Hallo meisjes!!
Dankjulliewel voor al jullie lieve berichtjes!!!! Het gaat goed hier, voel me echt zwanger, heb echt heel veel symptomen. Misselijk, moe, veel trek, ontzettende boobies, buikpijn, niet naar de wc kunnen, etc etc. Boodschappen doen was vandaag echt een hel, al die etenswaren, bah, ik was helemaal misselijk in de supermarkt, wat erg! Maar goed, het hoort erbij en ik heb het er erg graag voor over.
We zullen het dinsdag wel merken hoe het allemaal gaat, want dan heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, dat is hier normaal, er is geen verloskundige of zo. Ik weet niet of ze een echo zullen doen, maar dat zal ik maar even moeten afwachten. Ik ben benieuwd.
@Sonica: He, wat lees ik nou meissie, bah wat ontzettend naar! De verloskundige heeft je dus inmiddels al weten gerust te stellen gelukkig, maar goed, dinsdag zal het voor jullie desalniettemin ontzettend spannend zijn.
Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en dat er dus helemaal niks aan de hand is.
@Sanpap: Hoe istie? Ja ik weet hoe je je voelt, daar zo in je eentje met Oeps, het is soms echt niet eerlijk he!? Maar jij wordt gauw weer zwanger, maak je geen zorgen! Het komt allemaal goed! We moeten gewoon ontzettend veel geduld hebben. heel veel sterkte, meid!
@MamaJB: Alweer 13 weken, wat gaat dat snel!! Wat een speciale ervaring met je zoontje, dat hij zich toch al zo betrokken voelt bij het geheel zeg! Was dus wel even spannend aan het begin van de echo, he? WAt een rotmoment, als je dan hoort dat ze alleen een stukje vruchtzak zag, maar gelukkig, alles gaat dus perfect!!!!
@SuusMama: Hoe is het met jou? Dat was wel even verwarrend voor jullie dat je de baby niet meer zo goed voelde. Bah, wel goed dat je even bij de vk ben langsgeweest. Hoe is het nu inmiddels? Voel je de baby? Heb je nog last van harde buiken? Wel fijn dat de drukke tijd van de bruiloft en zo achter de rug is en dat je je toch nu meer kan en moet toegeven aan de rust, of niet?
@Leentje: jij moet toch ook al rond de 13 weken zijn, of niet? En hoe gaat het met je, minder klachtjes, word je al wat dikker? Wat boffen dat jullie al twee echo ´s achter de rug hebben. Ik hoop ook zo dat ze een echo zullen doen a.s. dinsdag, maar misschien is het nog veels te vroeg. Maar ik wil gewoon even weten of het goed zit. Toch wel super dat je dan verder bent dan je had verwacht he? IS toch weer lekker mee genomen!
@Binnenvaartschipper: Heb je nog een mooie box uitgezocht? Welke kleur? Waar heb je hem gekocht? En het behang voor de babykamer heb je ook al uitgezocht? Leuk hoor, al die baby-voorpret! Hoe is het verder met je? WAt gaaf dat je de baby voelt schoppen!!! Hoe is de wieg trouwens geworden?
@Baby77: Hoe istie? Wat mooi dat de baby vanzelf naar je hand toekomt, geweldig. Wat een mooie ervaring voor je vriend is dat dan he. Wat fijn dat je nu verder bent dan in de vorige zwangerschap he, daar zullen jullie wel spannend naar toe geleefd hebben. Je hebt dus lekker ingeslagen bij de Ikea, gaan wij ook doen denk ik. We hebben een Ikea vlak in de buurt, lijkt net een ¨Nederlandse Ikea ¨... Heb je een schommelstoel gekocht? Wat gaaf! Dat lijkt me ook geweldig, om de baby in te voeden of te laten indommelen in je armen. Heerlijk, ik droom al weg....
SanPap: glittertjes en sterretjes exclusief voor jou!!! Binnenkort zul jij ze ook weer strooien!!!!
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
Liefs Mamaita