*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Ha meisjes!!
Hier even een berichtje van dichtbij!! Jaaaah ik ben in Nederland en wat is het hier koud!!! Ik ben net van de fiets afgestapt en heb me toch een kouwe handen! Hihihi! Wel even lekker dat Nederlandse weer, maar goed, ik ben er dan ook maar een week. Ik ga as maandag weer terug met mijn zus, die blijft dan gezellig twee weken bij mij.

Hoe is het bij jullie? Ik zie dat het maar stilletjes is hier op het forum.
Ikke, je had gelijk met de naam, hahahah! Echt grappig he!

Ik vier morgen mijn verjaardag hier, want ik ben 10 april jarig, dus ik zal morgen weer overladen worden met cadeaus, joepie!!!
Met mijn vader nog steeds hetzelfde, weinig tot geen communicatie, maar wel heel fijn om hem te zien en hem een dikke kus te geven. Is altijd weer heel emotioneel.

Nog even iets anders, ik ben sinds deze maand aan het temperaturen en ik doe het echt braaf iedere ochtend op dezelfde tijd. Nou, sinds mijn ovu is hij dus omhoog gegaan en hij is niet meer gezakt, hij is dus al een dag of 6 hoog. Dat kan toch betekenen dat ik zwanger kan zijn? Ik heb volgende week vrijdag mijn NOD dus ik moet nog even afwachten....  

Nou meisjes, mijn  moedertje roept dat we aan de koffie gaan, heerlijk, word lekker verwend hier.

Dag lieverds! Kus Mamaita

Hey Meiden,

Eindelijk daar ben ik weer! Hebben een hele tijd in Belgié rond gevaren en afgelopen week ben ik niet aan boord geweest, want ik  moest afgelopen dinsdag op controle. En  ben daarom lekker bij m'n ouders geweest!!
Alles was goed, heb het hartje weer gehoord en even later ga hij/zij een schopje precies  waar de ha aan het luisteren was! haha.
'k Ben  vanaf nu doorverwezen naar de verloskundige,  omdat ik  er voor gekozen heb om in het ziekenhuis te bevallen. Daar ben ik dus ook nog geweest afgelopen week!
Ook ben ik wezen shoppen met m'n moeder voor positiekleren en zijn geslaagd voor stof voor de wieg! Die  wil mijn ma graag maken! Dus ik heb niet stil gezeten  afgelopen week!
Maar goed, genoeg weer over mezelf:

@Iris: Hoe was jou echo afgelopen dinsdag?

@Suusmama: Jij moest ook afgelopen  dinsdag weer naar de Vk! Was alles goed?

@Connie:Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Lekker zeg, En wat leuk dat jullie het verteld  hebben en  wat een leuke manier ook met dat gedichtje!! Super leuk verzonnen.  
Maar  wat vervelend dat je al de hele week niet naar de wc  bent geweest! Ik heb er  ook regelmatig last van, maar dan geen hele week gelukkig. Ik heb weleens gelezen dat Venkel thee ook helpt, maar ik heb er geen ervaring mee. 'k Probeer altijd wel  veel  water te drinken, dan raak je niet zo snel verstopt.
Succes in ieder geval!

@ MissX: Wauw jullie krijgen een Jongen!! Wat leuk!! Ik heb werkelijk geen idee wat wij krijgen, maar wij willen het ook   niet weten. Hoewel ik wel erg nieuwsgierig ben.

@ SanPap: Balen dat jullie geen kampioen zijn geworden! Maarre hoe was je wintersport? Of zit je daar op dit moment nog? Dan nog veel plezier.

@MMWS: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Nog één erbij!

@Leentje:  Jij van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! En geniet nog even van jullie weekendje weg! Leuk dat jullie het straks gaan vertellen met die boekjes!  Wat zullen ze verbaasd zijn. Ik ben benieuwd.

@  Mamaita: Dus jij bent deze week in Nederland geweest!  Lekker ff thuis en jezelf laten verwennen door je ma. Heb ik ook gedaan deze week. Heerlijk aanschuiven 's avonds voor het eten. haha.
Sterkte met je pa, want dat is natuurlijk  allemaal wat minder.
Ik hoop voor je dat het deze maand raak mag zijn. Ik duim voor je. Nog  ff geduld.

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Nog een fijne dag vandaag!

Liefs  

Ha meiden,

Hoe is het hier?
Nou ik ben gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie in Oostenrijk met mijn familie! ik heb echt heerlijk genoten en mijn mannetje ook. Samen met mijn ouders, broer, vrouw en kleintje (5 maand) en broertje met vriendin hebben wij een heerlijke week gehad. HEEEEEEEEEEEl veel sneeuw is er nog bijgevallen, maar ook een paar dagen mooi weer gehad en nu ben ik best wel een beetje bijgekleurd in mijn gezicht...... heel fijn. WOrdt alleen heel erg verkouden nu, maar ja dat hoort erbij.

Gisteren toen wij terug kwamen moest ik gelijk door naar de volleybal voor onze kampioenswedstrijd. Vorige week is het niet gelukt, maar nu wel!!!!!!!!! JOEPIE!!! We hebben er hard voor getraind en geknokt en zijn gewoon kampioen. Na een leuk feestje gisteren niet te laat in bed, want zaterdagochtend om 5 uur moesten we al rijden naar huis toe om optijd voor mijn wedstrijd te zijn. Dus was erg moe.

Helaas nog steeds geen RODE DUIVELS te bekennen hier! Totaal geen gevoel, dat ik mijn " eisprong" al gehad heb. Maar voor de zekerheid een test gedaan en NEGATIEF. Dus ik moet gedult hebben totdat mijn rode duivels komen, want zo is het niet leuk. Vandaag 6 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad, dus het is wel weer tijd voor de rode duivels toch? Hopelijk duurt het geen 10 weken! In ieder geval geen bruine afscheiding meer. Dus gewoon afwachten. En nu genoeg over mij:

@ Oeps: Hoe is het met jou? Gelukkig ben jij wel weer ongie geworden na de bbz. Ik bedoel het natuurlijk niet verkeerd, maar dat je lichaam nog gewoon haar werk doet. Hopelijk gaat het allemaal goed met je!

@ Ikke: Een jongen!! Wat super. En wat fijn dat je mannetje nu ook jullie beeb kan voelen, dat maakt het allemaal toch wel heel erg bijzonder en iets van jullie twee! Geniet er van.

@ Leentje: Hoe was jullie weekendje weg! Omdat jullie al weer een jaar zijn getrouwd, lekker hoor. Laat je even weten hoe het was? Vast heel romantisch! En hoe reageerden je schoonouders? Die zijn vast heel erg enthousiast, helemaal als het zo onverwacht is!

@ Connie: Wat vervelend dat jij zo'n last van verstoppingen hebt! Hopelijk ben je er dit weekend vanaf, wat het is echt geen petje! Ik heb geen tip voor je, die ik nog niet voorbij hebt zien komen. Misschien kan je nog 's ochtends een kop lauw water drinken en 3 kiwi's . Dat hielp bij mij wel toen ik verstopt zat.

@ POtjeongeduld: Hopelijk ben jij over een paar weken minder moe, maar dat zal wel, want de meeste vrouwen krijgen met 4 à 5 maanden weer meer energie! Hopelijk geldt dat voor jou ook, zodat je er nog meer van kan gaan genieten.

@ Mamatia: Spannend hoor, dat je temp al zo lang zo hoog is. KUn je je inhouden tot je NOD met testen? Heel knap!! Ik ga denk ik ook temperaturen. Lijkt me wel goed om te kijken hoe mijn cyclus is elkaar zit na de miskraam, want ik ben (na 6 weken) nog niet ongesteld. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig. Laat je ons weten als  je nieuws hebt?

@binnenvaartschipper: Wat leuk dat je moeder de wieg zelf gaat bekleden. Dat heeft mijn schoonmoeder ook gedaan bij mijn schoonzusje, echt heel mooi. Hopelijk komt onze kleine druif daar ook te liggen!  Die hopelijk niet zo lang meer op  zich laat wachten, haaha.  Gedult is een schone zaak.  Ik heb het gevoel, dat ik zwanger het jaar uit ga, dus daar moet ik maar vanuit gaan, toch. EN wat fijn dat je positiekleding hebt kunnen vinden. Even een vraag: Waarom wil jij graag in het ziekenhuis bevallen?  Als je het niet wil zeggen,  is dat prima hoor, ben gewoon een beetje nieuwschierig.... haha. En hoe zit dat dan als jij in het midden van het land vaart en een ziekenhuis heeeeeel ver weg is? Gewoon naar het  dichtsbijzijnde ziekenhuis? Of heb jij ook iets van zwangerschapsverlof in een huis aan wal? Gekke vragen hé.. maar ben  wel eens benieuw hoe dat werk.  

Nou dames, nu ga ik snel weer een wasje aanzetten van de  vakantie. Tot snel.  

Liefs, SanPap  

hallo,

nou het weekendje weg was heerlijk, lekker even aan strand uitwaaien!! gaat toch echt wel snel zo'n weekend.
gistermiddag hebben we het goede nieuws eerst aan mijn ouders verteld, was echt zenuwachtig over hoe ze zouden reageren, maar ze vonden het echt helemaal geweldig, dat had ik ook wel verwacht hoor, maar is toch even spannend!! mijn vader al helemaal plannen maken en er komen gelijk oude verhalen naar boven van de tijd dat mijn moeder in verwachting was, echt leuk hoor het nieuws vertellen!!!
's avonds zijn we naar mijn schoon ouders gegaan, mijn schoon moeder was helemaal in shock, ze wist niet wat haar overkwam, dat was zo'n grappig gezicht... de hele tijd liep ze van de kamer naar de keuken, vergat van alles en kon het gewoon echt niet geloven, ze vond het overigens wel super!! mijn schoonvader zat gewoon de hele tijd te stralen....
was echt een leuke dag, poeh maar wel vermoeiend, gisteravond al op tijd naar bed gegaan en er net pas uit gekomen..!!

@mamajb; wat vervelend die verstopping... ik heb er zelf ook wat last van, maar zo te lezen lang niet zo erg als jou!! gaat het al wat beter?
7 april de eerst afspraak, alvast veel succes! je hebt helemaal gelijk hoor, het is jouw lichaam, jij bepaalt dan toch waar jij je prettig bij voelt!

@potjeongeduld; wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat je je goed voelt!
dankjewel voor de felicitaties

@mamaita; ik kan me voorstellen dat je het hier koud vind als je mooi / lekker warm weer gewend bent!! leuke verjaardag gevierd?
ik hoop dat het betekend dat je zwanger bent!!! zal voor je duimen, spannend!!

@sanpap; Kampioen geworden!!! gefeliciteerd hoor!!!!!
ik hoop voor je dat de rd's gauw komen, wordt inderdaad eens tijd, dan kun je weer verder! succes ermee!!
oja wat fijn dat de vakantie zo leuk was, lekker hoor even er helemaal tussen uit!!
en ja dat wassen, dat is altijd het minder leuke gedeelte, kom je thuis heb je meteen een hele berg wasgoed om weg te werken....

nou fijne dag allemaal!!

liefs, leentje

Hoi hoi!

ff weer eens een berichtje van mij!
Ik las zulk mooi nieuws! CONNIE!!!! DIKKE KUS! Gefeliciteerd!
En Ikke een knul! (heb ik toch goed voorbij zien komen!) lekker genieten meid!

Meiden ik was/ben dit forum beu.. niet om jullie.. maar berichten die niet te plaatsen zijn. topics niet te openen. Forums die niet geopend worden bla bla bla. Ja en dan kom je ergens anders..

Maar alle zwangeren gefeliciteerd!
Ik vind het super voor jullie!

Liefs Jazzie

Hallo,

Hier even een kort egoberichtje van mij. Wachten is echt a pain, maar het lijkt erop dat deze periode ook weer eindigt met rd's. Dus ik ga maar verder met goede moed. Heus, het komt!

Groetjes, Son.

hai meiden,

mamajb;ik kan wel begrijpen dat je baalt van je verloskundige en dat je eigenlijk niet weer bij haar wil. is er geen andere mogelijkheid?
en over die verstopping; ik heb er zelf ook best last van. al moet ik wel om de 2 dagen, maar het gaat zo moeizaam echt vervelend. maar een week is wel erg lang, je krijgt dan echt een bonk in je buik.

binnenvaartschipper; leuk dat je zo lekker geslaagd bent voor positiekleding! super he, zo wordt het steeds echter.

suusmama; leuk dat de pretecho zo mooi was. wij zitten ook te denken om een 3d echo te laten maken. maar jij hebt dus niet het geslacht gezien? want ik denk dat je dat wel heel snel te zien krijgt met zo'n 3d echo, of valt dat mee?

missx; wat geweldig dat jullie een jongentje krijgen! super goed nieuws! wel apart dat je al verder lijkt te zijn in je zwangerschap. is het kindje gewoon wat groter dan dat het eigenlijk zou moeten zijn ofzo?

sanpap; wat lekker dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. en ook nog kampioen met volleybal!
ik hoop voor jou dat de red devils snel komen!

mamaita; ik heb ook zo'n gevoel dat het wel eens raak kan zijn! dat zou toch geweldig zijn he! het is je zo gegunt! fijn dat je weer even bij je ouders kon zijn. heel heftig allemaal voor je. sterkte!

leentje; wat super dat je het je ouders en schoonouders hebt verteld! heel leuk! het is toch spannend hoe ze reageren. ik weet nog dat ik ook zo ontzettend zenuwachtig was, ik had t bijna niet meer. haha, nu kan ik er om lachen!

jazzie; dat is lang geleden! jammer dat je hier niet meer schrijft. ik had het leuk gevonden als we je konden volgen in je zwangerschap, aangezien jij de eerste was bij wie het raak was. je zal inmiddels wel op je end lopen denk ik.
succes met je zwangerschap verder!

vorige week dinsdag mn 20 weken echo gehad. alles zag er goed uit en dat was voor mij echt ff een opluchting! ik vond het behoorlijk spannend, je weet het nooit wat ze tegen komen. dus nu ga ik nog meer genieten van deze heerlijke zwangerschap!
aankomende zondag gaan we onze babykamer, kinderwagen, box etc. bestellen! lekker geld uitgeven aan mooie spulletjes voor onze beeb!
zijn jullie ook al uit over wat voor spullen jullie willen? en hebben jullie t al besteld?

liefs mart

hey meiden,

ik weet dat ik hier niet veel schrijf en nu kom ik vervolgens ook nog met een egobericht
dus alvast sorry hiervoor.....

Mijn man en ik hebben vorige week een comb. test laten doen. er was hiervoor geen medische reden.. ook met onze leeftijden zou het verder geen probleem moeten zijn( 26 en 24)

Nu werd ik  vanmiddag gebeld door de VK dat we een kans hebben van 1 op 170 op een kindje met het downsyndroom.... Ik ben hier natuurlijk ontzettend van geschrokken.
er zal nu een vruchtwaterpunctie volgen om te kijken of het ook zo is ja of nee....

ik ben ineens zo bang nu..... Heb vanaf het begin een geweldige zs gehad zonder kwaaltjes...heb me juist euforisch gevoeld.... dit is nu wel ineens een behoorlijke domper op alles..... Nu moeten in totaal nog 6 tot 7 weken wachten tot we meer weten!!!!!!

Nogmaals sorry voor het ego berichtje, maar moest et echt even van me afschrijven....

x Miran

Terug
Bovenaan