*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
6 april        
4e echo
17 weken
15.10

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30

Connie
7 april
1e echo

16.00

leentje                
16 april        
1e echo
ong. 10 weken        
10:10
Hee ladies,

Allereerst voor mamaita, sanpap en oeps:

Dat deze ronde JULLIE ronde mag worden!!

Ik zie dat er deze week ook weer een paar echo's genomen worden, dames, een hele mooie echo toegewenst (hoe was die van jou gegaan Baby77?)!

Intussen zijn we allebei bij vlagen redelijk in de wolken, maar ook weer begonnen met na te denken over hoe we dingen gaan organiseren. Want hoe reserveer je het KDV als je nog niet weet of oma een dag over heeft om op te passen?  Nou ja, daar gaan we maar even achteraan dus. Verder voel ik me niet echt bijzonder, alleen mijn borsten, die voel ik wel. Komt goed, over 8 maanden ofzo.

Groetjes, Son

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
1e na mk
2 mei

Mamaita
27
1
10
??

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
6 april        
4e echo
17 weken
15.10

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30

Connie
7 april
1e echo

16.00

leentje                
16 april        
1e echo
ong. 10 weken        

Hey meiden,

@ Sonica, bedankt voor de vele sterretjes!! Die hebben wij hard nodig. Hopelijk is het volgende ronde raak en hebben ze geholpen!!

Verder eigenlijk weinig nieuws. Ik heb even de lijst aangepast. Oeps stond nog op maart, die ik heb naar mei gezet en Mamaita ook.... Dus meiden en de NOD data aanpassen.

Volgende week denk ik mijn vruchtbare week, dus dan veel klussen. De eerste ronde weer naar de miskraam. Eigenlijk is het ronde 3, want ik was ronde 2 zwanger (november) en nu mogen wij er weer voorgaan, dus eigenlijk 3. Maar ik zet hem gewoon weer op en 1 en misschien ben ik wel weer zwanger in ronde 2. Ga ik niet vanuit, maar we zien wel.

Nou ik ga even afsluiten op mijn werk.

tot snel allemaal.

@ Mamaita: Hoe is het met jou? Ben je er nog? Heb je de uitslagen van de arts inmiddels al ontvangen? We duimen voor je.

Liefs SanPap

He meiden,

Allereerst... Sonica.... joehoe!! Super gefeliciteerd meid. Ben helemaal blij voor je!!Geniet er maar lekker van.

Nu nog 3 meiden te gaan. Hopelijk zijn we zometeen allemaal zwanger.. joehoe!!

SanPap... klusze volgende week en dat het voor jullie nu maar goed mag gaan....

Leentje... volgende week je eerste echo al. Dan wordt het helemaal echt denk ik. En de kwaaltjes zijn bij jou dus ook al gearriveerd. Niks aan he maar het wordt echt weer beter hoor. Net wat je zegt... het is voor het goede doel. Maar niks aan. Ik voelde me ook helemaal niet meer mezelf. Maar gelukkig is dat weer over.

Suusmama... als de verloskundige zegt dat je rustig aan moet doen zou ik dat wel doen hoor. En wat jij hebt zijn volgens mij wel harde buiken. Kan op zich geen kwaad, je kunt ze al vanaf zo'n 15 weken krijgen, maar het is wel een teken dat je het dan wel rustiger aan moet doen, dus doe dat maar. En het heet een harde buik omdat je dan ook echt letterlijk een harde buik krijgt. Wist ook niet precies wat het was maar heb het aan de gyn. gevraagd.

Wij zijn dus gisteren ook weer voor controle geweest en hebben inmiddels onze vierde echo al weer gehad. Alles ziet er nog steeds goed uit en de kleine uk was druk aan spartelen en hij/zij had ook jeuk aan zijn/haar hoofdje. Mooi om te zien hoor. Ze nam gisteren ook echt de tijd voor ons en ze heeft al een snelle screening gedaan en alles wat zij kon zien ziet er goed uit. Ze heeft ook nog even naar het geslacht gekeken en ze vermoedt dat het een meisje is. Ze zei ik weet het nog niet zeker omdat het voor de 18 weken gewoon nog niet altijd duidelijk is. Ze had wel eens eerder een echo gedaan voor de 18 weken en dan leek het ook een meisje en een aantal weken later keek ze weer en dacht ze: he waar komt dat piemeltje toch vandaan?? Ha ha ha ha.... dus ja we wachten nog wel even af. Maakt ook niet uit maar ik denk wel dat het waarschijnlijk er is dat het een meisje is. Er waren toch echt wel 3 streepjes zichtbaar en balletjes of een piemeltje waren nergens te bespeuren.

Meiden, fijne avond.

Liefs Iris

Hallo lieve meisjes,

ik kom maar weer eens even om de hoek kijken en wat ziet mijn oog!!!!
SONICA ZWANGER!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS; HARTSTIKKE GOED!!!
Hoe voelt dat nu? Lijkt me zo ontzettend ongelooflijk als je dan eindelijk eens twee streepjes ziet! Super voor jullie!!!

Hier zijn de RDtjes zaterdag weer eens gearriveerd, ik kan de tel bijna niet meer bijhouden, maar ik denk dat we op gaan naar ronde 10, bah, ik baal ontzettend. Weer zo ´n maand tegemoet. Nee, ik vind het soms echt niks meer aan, maar goed, we moeten door en dat doen we dan ook maar.
We zijn idd bij de gyn geweest en alles was gewoon hartstikke goed. Het volgende wat ze zouden kunnen doen is mijn eierstokken bekijken, nouja, een foto maken en met contrastvloeistof. Daar wil ik eigenlijk nog wel even mee wachten, eerlijk gezegd. We hebben dus ook besloten om het nog een paar maanden te proberen, voordat we die stap nemen. Het schijnt niet zo ´n pretje te zijn en ik heb ook even geen zin in dat gehannes aan m ´n lichaam nu.

Ja, Sonica, ik kwam er ook achter dat je temp hoog blijft tot de menstruatie, hij blijft nog steeds hoog, dus ik moet weer wachten tot ie weer zakt. Ik vind het wel een heel gedoe hoor dat tempen, maar ja ik moet het nog twee maanden volhouden van de gyn.

Ik word vrijdag 28, dus dan hoop ik dat ik in  mijn nieuwe levensjaar zwanger mag worden, daar gaan we  voor, hebben we vandaag tegen elkaar gezegd, het moet toch een keer gebeuren!!!

Sanpap: hoe voel je je nu? Zin om weer aan de klusweek te beginnen? Zal wel, je lichaam heeft zichzelf weer weer helemaal moeten herstellen, zo zie je maar hoeveel impact het heeft gehad allemaal. Ons lichaam is vaak slimmer dan dat wijzelf zijn. IK hoop dat jullie gauw weer goed nieuws kunnen brengen!! Toi toi toi volgende week!

Iris: wat een geweldige echo!!! En wat fijn dat ze zo lekker de tijd nam voor jullie! Hebben jullie ook wel nodig, dus dat is goed dat ze dat dan ook doen! Een meisje misschien, o wat gaaf!!! Nouja, wacht idd nog maar even met alle rose spulletjes, totdat jullie het zeker weten.

Ik had het stukje even tussendoor geplaatst, omdat ik even aan de klets was geraakt hier thuis, heb hem maar even snel geplaatst om dan nu weer lekker even door te gaan. Het is laat, maar ik heb lekker paasvakantie, dus ik kan lekker opblijven en uitslapen, heerlijk!!

Binnenvaartschipper: wat leuk van die wieg, zeg! Echt een mooi idee dat je moeder dat gaat doen! Ik lees dat het goed met je gaat, wat fijn! Dus toch   in het ziekenhuis bevallen.En  hoe is het met de schopjes van de baby?

Leentje: Hoe is het met jou? Veel last van klachtjes of valt het nog mee? Heerlijk dat jullie er vorige week nog een lekker weekendje tussenuit konden he?!   En wat ontzettend leuk hoe jullie ouders reageerden, Is je schoonmoeder al een beetje bekomen van de schrik, hihi!

Sonica: nog even een vraagje, ik zie dat jij tussendoor nog hebt geschreven dat je dacht dat de rd ´s weer zouden komen, ongelooflijk, dus je hebt niet echt iets gevoeld of zo? Vertel even, want ik hier als niet-zwangere wil dit soort details allemaal weten, hihihi!!!

Hey superbedankt voor al je sterretjes, laten ze helpen alsjeblieft!!!!

Mart: dankjewel voor je lieve berichtje, hopelijk brengt het me geluk voor deze ronde!! Wat een fijne opluchting voor jullie he, dat alles goed was met jullie hummel, lijkt me ook zo spannend, de 20weken echo!
Vertel eens even wat jullie allemaal hebben ingeslagen voor de baby? Jullie hebben toch lekker geshopt?

Ikke: Ik snap het wel hoor meisje, dat het je allemaal wel een beetje te veel gaat worden en je moet echt niet denken dat wij denken dat je omdat je nu zwanger bent, niet meer schrijft, geloof ik echt niet! ik zal je lange stukken en voor je attente dingetjes wel missen hoor! Ik wens je in ieder geval veel geluk toe en misschien komen we je wel weer tegen als we allemaal voor de volgende gaan, hihi!!!

Connie: balen dat je zo ontzettend moe bent, zeg, en ook nog misselijk, nou de klachten zijn er wel hoor! Maar dan ben je dus wel écht zwanger. Is natuurlijk een schrale troost als je je zo rot voelt!
Ik ben idd overladen met cadeaus, vooral kleren, schoenen en dvd ´s van de lama ´s en najib amhali, leuk! Die heb ik de afgelopen week zitten kijken met m ´n zus, ja die is nu al een week hier en blijft nog tot zondag! Echt supergezellig!

Suusmama: ik zie dat je het druk hebt, meid, tjee, hoe krijg je al die dingen geregeld? Doe maar een beetje rustiger aan, he.
Leuk die yoga, lijkt me ook wel leuk, wel apart dat zweverige, ja, hahaha, ik moest wel lachen om die zin die je had opgeschreven.
Wat mooi dat je hummeltje in je handen gaat liggen, echt zo wonderlijk lijkt me dat!!

Nou meiden ik kruip mijn bed nu maar in! Tot gauw allemaal en alvast een fijn paasweekend toegwenst! Lekker eitjes zoeken!
Ik denk dat mijn mannetje net na pasen ook goed naar een eitje op zoek moet gaan!!!

Kus Mamaita  

Sonica: gefeliciteerd. Super! Ik wens je een mooie zwangerschap.

Mamaita: tjee, toch weer de RD. Je bent dus naar de gyn geweest, toch best een hele stap lijkt mij. Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Zo oneerlijk dat de één zo snel zwanger is en de ander zoooo lang moet wachten. Ook jullie wens ik alle geluk.
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ga je het nog vieren? En succes met het zoeken van HET eintje.
Ja, ik weet inderdaad dat ik rustiger aan moet doen. Maar dat is zo lastig …. Ik wil gewoon te veel. En tuurlijk weet ik dat het soms niet slim is, maar ja, met een kleintje dat al rondrent, lijkt het wel lastiger om rust voor mezelf te nemen. En hoe ik alles geregeld krijg? Geen idee, het moet gewoon. Ik heb heeeeel veel zin in de bruiloft en zal het super jammer vinden als de dag straks voorbij is, maar aan de andere kant denk ik dat ik dan pas de rust kan vinden om me meer te richten op ons kindje. Snap je dat?

Sanpap: succes van de week. Ook voor jou veel geluk toegewenst.

Iris: echo gehad dus. Een meisje. Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat ze meestal met meer zekerheid kunnen zeggen dat het een jongen wordt dan een meisje. Bij een meisje weten ze het omdat ze geen piemeltje etc. zien zeg maar en bij een jongentje weten ze het juist omdat ze het wel zien. Maar ja, een jongetje kan het ook ‘verstoppen’, zodat je denkt dat het misschien een meisje wordt. Tjee, ik hou maar op, dit wordt te ingewikkeld….
Ik zal mijn best doen om rustiger aan te doen. Het zijn inderdaad echt harde buiken. Net een voetbal in mijn buik.

Binnenvaartschipper: er komt een hoop op je af als je een kleintje krijgt, zeker bij een eerste. Het wordt vast een mooie wieg!

Leentje: leuk he het mooie nieuws aan iedereen vertellen!!

Mart: leuk he dat shoppen!

Ikke: Jammer, maar ook te begrijpen. Ik merk zelf ook dat ik er niet altijd aan toe kom om te schrijven. Maar minimaal één maal per week probeer ik het toch wel. Ik vind het lekker dat jullie allemaal meegenieten, meeleven en om al jullie verhalen te lezen, zodat ik ook met jullie allemaal kan meeleven. Je bent altijd weer welkom hoor!

Connie: Ik weet hoe het voelt als je je zo rot voelt. Je wilt blij zijn met je zwangerschap, maar het niet lekker voelen overheerst. Je wilt positief blijven, maar dat is lastig soms. Tuurlijk kan iedereen zeggen dat het voor het goede doel is, maar dat voelt soms heel anders. Sterkte meid, hopelijk voel je je snel beter.

Mama JB: Hoe gaat het met jou??

En alle meiden die ik toch nog vergeten ben … gaat het met jullie ook goed??

Liefs Suus

P.S. Hier gaat het op zich goed, behalve dan die harde buiken. Ja ja, rustiger aan doen. Komend weekend een dag extra vrij. Dat is wel lekker en hopelijk krijg ik dan even wat meer tijd om ze gaan ‘zitten’. Maar we zijn ook druk in huis. Ons zoontje krijgt een nieuwe kamer en de boel wordt dus aardig omgegooid in huis en verplaatst. En ja, ik kan mijn mannetje ook niet alles alleen laten doen. Hij helpt mij al zo goed en ik ben nu eenmaal niet iemand die erbij kan gaan zitten om alleen maar te kijken ….

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
1e na mk
2 mei

Mamaita
27
1
10
??

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
6 april        
4e echo
17 weken
15.10

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30

Connie
5 mei
1e echo
11w en 5dg
16.30

leentje                
16 april        
1e echo
ong. 10 weken        
Hai Lady ´s,

Hier ben ik dan weer even, sorry ik ben niet veel geweest afgelopen week maar ik ben  blij dat ik ´s avonds lekker op de bank kan ploffen en even nergens meer aan hoef te denken.
Ben afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest, bij ons doen ze de eerste afspraak altijd rond de 8 weken. We hebben alles doorgenomen en mijn wensen zijn besproken dus ze weten er nu van dat ik in het ziekenhuis wil bevallen.
Ik heb een verwijskaart meegenomen voor het maken van een echo, een afspraak heb ik vandaag gemaakt en mijn eerste echo zal zijn op 5 mei om 16.30 uur. Ik ben dan bijna 12 weken en dan was het het mooist zei de verloskundige. Ze kunnen nog niet zeggen wanneer mijn uitgerekende datum is omdat ik maar 1x natuurlijk ongesteld ben geweest, mijn cyclus was zeg maar nog niet echt op regel. Aan de hand van de echo wordt dan de uitgerekende datum bepaald. Uiteraard zal deze vlak bij 19 november liggen...daar ga ik tenminste van uit.

Mamaita, balen balen balen van je ongi ´s...bah!
Ik hoop echt dat het nu snel een keer raak is, zodat je niet de medische molen in hoeft!

Suusmama, doe het alsjeblieft rustig aan want die harde buiken heb je niet voor niets!

Iris, wat fijn dat alles goed was bij de echo.....en euh wat leuk een meisje ik zeg het heel voorzichtig....maar ik ben vooral blij dat alles helemaal oke is daarbinnen!

Sanpap, lekker klussen de komende dagen.....wie weet is het wel sneller raak dan jij denkt!
Ik hoop het in ieder geval wel voor je.

Leentje, ook bijna een echo, spannend zeg!

Euh, ik kom snel weer even beppen maar ik heb nog een hele berg strijkgoed dat ik moet doen
Oh ja, de vermoeidheid is er nog wel maar niet meer zo overheersend. De misselijkheid is ook minder, alleen die ellendige verstopping wordt nog niet minder. Ik moest van de verloskundige 2 liter water drinken per dag )of sterk verdunde ranja...nou ik zal het proberen. Inmiddels lijk ik al 4 maanden zwanger, zo ´n dikke buik heb ik.

liefs Connie

hoi hoi,

allemaal fijne paasdagen gehad? nog wat leuks gedaan die dagen?
ik moest zelf vandaag werken, maar vrijdag wel vrij geweest, mijn man was toen ook vrij en we zijn lekker in de tuin bezig geweest, even wat dingen opknappen. verder lekker op een terras genoten van het heerlijke weer!
heb dan toch wel zo'n zin aan de vakantie (zomer)... hebben jullie al plannen voor de zomervakantie? wij weten nog niet wat we willen... we zien het wel. ik zal al lang blij zijn als ik mijn aangevraagde vakantiedagen ook daadwerkelijk vrij kan krijgen...

mamajb; hoe gaat het met je? helpt het vele drinken al?

mamaita; wat vind ik dat toch vervelend voor je! ik hoop toch zo dat het binnenkort raak is en dat je niet al die vervelende onderzoeken hoeft te doorstaan...
hoe gaat het met jullie katertje??

iris; wat fijn dat de echo goed was en een meisje, leuk hoor... ook al hebben ze het nog niet helemaal met zekerheid kunnen zeggen. Blijft toch spannend dan he?

sanpap; hoe gaat het met jou? hopelijk was het inderdaad je vruchtbare periode, gun het je!!

sonica; kun je het al een beetje geloven dat je toch echt zwanger bent??

nou dat was het eerst wel even...\
hier gaat alles goed, heb al een grotere broek gekocht omdat ik 's avonds zo'n opgeblazen gevoel heb, thuis kan ik dan m'n knoop wel open doen, maar op het werk is dat zo lastig he...
volgens mijn vader kan iedereen al aan mij zien dat ik zwanger ben en vind dat ik het binnenkort toch echt maar eens aan iedereen moet vertellen, maar dat zegt hij volgens mij meer omdat hij er zo graag over wil praten tegen iedereen die het maar horen wil...
wel leuk dat hij er zo mee bezig is, toen ik jong was vertelde hij mij voor het slapen gaan altijd een verhaaltje, dat verhaaltje is hij nu aan het typen en hij maakt daar tekeningen bij, hier wil hij dan een boekje van maken voor zijn toekomstige kleinkind, lief he?? mijn moeder heeft zo'n beetje al een hele garderobe bij elkaar gebreid, wel lief van ze hoor!!

groetjes, leentje

Terug
Bovenaan