*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
1e na mk
2 mei

Mamaita
27
1
10
2 mei

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
6 april        
4e echo
17 weken
15.10

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30

Connie
5 mei
1e echo
11w en 5dg
16.30

leentje                
16 april        
1e echo
ong. 10 weken        
10:10
CHICAS!!!!!
Waar zijn jullie???? Even bijblijven hoor!!!
Ik heb ff datum NOD aangepast!
Kusjes Mamaita

Dag dames,

Eindelijk weer reacties!
Volgens mij is iedereen aan het genieten van het prachige weer!

wij zijn eerste paasdag naar mijn schoonzus geweest, daar hebben we ook gegeten, iedereen was er.
2e paasdag hebben wij genoten in Giethoorn, zoonlief had nog nooit in een bootje gezeten maar hij was helemaal gelukkig, zo mooi om te zien!
Hij wou telkens het stuur overnemen van mijn man, dus gingen we steeds rondjes varen...hihihi
We hebben daarna nog lekker patatjes gegeten in het gieterse dorpje, echt genoten, heerlijk!

Leentje, wat lief van je vader dat hij zijn verhaaltjes bundelt voor zijn toekomstige kleinkind!
En wat leuk dat je moeder kleertjes aan het breien is, dat ga ik mijn moeder ook maar eens vragen, zo'n mooi wit vestje of een leuk zacht truitje.
Mijn moeder denkt vast dat ik dat niet mooi vind of zo. Ze kan heel goed breien en haken. Ik ben helemaal niet creatief, ik heb er geen geduld voor. Ben ooit eens begonnen met een mooi borduurwerk, het ligt nu al 10 jaar half-af in de kast.

Mamaita, hoe gaat het met je!!

En hoe gaat het met alle anderen???
Ben zo benieuwd..........

Oh, ik ga eind april naar een cursus EHBO tbv kinderen., Ik heb dat altijd al willen doen, vooral omdat ik een echte brokkenpiloot in huis heb. Nu heb ik mij dan eindelijk ingeschreven, het duurt een hele zaterdag maar ik doe het liever nu dan straks als ik met een echte dikke buik loop.
Ik wil gewoon graag weten wat ik moet doen als mijn kind zich bijvoorbeeld verslikt of erg hard valt en bewusteloos raakt.....De kosten zijn 85 euro, dat vind ik nog wel meevallen en de kosten kan ik eventueel gedeeltelijk terugkrijgen van de balastingdienst.

Mijn opgeblazen gevoel is iets minder geworden en ik ben ook al een paar keer naar de wc geweest afgelopen weekend. Dat vele drinken heb ik maar 2 dagen volgehouden en nu moet ik mezelf weer dwingen om die 2 liter kan leeg te drinken.
Ik heb ook activia gekocht en dat neem ik elke dag trouw, gewoon omdat dat wel lekker is. Ik heb mijn oude broek weer aan, alhoewel deze nu echt strak gaat zitten.

Nou genoeg over mij want ik wil graag op jullie reageren,  schrijf dames!

liefs van mij  

Hallo allemaal,

Hoe is het hier? Van mij hebben jullie een tijdje niet gehoord, maar dat had ook een leuke reden: afgelopen weekend zijn we met de hele family een lang weekend weggeweest. Mijn rol als tante  voelt nu wel anders, in plaats van de 'lang leve de lol' rol, kijk ik ook de kunst af en vraag ik me af: zou ik dat ook zo doen of juist niet?
Vandaag ben ik met moeders voor moeders begonnen. Wel een beetje gedoe, maar het is voor een goed doel.
@Connie: Goed om te lezen dat je je minder misselijk voelt! Da's alvast 1 hindernis genomen. Leuk dat je een EHBO cursus gaat volgen, ik ben wel benieuwd wat je ervaringen zijn als je hem doet. Wil je die op het forum delen?
@Mamaita: Al aan het klussen geslagen? Ik duim voor je! Een mooie uitslag bij de gyn, als het langer duurt is het vervelend, maar als je  het nog wel op de natuurlijke manier kunt doen  is toch beter!  Nee, ik heb niet echt iets gevoeld, pas toen ik de test had gedaan, merkte ik dat mijn borsten gevoeliger (en groter) werden. Misselijkheid heb ik ook niet echt, alleen soms een beetje weeig gevoel. Ik had wel een week voordat ik de test deed een gesprek met een vriendin dat opeens een andere wending  kreeg. Ze vroeg hoe het zat met ons en kinderen en we hebben daar voor het eerst echt redelijk open over gesproken. Redelijk open, want om  nu  te zeggen 'we zitten in ronde 6' dat  gaat me wel iets te ver. Tijdens dat gesprek schoot wel door mijn hoofd: je moest eens weten, misschien ben ik nu wel zwanger.  
@Iris: wat spannend, een jongen of een meisje... toch altijd maar een reserve naam achter de hand houden he!
@Suus: houd je mannetje maar lekker aan het werk hoor! hoe vindt je zoontje het dat hij een nieuwe kamer krijgt?

Nou ik ga weer, ik probeer tegenwoordig het niet al te laat te maken. Voor wie nog niet gaat slapen maar wel naar bed gaat: klus ze!

Groetjes, Son

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
1e na mk
2 mei

Mamaita
27
1
10
??

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
6 april        
4e echo
17 weken
15.10

Binnenvaartschipper
24 april
20 wkn echo
19 weken en  4 dgn
10.45

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30

Connie
7 april
1e echo

16.00

leentje                
16 april        
1e echo
ong. 10 weken        
10:10

Hey meiden,

@ Sonica, Van Harte Gefeliciteerd meid!! Wat een geweldig nieuws! Ik ben al even niet geweest en gelijk weer een zwangere erbij!! Geniet ervan

@ MissX: Ik lees dat je er mee stopt! Sorry voor de late reactie. Jammer zeg, maar 'k begrijp het ook wel. Zou je ons wel willen laten weten als je bevallen bent? Dat lijkt me zo leuk om te horen. Geniet van je verdere zwangerschap!

@ Sanpap: Fijn dat je ongi bent geworden, kun je weer een beetje gaan rekenen hé! Succes in deze ronde!!

@ Iris: Een meisje hoogst waarschijnlijk!! Geweldig. Maar het belangrijkste: dat alles goed was afgelopen echo!! En wat grappig dat 'zij' aan haar hoofdje zat te krabben.

@ Mamaita: Nog van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!

@ Leentje: Nu al je kleren niet meer passen?!   Dat gaat snel, dan moet je het idd gaan vertellen voordat ze het aan je gaan vragen.

Bij mij begin je het nu pas te zien, ik kan nog 2 gewone broeken aan en dan houd het op.
Hier dus alles goed gelukkig, ik denk dat ik onze kleine al voel. Kan dat? of zou dat nog te vroeg zijn? Ik voel het vooral als ik rustig op de bank zit of lig en dan onderin m'n buik. Erg apart gevoel.
Volgende week dinsdag of woensdag weer naar de Vk en dan vrijdag de 20 wkn echo! Wel spannnend hoor die echo, hoop maar dat alles goed is.

Nou meiden, ik laat het jullie volgende weer weten als we tenminste in Nl zitten. Wij zitten erg veel in Duitsland en Belgié, dus vandaar dat ik niet zo vaak op het forum ben.

Liefs

Oja, Hebben trouwens het babykamertje gekocht en een kinderwagen. Heb het nieuwe model: 'Mura' Hebben ook het baduitzet gekocht. Dus we hebben ze flink uitgegeven!! Haha. De maxi-cosi mocht ik al meenemen, dus die heb ik hier al staan. Leuk hoor!

Nou dat was het geloof ik wel, moeten nu eerst behangen.

doei doei

He meiden,

Mamaita... meid wat fijn dat de  uitslagen iig allemaal goed waren en dat er niks aan de hand is. Maar ja nu nog even zwanger worden natuurlijk... snap dat je ervan baalt. Het is ook niet eerlijk he dat de een veel sneller zwanger is dan de ander. Ik duim voor je meid dat het de komende maand toch echt eens raak mag zijn voor jullie.

Suusmama.... hoe gaat het nu met je harde buiken?? Hoe lang ben je nu trouwens zwanger? Een week of 26 a 27?? Dat schiet al weer op zeg.

Connie... hoe gaat het met je verstopping??? Ik las dat het al iets minder is maar is het nu over?  En met de andere kwaaltjes? Wanneer ga je  trouwens je zoontje vertellen dat hij er een broertje of zusje bij krijgt?? Ben benieuwd naar zijn reactie.

Leentje... wat lief zeg van je vader dat hij een boekje aan het maken is voor zijn toekomstige kleinkind. Echt super. Vind het gewoon ontroerend.
Hoeveel weken ben je nu zwanger? Bij mij was het ook vrij snel zichtbaar hoor. Dat is bij iedereen toch weer anders.

Sonica... goed van je dat met Moeders voor Moeders bent begonnen. Kun je anderen weer mee helpen?? En wanneer ga je het aan je ouders en vrienden vertellen?

Binnenvaartschipper.... blij om te horen dat met jou ook nog steeds alles goed gaat. En als ik het zo lees denk ik idd dat je de kleine voelt. Heerlijk gevoel he??!! Geniet er lekker van. Dus jullie hebben volgende week vrijdag de 20 weken ook al weer? Wij ook. En ook ik heb volgende week dinsdag weer controle. We lopen echt wel gelijk op zeg. Jullie willen nog steeds niet weten of je een meisje of een jongentje krijgt?
En jullie hebben ook al heel wat uitgezocht. Leuk werk he?!
Wij hebben inmiddels ook al aardig wat spulletjes en komende maand zijn we allebei jarig en gaan we ook allemaal babyspulletjes vragen.

Nou hier is alles ook nog steeds goed. Volgende week weten we dus hopelijk zeker of het een jongentje of een meisje is en daarna ga ik ook gelijk de eerste kleertjes kopen. Niet veel hoor maar ik wil gewoon alvast wat hebben. Als volgende week vrijdag alles goed lijkt gaan we het samen vieren. Mijn vriend heeft vrijgekregen van de baas. Hoefde hij niet eens om te vragen. Super he?!

Meiden geniet van jullie weekend!!

Liefs Iris

hallo,

gisteren de eerste echo gehad en alles ziet er goed uit!!! ik ben vandaag precies 9 weken, de uitgerekende datum staat op 20 november..
we hebben het hartje zien kloppen, ons kleintje was 2,2 centimeter... leuk hoor,
mijn man vond het ook helemaal geweldig, voor hem wordt het dan ook wat echter!

gisteren ook de broers en zussen het goede nieuws verteld. Mijn zwager zei al, ik dacht al of ze is zwanger of ze heeft gewoon te veel gesnoept. ben qua gewicht niks aangekomen, zelfs wat afgevallen, maar mijn broeken zitten echt al wel strak, met name 's avonds. mijn lage, heupbroeken, kan ik gerust nog aan, maar de wat hogere modellen knellen echt al wel, het wil nog wel dicht, maar zit toch echt niet lekker!!

binnenvaarschipper: lang niet "gesproken" alles goed verder? wat leuk dat je al wat dingen gekocht hebt!! lekker veel geld uitgeven inderdaad, leuk dat je dan gelijk al wat mee kunt nemen.!!
volgens mijn vader kun je het dus echt al wel zien, zelf weet ik het niet zo... mag van mij wel hoor :)

iris; ja vind het zelf ook ontroerend, hij heeft het boekje aan mij opgedragen en er voorin alvast een mooi gedichtje gezet, moet dan echt wel even een traantje wegvegen.
wat fijn dat alles goed gaat, spannend hoor dan weet je wat het is! ik kan me goed voorstellen dat je dan wat gaat kopen, zou ik ook wel doen!!
fijn ook dat je man vrij gekregen heeft, en dat zonder te vragen, fijne baas!!

mamaita; hoe gaat het met jou? kan me voorstellen dat je er soms even helemaal zat van bent, en dan komen wij ook nog met al onze vrolijk zwanger zijn verhalen.....
kan me voorstellen dat je daar soms even niet op zit te wachten. Ik hoop zo voor jou dat het snel raak is!!
hetzelfde geld eigenlijk voor sanpap en oeps...

fijn weekend allemaal!!

groetjes leentje

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
1e na mk
2 mei

Mamaita
27
1
10
??

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart