Hallo meiden,
als eerste Sonica, lief dat je zo reageert op mijn echo, wat voor jou best pijnlijk zal moeten zijn. Je hele leven zal nu wel op zijn kop staan en vervuld zijn van teleurstellingen. Waarom wacht je niet gewoon even met het kopen van een gordijn, wie weet ben je snel weer zwanger. Ik weet dat je nu eerst moet wachten tot je weer menstrueert, maar daarna wie weet meissie....Ik snap ook dat je niet zo graag nu op het forum komt...moet je ook niet doen. Geef het allemaal de tijd om het een plekje te geven. Heel veel sterkte lieve Sonica, ik denk aan je, echt waar.
MamaJB: lief, jouw berichtje.
Ja, ik voel me steeds meer zwanger, pas geen enkele beha meer, vreet de hele dag door terwijl ik ook misselijk ben. Ben al 3 kilo aangekomen en moet nu echt een beetje op gaan letten, bah! Hihi.
Ik heb dus de 19e weer een afspraak, ja hier is dat wel normaal, tenminste als je een priveverzekering hebt en die heb ik. De sociale verzekering is voor iedereen gratis en de prive kost zo ´n 800 euro per jaar en dan word je stukken beter behandeld, geen wachtlijsten. Andere klinieken (veel kleiner en luxueuzer). Eigen kamer en een extra bed voor man of ander familielid die bij je mag blijven slapen, enz enz.
Ik vind het wel prettig om te bevallen in zo ´n kliniek, voor andere dingen maakt het me niet veel uit, sociale zkh of de privekliniek.
Maar goed, we zullen het wel zien, want ik weet ook niet hoeveel echo ´s ik ga krijgen.
De kdv ligt echt even stil, vanwege de crisis hebben ze de kranen dicht gedaan wat betreft subsidies. Ik werk wel als orthopedagoog op een kdv hier vlak in de buurt, doe daar lekker wat ervaring op, dus dat is leuk en zeer fijn. Ik zal daar voorlopig wel blijven, dus kan mijn kleintje mooi met mij mee naar het werk, hihi!
Het heeft geen haast, wil het ook allemaal goed doen, zonder me in allerlei leningen te storten, dus wacht liever even.
Hoe is het nu met jou en je buikje? Groei je goed? Je zal nu wel rond de 14 weken al zijn, toch? Echt geweldig! Dus jullie gaan lekker op vakantie? Waar gaan jullie naartoe? En bij de twintig weken echo zullen ze wel zien of het een jongen of meisje is, willen jullie dat weten?
@de rest: laat eens even wat van jullie horen! Wil wel op de hoogte blijven hoe het met jullie gaat he!?
Dikke zoen Mamaita