A
Anoniem
Guest
3 weken heb ik zonder internet gezeten, heb jullie gemist!!!
Nu vandaag weer internet en ik kon niet wachten om jullie te vertellen dat we
ZWANGER zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zonder medische hulp, o wat heeeeeeeeerlijk!!!!!
We zijn er maandag achter gekomen, ik was twee dagen overtijd, maar ik had een week vantevoren buirnverlies (beetje) gehad en echt een beetje menstruatiekrampen, dus ik dacht dat het wel weer zou komen, maar niet dus!!!
Ik deed eerst een test met de ovulatietest en daarna kwam mannetje met een zwangerschapstest thuis, in spanning afwachten en samen kijken en we waren echt helemaal beduusd! Eindelijk eindelijk eindelijk hadden we een dikke plus!!
Nou meiden, we spreken elkaar snel weer!
Joepie, ik mag sterretjes strooien, hier komen ze voor Oeps en voor Sanpap!!!!!
************************************************************************************************
Liefs Mamaita
Nu vandaag weer internet en ik kon niet wachten om jullie te vertellen dat we
ZWANGER zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zonder medische hulp, o wat heeeeeeeeerlijk!!!!!
We zijn er maandag achter gekomen, ik was twee dagen overtijd, maar ik had een week vantevoren buirnverlies (beetje) gehad en echt een beetje menstruatiekrampen, dus ik dacht dat het wel weer zou komen, maar niet dus!!!
Ik deed eerst een test met de ovulatietest en daarna kwam mannetje met een zwangerschapstest thuis, in spanning afwachten en samen kijken en we waren echt helemaal beduusd! Eindelijk eindelijk eindelijk hadden we een dikke plus!!
Nou meiden, we spreken elkaar snel weer!
Joepie, ik mag sterretjes strooien, hier komen ze voor Oeps en voor Sanpap!!!!!
************************************************************************************************
Liefs Mamaita