*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Hoi lieve meiden,

Ik  moet jullie iets vertellen waar ik erg tegenop zie. Ik stop met schrijven hier.... Vind het erg moeilijk, omdat ik het gevoel heb met jullie echt een band opgebouwd te hebben de afgelopen  maanden. Ben zo blij dat ik jullie ontmoet heb! Het was super om hier altijd al m'n verhalen kwijt te kunnen en ik vond/vind het ook geweldig om jullie verhalen te lezen en erop te reageren. Vaak heel leuk bericht, maar geregeld ook slecht nieuws. Fantastisch dat je er zo voor elkaar kunt zijn, zonder elkaar in real life te kennen.
Maar het is me echt teveel... Ik ben iemand die als ik hier kom schrijven, op iedereen wil reageren. Dan neem ik me voor geregeld langs te komen, zodat het niet iedere keer zoveel bijlezen is en zoveel tijd kost. Maar ik heb er gewoon de tijd niet voor. En ik geef eerlijk toe dat ik het fijn vind om 's avonds ook lekker niets te doen. Zit voor m'n werk al zo vaak achter de computer... Ik hoop dat jullie het begrijpen en niet zullen denken: "oh die is nu zwanger en nu heeft ze ons niet meer nodig". Want dat zou ik heel erg vinden. Ook nu ik zwanger ben, heb ik heel veel aan jullie gehad!

Ik ga jullie missen en denk dat ik het toch niet kan laten om af en toe eens bij te lezen hier. Ik wil iedereen heel veel geluk wensen voor de toekomst: alle zwangeren, maar ook de nog-niet zwangeren. Dat het geluk maar heel gauw voor jullie weggelegd is!

Het ga jullie allemaal goed.

Liefs en een hele dikke kus, Ikke

He ikke,

Meis wat vind ik het jammer dat je hier niet meer gaat schrijven. Ik vond het zo leuk om met jou te "kletsen". Net wat je zegt.... als je hier schrijft is het ook leuk om op  anderen te reageren, dat vind ik ook.... ik heb er zelf ook niet altijd de tijd voor maar ik lees wel mee. Ik schrijf hier de laatste tijd ook minder. Komt ook omdat er steeds heel nieuwen bijkwamen en dan vervolgens ook weer gingen. Het is leuk als er iemand bijkomt maar soms zijn ze ook zo ineens weer verdwenen of er komt alleen maar een kort berichtje over hunzelf. De laatste tijd zijn er geen nieuwen bijgekomen maar ik zie wel dat er sowieso minder wordt geschreven. Begrijp me niet verkeerd hoor, een egoberichtje is helemaal niet erg, dat doen we allemaal wel eens, ik ook, maar ik vind het juist ook zo leuk om iedereen een beetje te leren kennen en samen te kletsen over het zwanger zijn en/of worden en alles wat daarbij hoort.
Nogmaals ikke... vind het echt superjammer dat je niet meer meeschrijft. Ik zou heel erg graag met je willen blijven kletsen over de zwangerschap e.d.  Wil je niet nog ergens anders schrijven???

Liefs Iris

Ha meiden,

We zijn ook net mensen he. Ook ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van al jullie belevenissen en lekker te kletsen, maar dat beeldscherm staat 's avonds soms ook zo tegen! Ikke, voel je vooral niet bezwaard, echt niet doen. Ik vond het leuk om met je te schrijven. Jazzie geldt voor jou ook natuurlijk! By the way, het is misschien nog wel de moeite waard om inderdaad toch nog op een ander forum te kijken. Mijn zussen hebben allebei toen ze zwanger waren op een forum gezeten met aanstaande moeders die in de zelfde maand uitgerekend waren. Die hebben na de bevalling ook met elkaar+babies afgesproken en volgens mij heeft mijn jongste zus nog steeds contact met een paar. Da's natuurlijk een heel andere beleving...
@Miran, wat een vervelend bericht! Je wenst je kind een gezond leven toe, maar zo vanzelfsprekend is dat niet. Nu weet ik niet wat ik me moet voorstellen bij een kans van 1 op 170 hoor, het lijkt nog steeds een kleine kans, maar zo hoeft het helemaal niet te voelen. Sterkte Miran en schrijf hier gerust van je af. Weken wachten gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.
@Mart, 20 weken alweer, wat gaat het hard zeg (of gaat het bij mij zo langzaam?). Gefeliciteerd met je mooie echo. Aan spulletjes zit ik nog helemaal niet zo te denken, hoewel... we hebben pas een raam vervangen door dubbele kozijnen in de tweede slaapkamer, ik zit nu wel in dubio wat voor gordijnen ik er op zal laten hangen. Voorlopig hangt er nog even niets.
@leentje, lekker hoor, dit weekend leende zich er goed voor om uit te waaien! Gelukkig wordt het komend weekend ook weer mooi. Ik kan me die reacties goed voorstellen. Vind het nog steeds jammer (soms voelt het zelfs als een schuldgevoel al weet ik dat dat misplaatst is) dat ik de reactie van mijn schoonmoeder niet zal meemaken, die is vorig jaar overleden.
@sanpap, gefeliciteerd met jullie kampioenschap! jouw geduld wordt ook op de proef gesteld zeg, pfff. Misschien kun je inderdaad meer inzicht krijgen door te temperaturen.
@binnenvaartschipper, leuk dat je moeder de wieg gaat bekleden. het maakt je babykamer toch een stuk persoonlijker, wat voor kleur wordt de wieg? en ga je nog meer zelf maken?
@mamaita, gefeliciteerd met je verjaardag alvast! Je mist net het echte mooie weer in Nederland, we gaan nu net een paar graadjes omhoog. Zondag ga ik in Rotterdam de 10 km lopen (tijdens de marathon, dus vooral voor de gezelligheid) en dat wordt waarschijnlijk mijn tweede keer dit jaar in korte broek. Over temperatuur gesproken, het is normaal dat vanaf de ovulatie tot aan je eerstvolgende menstruatie de temperatuur hoog blijft, tenminste, dat las ik op kindjeopkomst. Ik weet niet of je er dus meer aan kunt aflezen, maar wat jij aangeeft is normaal, ook als je niet zwanger bent.
@connie: hihi echt geen erg in gehad dat ik je twee berichtjes stuurde. staat je paastak al mooi? het wachten duurt hier nog even door, nog steeds geen rd's... ik houd mijn vingers gekruisd!
@potjeongeduld: leuk dat jullie het hartje gehoord hebben! wat kunnen stoere mannen toch ineens vertederend zijn...

Nou, van mijn kant is er niet veel nieuws, ik wacht nog op de rd's en als die niet komen ga ik zaterdag testen. Deze week is het nog veel te druk op het werk om met een eventuele zwangerschap bezig te zijn (al ben ik er in mijn hoofd wel mee bezig),  zaterdag hebben we lekker nog geen afspraken dus dan ligt de test klaar.

Groetjes,

Sonica

ikke; wat jammer dat je besloten hebt om hier te stoppen, je was/bent toch iemand die altijd op iedereen wat te reageren hebt, echt meeleeft met anderen.
je hoeft echt niet bang te zijn dat ik denk dat je ons niet meer nodig hebt nu je zwanger bent, kan me goed voorstellen dat je 's avonds even helemaal niks wilt doen.
voor mij scheelt het enorm dat ik vaak 's morgens vrij ben en dan kan reageren, ik zit 's avonds (als ik vrij ben) liever ook niet al te veel achter de computer!!
ik wens je alle goeds toe de komende tijd!!!!! laat je het wel even weten als de baby geboren is? moet je zelf weten hoor, maar dat zou ik wel leuk vinden!!

@miran; ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, 6/7 weken wachten lijkt dan ook enorm lang!! heel veel succes de komende periode..

@binnenvaartschipper; wat leuk shoppen voor positiekleding, lijkt mij nou ook zo geweldig, lekker pronken met m'n buik!! zal nog wel even moeten wachten haha

@mart; wat fijn dat de 20 weken echo goed was, kan me voorstellen dat dat inderdaad een opluchting is, nu nog meer genieten van de zwangerschap. ooh en lekker shoppen voor de baby, geweldig! heel veel plezier!!

@sonica; dat is dan inderdaad wel even moeilijk, als je schoonmoeder pas vorig jaar is overleden. Ook voor je schoonvader lijkt het me moeilijk dat hij het goede nieuws dan niet zal kunnen delen met z'n vrouw!!
ik hoop voor je dat de test as zaterdag positief is!! zal aan je denken!

hier verder geen bijzonders, alles gaat prima, vanmiddag naar de vk bellen voor een eerste afspraak, dat vind ik wel spannend!!

alle niet zwangeren; heel veel succes, zal voor jullie duimen!!

groetjes, leentje

Heey dames,

Hier ben ik weer even, maar niet zo lang want ik ben de laatste paar dagen ontzettend slecht te pas.
De hele dag moe, moe, moe en ook vaak misselijk al hoef ik gelukkig niet over te geven.

Ikke, wat ontzettend jammer dat je hier niet meer meeschrijft. Ik kan het me wel voorstellen hoor want soms heb je zóveel om op te reageren als je een paar dagen niet geweest bent....jij bent iemand die wil dan ook op iedereen reageren en dat kost veel tijd, vooral als je, net als jij ook nog op andere topics meeschrijft.
Laat je ons nog wel heel af en toe weten hoe het met je gaat????
Dat zou ik namelijk heel leuk vinden....ik zou het graag willen weten als je kindje geboren is, want daar draait het toch om!

Sonica, wat spannend meid, ooooooh ik zal enorm voor je duimen en ook voor de andere dames die wachten op hun NOD!!!

Mamaita, Ben je nog overladen met kadootjes toen je in Nederland was, je bent toch nu weer terug of niet??
Heb je het gezellig met je zus?

Binnenvaartschipper, leuk van dat schopje tegen de doptone...hih ihi, het is nu al een dondersteen, wordt vast een jongentje!

Leentje, fijn dat je zo'n lekker weekendje hebt gehad, hoe voel je je verder??
Ik kan ook niet wachten tot ik een mooie buik heb. Ook al lijk ik nu wel 4 maanden zwanger ....het is niet echt van de zwangerschap, al komt het wel door de zwangerschap......hmm vreemd.

Iris, hoe gaat het met jou???

liefs van mij

hey meiden,

hier even een EGO berichtje,.......maar mijn RD'tjes zijn volgens mij gekomen. Ik heb bloed met bruin vanaf vanmiddag. ik hoop dat ze doorzetten!!! Yoepie, dan kunnen we eindelijk weer verder!! ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongesteldheid, hahaha.

Op naar de eerste ronde na mij MK.

Fijne avond. ik moet nu gaan want mijn ouders komen zo.

Liefs SanPap

He meiden,

Hier ben ik weer eens....

Connie meid...niks aan he die eerste maanden, tenminste als je je zo lamlendig voelt.... gelukkig wordt het voor de meesten straks beter. En volgende week heb je je eerste controle al. Krijg je dan ook gelijk een echo?? En heb je die kiwi's al geprobeerd? Vervelend zeg dat je buik zo opgezet is. Krijg je dan ook al vragen van mensen of je zwanger bent of heb je het al aan de meeste mensen verteld?

Ikke... ik moet toch nog even weer reageren. Sluit me ook helemaal bij de woorden aan van Connie. Zou het heel erg leuk vinden als je af en toe nog even laat weten hoe het gaat. Zou ik echt leuk vinden. Ik heb altijd met veel plezier je verhalen gelezen. Vond het ook altijd leuk om te zien dat jij weer had geschreven.

Sonica...spannend zeg... je hebt je NOD al gehad en nog geen RD's te bekennen... Oohhhh zou mooi zijn zeg. Mag nu ook wel eens he??! Ik zal komend weekend nog wel even een paar keer hier kijken of je al getest hebt.

Leentje... en heb je gisteren met de VK gebeld? En hoe lang ben je nu zwanger?? Mooi dat je nog nergens last van hebt. Zo houden zou ik zeggen...

Suusmama... hoe is het met jou? Al een tijdje niks gehoord. Hopelijk is alles goed?

Jazzie... vond het leuk dat je nog even langskwam maar ik ben toch ook wel heel erg benieuwd hoe het met jou is hoor.....

Mamaita....hoe is het met jou?? Leuke week gehad in Nederland? En zijn alle uitslagen al binnen? Die zouden jullie toch eind maart krijgen?

SanPap... kan me voorstellen dat je nog nooit zo blij bent geweest met je ongi... en nu kunnen jullie er weer voor gaan.... joehoe....

Binnenvaartschipper... echt leuk te lezen van die doptone... grappig hoor. Alles nog goed met je?  En leuk zeg dat je ma het wiegje gaat bekleden. Ben je inmiddels al weer terug in Nederland?? Jullie zaten in Belgie toch??

Hier is  alles goed. Heb dus vorige week controle gehad en alles zag er nog steeds goed uit. Komende maandag heb ik mijn 4e echo al weer. Ben dan 17 weken. Het blijft spannend allemaal maar we  proberen positief te blijven. Merk wel dat ik last van mijn hormonen heb. Ben heel erg emotioneel. Zal ook wel een combinatie zijn denk ik van hormonen, verdriet en spanning. Het is nu gelukkig mooi weer, dat scheelt ook.

Meiden lekker van het mooie weer genieten...

Liefs Iris

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6
1

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
6 april        
4e echo
17 weken
15.10

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30

Connie
7 april
1e echo

16.00
Zo heb het lijstje even weer aangepast. Doen jullie dat ook even?

Terug
Bovenaan