*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

He meiden,

Ik ben even heel onzeker van mezelf. Pas was ik nog zo blij met het idee dat we het bijna aan iedereen kunnen vertellen, nu weet ik nog niet zo zeker of dat wel doorgaat. Ik heb nu al vanaf dit weekend bloedverlies. Wel allemaal oud bloed, maar toch. Als ik lees wat de voortekenen van een miskraam zijn, word ik nog onzekerder: minder misselijkheid, minder gevoelige borsten, een soort menstruatiepijn... dat heb ik allemaal, maar dat kan ook gewoon  zo zijn omdat ik  aan het eind van mijn eerste trimester zit.

Zodra de verloskundigen bereikbaar zijn ga ik maar even bellen, ik word gek van die onzekerheid!

x Son

hoi sonica,

ik hoop zo voor jou dat er niks is en dat alles nog gewoon goed is!!!!
wat betreft de dingen die misschien kunnen duiden op een miskraam, ik heb ook menstruatiepijn (al vanaf het begin), mijn borsten zijn ook minder gespannen en ben ook niet meer misselijk. Toch was bij ons alles goed. Het hoeft dus niet zo te zijn, maar goed kan het me wel voorstellen aangezien je ook bloed verliest dat je daar wel aan denkt1!
zoals ik al zei ik hoop echt dat alles nog gewoon goed is!! bel vandaag de vk maar, misschien kunnen zij aan de hand van een echo meer duidelijkheid geven.
heel veel succes en sterkte ermee!!!

liefs leentje

@ MAMAITA: WAUW, super, te gek, gaaf, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dat terwijl je net voor onderzoeken wou gaan. het is net of je lichaam ermee heeft gespeeld en aan heeft gevoeld. Ik vind het echt geweldig voor jullie!! Geniet er maar lekker van. Als je nieuws hebt, eerste echo enzo laat je het ons weten he!!

Hoe gaat dat eigenlijk in het land waar jij woont. Zijn daar ook echo's en hoe gaat dat, Hoe vaak mag je enzo?

@ Sonica.... Shit zeg, maar het hoeft helemaal niet verkeerd te zijn hoor!!! Probeer van het beste uit te gaan, maar je ik ken het gevoel, je gaat van alles in je hoofd halen. bij 50 % van de vrouwen is het niets dat bloed/bruinverlies en krijgen gewoon een gezond kindje!! Dus hou je daar aan vast!! Wanneer heb jij een echo?
Veel sterkte en ik duim voor je.

Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden en nu gaan we weer vrolijk verder naar de volgende ronde. Hopelijk zit de regelmaat er weer een beetje in, zodat ik ook weet wanneer mij "ei" komt.

OEPS kom je nog een keertje beppen??? Hoe is het verder met je/jullie?? Hopelijk heb jij je draai weer een beetje kunnen vinden...

Voel me ng een beetje eenzaam hier als niet zwangere. Ben natuurlijk wel zwanger geweest 11 weken, maar tja.. Dus duimen jullie voor mij, dat het snel raak mag zijn. GOOI MAAR een paar GLITTERS voor mij. Als iedereen iets doet, is MEI voor ons vst onze maand!!!! Hopelijk geen rode duivels op 9 juni.
Ik zal de lijst zo aanpassen.

Verder met iedereen alles goed??

Liefs SanPap

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
2e na mk
9  juni

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??

Mamaita        
28
1e
10e
10 jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      
15:10

Sonica
1 mei
intake vk
8-9 weken
13:10

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00
zo weer bijgewerkt....

Hee dames,

Sonica, dat is echt balen.....ik kan me voorstellen dat je je ernstige zorgen maakt. Het is goed dat je de verloskundige belt die dit hopelijk ook serieus neemt en je voor een echo stuurt. Het kan best zijn dat het gewoon een gesprongen dun adertje is geweest maar ik kan wel gissen maar het beste is een echo.
Ik zal voor je duimen meid!

Sanpap, gelukkig kom je nog even langs....ik snap je eenzame (nog niet zwanger) gevoel goed hoor.
Maar we zijn er voor je en zullen allemaal voor jou duimen.
We gaan voor een heel zwanger topic, althans met deze bedoeling ben ik in het najaar van 2008 begonnen met deze topic!
Ik zal je nog heel veel glitters sturen, neem ze allemaal in ontvangst en doe er je voordeel mee!
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************

Suusmama, hoe gaat het met jou, alweer een beetje in rustiger vaarwater gekomen of heb je nog last van harde buiken?
Voel je je kleintje goed schoppen?
Vanaf wanneer voelde jij je kindje schoppen?

Iris, heb je nog mooie dingen gekocht, hoe ver ben je nu eigenlijk?

Leentje, we schieten mooi op hé, alweer 13 weken!
Begin je al te groeien?

Zo ik moet nu stoppen, de batterij is bijna leeg....tot snel!

liefs mamajb

nou zeg wat een raar lettertype ineens, snap niet hoe dat kan, komt vast door de glitters!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Mijn verloskundige heeft me redelijk kunnen geruststellen. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, zo lang het niet helder rood gaat bloeden. En als er iets veranderde, moest ik weer contact opnemen. Zo ver is het gelukkig niet, maar... aanstaande dinsdag heb ik wel mijn eerste echo! Ik zie er nu met veel meer vertrouwen dan gisteren naar uit, heb nu echt zoiets van: als ik dat hartje zie kloppen, is het echt.  

Sanpap, ik duim nog steeds voor je hoor! Dit is niet voor niets een zwanger worden forum en  ik blijf hier net zo lang zitten tot Oeps en jij ook weer zwanger zijn. Hierbij nog een paar glitters:

*******************************************************************************************************
*******************************************************************************************************

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
2e na mk
9  juni

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??

Mamaita        
28
1e
10e
10 jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      
15:10

Sonica
18 mei
1e echo
11-12 weken
13:30

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00

Hallo meisjes!!

Dankjulliewel voor al jullie lieve berichtjes!!!! Het gaat goed hier, voel me echt zwanger, heb echt heel veel symptomen. Misselijk, moe, veel trek, ontzettende boobies, buikpijn, niet naar de wc kunnen, etc etc. Boodschappen doen was vandaag echt een hel, al die etenswaren, bah, ik was helemaal misselijk in de supermarkt, wat erg! Maar goed, het hoort erbij en ik heb het er erg graag voor over.
We zullen het dinsdag wel merken hoe het allemaal gaat, want dan heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, dat is hier normaal, er is geen verloskundige  of zo. Ik weet niet of ze een echo zullen doen, maar dat zal ik maar even  moeten afwachten. Ik ben benieuwd.

@Sonica: He, wat  lees ik nou meissie, bah wat ontzettend naar! De verloskundige heeft je dus inmiddels al weten  gerust te stellen gelukkig, maar goed, dinsdag zal het voor jullie desalniettemin ontzettend spannend zijn.  
Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en dat er dus helemaal niks aan de hand is.  

@Sanpap: Hoe istie? Ja ik weet hoe  je je voelt, daar zo in je eentje met Oeps, het  is soms echt niet eerlijk he!?  Maar jij wordt gauw weer zwanger, maak je geen zorgen! Het komt allemaal goed!  We moeten  gewoon ontzettend veel geduld hebben. heel veel sterkte, meid!

@MamaJB: Alweer 13 weken, wat gaat dat snel!!  Wat een speciale ervaring met je zoontje, dat hij zich toch al zo betrokken voelt bij het geheel zeg!   Was dus wel even spannend aan het begin van de echo, he?  WAt een rotmoment, als je dan hoort dat ze alleen een stukje  vruchtzak zag, maar gelukkig, alles gaat dus perfect!!!!    

@SuusMama: Hoe is het met jou? Dat was wel  even  verwarrend voor jullie dat  je de baby niet meer zo goed voelde. Bah, wel goed dat je even bij de vk ben langsgeweest. Hoe is het nu inmiddels? Voel je de baby? Heb je nog last van harde buiken? Wel fijn dat de drukke tijd van de bruiloft en zo achter de rug is  en dat je je  toch nu  meer kan  en moet toegeven aan de rust, of niet?

@Leentje: jij moet toch ook al rond de 13 weken zijn, of niet? En hoe gaat het met je, minder klachtjes, word je al wat dikker?  Wat boffen dat jullie al twee echo ´s achter de rug hebben. Ik hoop ook zo dat ze een echo zullen doen a.s. dinsdag, maar misschien is het nog veels te vroeg. Maar ik wil gewoon even weten of het goed zit. Toch wel super dat je dan verder bent dan je had verwacht he? IS toch weer lekker mee genomen!

@Binnenvaartschipper: Heb je nog een mooie box uitgezocht?  Welke kleur?  Waar heb je hem gekocht?  En het behang voor de babykamer heb je ook al uitgezocht? Leuk hoor,  al die baby-voorpret! Hoe is het verder met je? WAt gaaf dat je de baby voelt schoppen!!! Hoe is de wieg trouwens geworden?

@Baby77: Hoe istie? Wat mooi dat de baby vanzelf naar je hand toekomt, geweldig. Wat een mooie ervaring voor  je vriend is dat dan he. Wat fijn dat je nu verder bent dan in de vorige zwangerschap he, daar zullen jullie wel spannend naar toe geleefd hebben.    Je hebt dus lekker ingeslagen bij de Ikea, gaan wij ook doen denk ik. We hebben een Ikea vlak in de buurt,  lijkt net een ¨Nederlandse Ikea ¨...  Heb je een schommelstoel gekocht? Wat gaaf! Dat lijkt me ook geweldig, om de baby in te  voeden of te laten indommelen in je armen.  Heerlijk, ik droom al weg....

SanPap: glittertjes en sterretjes exclusief   voor jou!!!  Binnenkort zul jij ze ook weer strooien!!!!
Liefs Mamaita

Terug
Bovenaan