wat een verschrikkelijk verhaal, wat een vreselijke tijd heb je (en je man)  achter de rug en wat zul je nu nog vreselijk moeilijke momenten hebben! Ik heb het met tranen gelezen, wel heel lief van je dat je het me wilde vertellen. Ik kan me voorstellen dat het zo moeilijk is om het weer op te halen omdat je al je emoties weer oprakelt, maar misschien is het een goede manier om het te verwerken. Ik geloof trouwens niet dat je zoiets kunt verwerken als moeder, als vrouw, dat is zo ´n groot verdriet. Dat zul je altijd met je meenemen en dat is misschien wel weer het mooie aan alles, dat je je jongetjes altijd in je hart meedraagt.

Een vriendin van mij heeft het bijna hetzelfde meegemaakt, een drieling, drie meisjes. Met 26 weken ging het met een meisje niet goed, zwak hartje, de andere twee bleken nog gezond te zijn, maar in 24 uur zijn ze alle drie gestorven en mijn lieve vriendin moest nog twee dagen wachten tot ze ze zouden halen, afschuwelijk! Met zo ´n dikke buik rondlopen wetende dat je drie dode kindjes meedraagt en de mensen op straat leuk reageren omdat ze zo ´n ontzettende dikke buik had.

Dit zijn dingen die je je niet kan voorstellen, ik weet ook niet wat ik moet zeggen, Iris, misschien  is dit  afschuwelijk om te  lezen voor alle meiden hier, maar aan de andere kant mogen we wel weer  ontzettend gelukkig zijn als we een gezond kindje op de wereld zetten.  En idd gelukkig komt het heel weinig voor, maar dat is een schrale troost voor jou.
Ik  wens je  dat je intens mag kan gaan genieten van deze zwangerschap en dat je binnenkort  een lief klein mensje in je armen kan houden, je derde kindje, want dat heb je wel echt verdiend. Ik vind je ontzettend sterk en  moedig!

Heel veel liefs Mamaita

Hoi meiden,

Ik ben hier een hele tijd niet geweest... ook niet iedereen hier zal mij kennen.

Heb al die tijd stiekem nog meegelezen, en zag nu heel goed nieuws, en kon het niet helemaal laten om daarop te reageren.

MamaJB: Zwanger!!!! gefeliciteerd!!!!!!! wauw!!!!....
Ben blij dat je alsnog de keuze hebt gemaakt om er helemaal voor te gaan...

En natuurlijk geld dat ook voor alle andere zwangere onder ons!!!!!
Geniet er allemaal van...

Voor degene die nog bezig zijn: Heel veel klusplezier, en dat het maar snel raak mag zijn.

Groetjes Miranda

Dames,

Zoonlief ligt lekker op bed dus ik kan nog even komen beppen.

Ikke, a.s. woensdag echo, wat spannend en dan hoor je ook wat het wordt?
Heb je voor beide geslachten al een naam klaarliggen?
Hoe is het met je hoofdpijn, alweer afgezakt? Er is niets erger dan een bonkend hoofd.
Oh, ik wou je nog vragen wat je zelf denkt dat het wordt?

Mamaita, wat grappig dat jij dezelfde namen mooi vindt als ikke.
Hoe gaat het trouwens met je kinderopvang, schiet het op?

Binnenvaartschipper, 25 maart weer een controle, hoe voel jij je verder??
Zit je nog in Belgie?

Iris, het is inderdaad weer heel snel gelukt. Dat had ik niet durven dromen, tuurlijk stiekum hoop je dat het snel weer raak is maar je weet natuurlijk wel beter. Het kan net zo goed een jaar duren. Mijn moeder was ook steeds in de 2e ronde zwanger vertelde ze me een keer......ze heeft 3 kinderen.
Wat leuk dat je al wat voelt kriebelen in je buik, het zou best kunnen hoor want bij een tweede zwangerschap schijn je het eerder te kunnen voelen omdat je het gevoel herkent. Bij jou is het nog niet zolang geleden dat je zwanger was dus het zou best heel goed kunnen. Let er goed op want het is zó leuk!

Suusmama, wat leuk dus al snel een bruiloft, ik hoop dat je mooi weer hebt. Wat voor outfit heb je gekocht dan, een brok of een jurk/rok??
Ik ben zo benieuwd want ik heb dit jaar 2 bruiloften, een in augustus en 1 in oktober!!
Die in oktober hoop ik nog wel mee te maken want dan loop ik (als alles goed gaat) hoogzwanger rond te waggelen.

Sanpap, je klinkt weer helemaal opgewekt, maarja wat wil je met zulk mooi weer hé
Wel fijn dat je bruinverlies bijna gestopt is. Ben je daar mooi weer vanaf!
Vandaag de wedstrijd, laat je nog even weten of jullie club kampioen is geworden??
Ik hoop het wel want jij hebt wel een feest verdiend!

Miranda, wat leuk dat je me nog even komt feliciteren!!!
Dank je wel zeg, er zijn hier nog wel dames die je wel kennen hoor!
Het is al een tijdje geleden maar jij was toch ook zwanger hé, of was je nog bezig??
Neem me niet kwalijk hoor maar als je terugleest dan weet je dat ik een geheugen als een zeef heb.

Nou, we hebben boodschappen gehaald,  ik ben net met de stofzuiger door het hele huis geweest, de was opgehangen, de bedden opgemaakt, de wc's schoongemaakt dus ik heb het erop zitten vandaag. Ik doe NIETS meer.

Leentje, ik hoop dat je RD's zijn uitgebleven en dat je morgen positief test!!

liefs mamajb

Terug
Bovenaan