*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Heey Jazzie,

Wat leuk dat je nog eventjes laat weten hoe het met je is en dat je al bent bevallen zeg!!
Tjonge jonge, wat vliegt de tijd!

Gefeliciteerd met je zoon!!!!

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan zeg, geniet ervan en geniet van je 2 kids!

groetjes mamajb (Connie)

Lieve meiden,
we stonden aan het einde van de tweede pagina, schandaaaalig!! We hebben het volgens mij allemaal een beetje druk. Maar goed, dat neemt niet weg dat we af en toe effetjes moeten schrijven om elkaar een beetje op de hoogte te houden, toch?

Hier alles goed, alweer 9,5 week zwanger, gaat aan de ene kant snel en aan de andere kant langzaam. Ik zie erg uit naar de volgende echo, over 1,5 week. Nog eventjes wachten dus.
Maar goed, misselijk, hongergevoel, steken in m ´n borsten, buikkrampen, verstopping is nog niet echt veranderd. Dus ik blijf me zwanger voelen, dat is het voordeel aan die klachten.
Wat ik ook heb, is dat ik al sinds het begin best wel zin heb om te vrijen, en ik lees overal dat dat tot 4 maanden weg is. Bij mij dus niet. Alleen na het hebben van een orgasme voel ik echt krampen in m ´n baarmoeder, best een onprettig gevoel.
Wie kent dit?

MamaJB: Wat leuk dat je de echofoto hebt geplaatst! Wat een knapperd!!! Gaf he dat je nu echt goed een mensje kan zien! Ongelooflijk, wat een prachtig wonder!

Binnenvaartschipper: Dus het kamertje is al bijna helemaal klaar? En wat mooi dat jullie nu contact hebben met de baby! Lijkt me echt zooo gaaf!

Leentje: Hoe gaat het met jou? Jouw werk lijkt me ook niet altijd even licht met verstandelijk gehandicapten. Maar goed, daar zul je ook wel feeling voor moeten hebben. Hoe lang ga jij verlof nemen?

En aan alle andere meiden: Laat eens even wat van jullie horen, ben heeeel benieuwd hoe het met jullie gaat!

Jazzie: We kennen elkaar dan wel niet, maar ik wil je wel feliciteren met de geboorte van je zoon!

Liefs Mamaita

hallo allemaal,

mamaita; dat je last hebt van krampen na een orgasme, dat heb ik ook, erg vervelend, maar schijnt wel normaal te zijn.
fijn toch dat je meer zin hebt aan sex.. bij mij begint het nu weer te komen, maar had dus echt geen zin, was al lang blij als ik in bed lag.

het werk wat ik doe is inderdaad niet altijd makkelijk, ook al denken ook veel mensen dat we alleen maar koffie drinken en spelletjes doen met hen, je moet er inderdaad een feeling voor hebben anders wordt het erg lastig. Ik ga middag oktober ongeveer met verlof en begin dan in maart weer met werken. Maak ook m'n vakantieuren op dus kan waarschijnlijk eind september dan al met verlof. lekker hoor, kan ik echt al wel naar uitzien.

verder gaat het hier op zich goed, wel voel ik me de afgelopen dagen erg beroerd, kan niks binnenhouden en vooral warm eten staat me tegen. Denk een buikgriep, tijdens m'n zwangerschap dit nog niet zo gehad, wel misselijk geweest, maar niet zo als dit.
wat de oorzaak ook mag zijn, hoop dat dit gauw over gaat...

verder kan ik niet wachten tot de 20 weken echo, wil zo graag horen dat alles goed is! soms ben ik daar echt bang voor dat we al die tijd zo blij zijn geweest en dan ineens horen dat er iets niet goed is.
Moet daar ook niet al te veel bij na denken, maar zal toch blij zijn als het 2 juli is.

hoe gaat het met de anderen?

jazzie; ken je ook niet zo goed, heb wel eens wat van je gelezen, maar van harte gefeliciteerd met je zoon!! geniet ervan

liefs, leentje

@ Jazzie: Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan.

HIer gaat verder alles z'n gangetje! Gelukkig zit het ritme er weer in... ben gisteren ongesteld geworden! Nu weet ik tenminste (ongeveer) wanneer ik mijn "ei" zal krijgen, dan kunnen we er weer helemaal voor gaan! Ik hoop dat de volgende ronde mij ook wat geluk zal brengen!!

@ alle dames: wat leuk dat het allemaal goed met jullie gaat! geniet van jullie zwangerschap, want voor je het weet, heb je een kleine frummel in je armen!

Sturen jullie nog maar wat sterretjes voor mij, dan gaan we er gewoon vanuit, dat volgende ronde raak mag zijn!!! (hopen en dromen mag altijd). Het is namelijk al weer 4 maanden geleden, dat ik mijn vruchtje ben verloren.... Gelukkig kan ik er wel goed over praten!

Liefs Sanpap

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

SanPap  
25
1
3e na mk
6  juli

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Mamaita        
28
1e
10e
9  jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      
15:10

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00

Mamaita        
19 mei
intake  + echo??
7 weken ong.
20.00

quote: SanPap reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2009 09:01:51'));

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

SanPap  
25
1
3e na mk
6  juli

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Mamaita        
28
1e
10e
9  jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00

Mamaita        
19 juni
2e echo
11  weken
18.00

Sanpap, alweer 4 maanden geleden!! Zo wat gaat de tijd snel, het wordt dan tijd dat jij weer gauw zwanger raakt meisje!!!!! Je hebt ook zo lang moeten wachten op je menstruatie!
Hier de sterretjes, ik strooi ze met liefde!!
******************************************************************************************************
******************************************************************************************************
Liefs Mamaita

NOD                                            
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  mei

SanPap  
25
1
3e na mk
6  juli

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3,5 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
20 nov 2009        

Mamaita        
28
1e
10e
9  jan 2010??  

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

MissX
15 april
cntrole
24 weken en 1 dag
16.00

Mart
24 maart
20 weken echo
20 weken en 3 dgn
14.00

Mama2006        
??
??
??
??

Binnenvaartschipper
20 mei
controle vk
23  weken en  2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Connie
5 mei
1e echo
11 wk en 5 dgn
16.30

leentje                
29 april        
2e echo + intake        
11 weken ong.      

Baby77
12 mei
7e echo
22 weken en 1 dag
16.00

Mamaita        
19 juni
2e echo
11  weken
18.00

Connie        
6 juli
2e echo
20 weken
9.45

Connie
7 juli
controle vk
20 weken
15.30
Hallo dames,

He he, eindelijk is er weer wat geschreven.....ik was al een paar keer geweest maar niemand schreef wat en ik ga mezelf natuurlijk niet schrijven...
Allemaal druk druk druk??
Hier ook wel hoor, vooral met zo'n ongeloooooflijk peuterpuberende peuter die de hele dag net doet of hij me niet hoort, overal het naadje van wil weten (waarom??), slaat en schreeuwt tegen mij (het liefst daar waar veel mensen zijn) als hij iets niet voor elkaar kan krijgen....ik word er zóóó moe van!
Ik heb al zo weinig energie, kan de hele dag wel in mn bed liggen en op het moment kan ik de hele dag wel huilen.
Nu begint Jarno ook nog eens met af en toe een middagslaapje over te slaan, dat is helemaal zo fijn want dan is hij tegen 16.00 niet meer te genieten, dus nog meer driftbuien en gezeur in huis bah!
Ik ben wel blij dat ik het hier even kwijt kan zodat  ik hem straks weer fris en fruitig uit bed kan halen.

Mamaita, wat fijn dat alles goed gaat en lekker die kwaaltjes hé?
Je krijgt het niet voor niks, maar hier kan je wel aan zien dat het allemaal nog wel goed zit.

Ik heb mijn lijstje ook aangepast, ik heb 6 juli mijn 20 weken echo, dan ben ik net weer terug van vakantie maar nog wel een weekje lekker thuis.
Ik vind het heel spannend, ik hoop dat alles goed zit.
Soms denk ik mijn babytje al te voelen, van die kleine zeepbelletjes die knappen in mijn buik. Soms krijg ik ook ineens een harde plek, heb jij dat ook Leentje?

Leentje, wij lopen redelijk gelijk op, heb jij al wat gevoeld?
Dit is jouw eerste zwangerschap hé, ik voelde toen pas wat met 20 weken, maar dat verschilt per persoon hoor.

Sanpap, Wat goed dat je weer op regel bent zeg!
Jij hebt zeker wel lang moeten wachten op een normale ongi, nu zullen wij hier weer beginnen met de sterretjes, let op want je moet ze wel vangen:
*************************************************************************************************
*************************************************************************************************

nou, ik kap er weer even mee want ik moet beginnen met het avondeten zover klaar te maken.

liefs mamajb

Terug
Bovenaan