*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

3 weken heb ik zonder internet gezeten, heb jullie gemist!!!
Nu vandaag weer internet en ik kon niet wachten om jullie te vertellen dat we  

ZWANGER zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zonder medische hulp, o wat heeeeeeeeerlijk!!!!!
We zijn er maandag achter gekomen, ik was twee dagen overtijd, maar ik had een week vantevoren buirnverlies (beetje) gehad en echt een beetje menstruatiekrampen, dus ik dacht dat het wel weer zou komen, maar niet dus!!!

Ik deed eerst een test met de ovulatietest en daarna kwam mannetje met een zwangerschapstest thuis, in spanning afwachten en samen kijken en we waren echt helemaal beduusd! Eindelijk eindelijk eindelijk hadden we een dikke plus!!

Nou meiden, we spreken elkaar snel weer!
Joepie, ik mag sterretjes strooien, hier komen ze voor Oeps en voor Sanpap!!!!!

************************************************************************************************
Liefs Mamaita

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
1e na mk
2 mei

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??

Mamaita        
28
1e
10e
10 jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      
15:10

Sonica
1 mei
intake vk
8-9 weken
13:10

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00

JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden,

Mamaita... wat lees ik nu???!!! Zwanger!!!! Oh helemaal geweldig meid!! Vind het helemaal super voor je. Het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd. Geniet er lekker van meid.
Ik vroeg me al af waar je was gebleven maar je had dus 3 weken lang geen internet. Balen is dat he?! Dan pas merk je hoeveel je internet gebruikt.

Binnenvaartschipper... wij lopen echt gelijk op zeg. Ik heb afgelopen maandag een pakket bij de Etos opgehaald... ha ha ha. En jezelf lekker laten verwennen. Heerlijk zeg... en je kunt aan de huid veel zien dus wie weet....
Kan je man de kleine al voelen??? Mijn vriend inmiddels wel. Heb laatst gelezen hoe je contact kunt maken. Als jij voelt dat je kleine wakker is kan je man zijn hand op je buik leggen en dan komt de kleine op een gegeven moment vaak wel naar zijn hand toe en gaat dan schopjes geven of met zijn/haar kontje/rugje tegen zijn hand aanliggen. Je moet wel even geduld hebben hoor. Het kan soms wel 10 minuten duren en misschien kan je man het nog niet voelen. Duurt bij de een ook langer dan bij de ander. Mijn vriend kan nu sinds een week contact maken met de kleine meid en hij vindt het helemaal geweldig. Zowat elke avond, als we op bed liggen, probeert ie even contact te maken. Zo lief....

Fijne avond meiden...

Liefs Iris

MAMAITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YES YES YES!!!!!!

ZWANGER!!!!

Gefeliciteerd zeg, helemaal zelf gedaan!

Oh, wat zal je blij zijn zeg, maar helemaal beduusd kan ik me goed voorstellen.
Oh, wat ben ik blij voor jullie, !

Geniet ervan en laat het lekker bezinken, jullie worden papa en mama!

Nu hoef je lekker de medische molen niet meer in.

Ik strooi er ook nog een paar voor Oeps en Sanpap, hoe gaat het eigenlijk met jullie??

**************************************************************************************************

Liefs mamajb

@Mamaita: Wat een geweldig nieuwtje!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!
Eindelijk zeg, je hoeft nu lekker ook niet meer naar het ziekenhuis. Wat een geruststelling. Geniet er van.

@Iris: Wat toevallig dat jij ook het pakket hebt opgehaald van de week!! We lopen inderdaad helemaal tegelijk!! haha.
Mijn man heeft de kleine wel al een keer gevoeld. Maar het lukt nog niet om kontakt te maken, want als hij z'n hand erop legt dat stopt tie.
Maar dan moeten we misschien wat langer wachten. Hij vond het wel helemaal geweldig om het pas te voelen, hij schopte precies onder z'n vingers!
Wat leuk dat jullie al kontakt kunnen maken met de kleine. Heerlijk zeg.
Dan is het voor die mannen ook wat meer tastbaarder hé.

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn: heel veel succes deze rondes! Ik duim voor jullie!!

Fijn weekend allemaal! Ik ga morgen een box uitzoeken en m'n behang ophalen.

doei doei

mamaita; JOEHOE!!!!! Zwanger gefeliciteerd!!!!!!!!
en dat zonder medische hulp wat fantastisch!!!!! wat zullen jullie blij zijn zeg!
geniet ervan, vind het echt geweldig voor jullie!!

kom later nog om op iedereen te reageren, heb nu niet zoveel tijd!!

fijn weekend allemaal!!

liefs, leentje

Jaaaa, wat een goed nieuws: Mamaita is zwanger! Super zeg. Hoe voel je je nu?? Ik hoop dat je er van kunt genieten. We gunnen het je allemaal heel erg!!

Hier alles iets rustiger, maar niet qua zwangerschap. Was best een heftig weekje. Na de bruiloft voelde ik, zoals daarvoor de baby best goed, maar tegen het weekend werd het minder. Het werd echt te rustig in mijn buik. Zo vreemd. Afgelopen woensdag toch de vk maar gebeld, want ik maakte mij echt een beetje zorgen. Harde buiken had ik overigens nog steeds. Gelukkig kon ik meteen even langskomen en kon ik gelukkig het hartje weer even horen. En prompt begon de baby te schoppen! Zal je net zien, had hij al eventjes niet zo duidelijk gedaan. Ik was dus weer een beetje gerustgesteld, maar het bleef nog even rustig. De vk zei dat de harde buiken ook een blaasontsteking konden betekenen, dus donderdagochtend mijn urine naar de huisarts gebracht. 's-Middags de uitslag: blaasontsteking is een kleine kans, maar ze hebben het nog wel voor de zekerheid op kweek gezet omdat ze geen risico kunnen nemen. Volgende week krijg ik daar de uitslag van.
En sinds gisteren voel ik mijn kindje weer super heftig schoppen en bewegen. Gelukkig maar. Maar wel even spannend hoor. Herkennen jullie dit??

Ik ga naar bed, want ben het echt zat. Liefs Suus. Fijne moederdag morgen voor de meiden die al mama zijn.

Mamaita, wat een SUPERGOED nieuws!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Het zal wel aan de hormonen liggen, maar toen ik vandaag het forum opende, liep er even een traan over mijn wang. Ik vind het zo gaaf voor je, en dat op de natuurlijke weg!  Ik zou zeggen mamaita: welkom in de hormonenrollercoaster waar je net bent ingestapt, een stuk leuker dan de medische molen, maar af en toe wel een beetje raar dus.

Ik ga nu even snel eten, mail later weer, groetjes!

Terug
Bovenaan