*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

Oeps        
28
2
1 na bbz
??

SanPap  
25
1
2e na mk
9  juni

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Sonica
31
1e
6e
9 dec 2009??

Mamaita        
28
1e
10e
9  jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      
15:10

Sonica
18 mei
1e echo
11-12 weken
13:30

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00

Mamaita        
19 mei
intake  + echo??
7 weken ong.
20.00

Hi meiden,

Omdat ik vanmorgen ineens helder bloed begon te vloeien, zijn we toch vandaag al naar de vk gegaan. De vk heeft met de doppler gekeken, maar kon geen hartslag vinden. In het ziekenhuis is nog met een echo gekeken, daar werd duidelijk dat ik inderdaad een miskraam heb. Ik weet nu even niet wat ik moet voelen en schrijven, ik ben vooral heel verdrietig, al kan ik niet eens huilen en zou ik me het liefst op mijn werk storten of in bed liggen en mijn dekbed over me heen trekken.

... weet even niet wat ik verder nog kan schrijven, voor vandaag is dit het wel.

Liefs, Sonica

Lieve lieve Sonica,

wat verschrikkelijk!! Ik weet even niets te zeggen, wil je alleen een hele dikke knuffel zenden en jullie heel veel sterkte wensen!

Liefs Mamaita

Hoi Sonica,

Ik wou je even heel veel sterkte wensen! Dit is het ergste wat je kan over komen.. Laat je lekker verwenne door je vriend/man en doe maar rustig aan!

xXx Wendy

SONICA,

meid wat ontzettend kut voor jullie!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze KUT tijd. Ik weet precies wat je doormaakt en dat wil helemaal niemand!!!
zoals Wendymuis zegt: Laat je goed verwennen en denk even alleen maar aan jezelf. het werk blijft wel wachten!!

Nogmaals sterkte en ik denk aan jullie!!!

Liefs SanPap

sonica;

wat vind ik dat erg voor jullie!! ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende periode.
Laat je verwennen door je man/vriend idd, werk komt later wel!
kan me wel goed voorstellen dat je afleiding nodig hebt!
weet verder ook niet wat ik moet zeggen, weet niet hoe je je voelt, maar zal vast ontzettend kloten zijn!

sterkte!!

liefs, leentje

zal nu ook weer eens op de rest reageren, vond dat niet gepast om in het bovenstaande scherm te reageren

@binnenvaartschipper; de familie weet nu dat wij zwanger zijn, dat hebben we rond de 12 weken verteld. Morgen vertel ik het aan de collega's op mijn werk, er zijn een paar collega's die het al weten, maar vanaf morgen weet iedereen het!
hoe gaat het met jou?

@sanpap; ik kan me voorstellen dat je je "eenzaam" voelt op een forum met allemaal zwangeren! ik hoop dat mei jouw maand wordt
hier in ieder geval wat glitters;

@ mamajb; ja lekker he, ik ben  morgen 14 weken, in de lijst staat het nog niet helemaal goed, ben 17 november uitgerekend... wel leuk hoor.
heb niet echt kwaaltjes meer, begin al wel wat te groeien, is voor buitenstaanders niet echt te zien, maar ik zie het toch echt al wel! kan niet wachten tot iedereen het kan zien!
hoe gaat het met jou?

@mamaita; hoop voor je dat je morgen een echo krijgt! is idd fijn om even de bevestiging te hebben dat alles goed zit! is toch wel erg onzeker die eerste periode.
veel succes morgen! laat je even weten hoe het was?
ik ben morgen 14 weken, zoals ik hierboven al schreef begin ik het zelf al wel te merken, vind dat echt leuk!

nou iedereen fijne dag nog vandaag.
plof lekker op de bank neer, ben net terug van een bewonersvakantie en ben echt gesloopt!

liefs, leentje

Sonica,

Ik wil je heel graag troosten maar dat kan ik niet en woorden weet ik ook al niet te vinden....
Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie.

Heel veel knuffels van mij

Terug
Bovenaan